Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) Jeg er i min tiende dag med lite søvn og harde treningsøkter. Trener en til to ganger om dagen, både kondisjon og styrke på hele kroppen. Jeg merker at kroppen er veldig sliten og ikke minst støl, men jeg har bestemt meg å holde på i dette tempoet til jeg er helt utslitt. De siste dagene har humøret sunket, kan det ha sammenheng? Jeg gjør dette for å teste meg selv i om jeg er god nok til militæret, det er vel ikke et godt tegn at psyken min tåler så lite? Hvor lenge burde jeg klare å holde dette kjøret? Er det farlig? Tenker da spesielt på belatningsskader eller lignende. Er kvinne, 18 og gjennomsnittlig godt trent

Anonym poster: 37f633af6072c97539375eb57ac65601

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tittelen skal være slite meg UT :sjenert:

Anonym poster: 0b2f9fb5e572488c3a16cee5b780dbf5

Skrevet

Dette er lite hensiktsmessig å holde på med videre. Du bryter bare ned kroppen din og du har jo alt set hva du tåler. Foreslår at du hviler deg en stund framover. Militæret er heller ikke så hardt.

• Liker 4
Gjest *Maja*
Skrevet

Er du treningsnoob?

For om du ikke er god trent og begynner å trene som en idrettsutøver så vil du garantert ikke bare få skader, men kjør deg ned i grøfta og kanskje måtte slutte med all trening over en lengre periode.

Det tar tid å få kroppen i form. Progresjonen kommer relativt raskt om en tar hensyn til formen i utgangspunktet og jobber deg sakte, men sikker oppover.

• Liker 2
Gjest O___o
Skrevet

Hei :) Jeg er i min tiende dag med lite søvn og harde treningsøkter. Trener en til to ganger om dagen, både kondisjon og styrke på hele kroppen. Jeg merker at kroppen er veldig sliten og ikke minst støl, men jeg har bestemt meg å holde på i dette tempoet til jeg er helt utslitt. De siste dagene har humøret sunket, kan det ha sammenheng? Jeg gjør dette for å teste meg selv i om jeg er god nok til militæret, det er vel ikke et godt tegn at psyken min tåler så lite? Hvor lenge burde jeg klare å holde dette kjøret? Er det farlig? Tenker da spesielt på belatningsskader eller lignende. Er kvinne, 18 og gjennomsnittlig godt trent

Anonym poster: 37f633af6072c97539375eb57ac65601

Dette må være den mest irrasjonelle treningsplanen jeg noen sinne har sett :klo:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du treningsnoob?

For om du ikke er god trent og begynner å trene som en idrettsutøver så vil du garantert ikke bare få skader, men kjør deg ned i grøfta og kanskje måtte slutte med all trening over en lengre periode.

Det tar tid å få kroppen i form. Progresjonen kommer relativt raskt om en tar hensyn til formen i utgangspunktet og jobber deg sakte, men sikker oppover.

Har drevet med idrett hele livet, er godt trent og ganske fit. Jeg har bare et ønske om å slite kroppen helt ut og se hvordan jeg klarer det fysisk og mentalt. Ts

Gjest O___o
Skrevet

Har drevet med idrett hele livet, er godt trent og ganske fit. Jeg har bare et ønske om å slite kroppen helt ut og se hvordan jeg klarer det fysisk og mentalt. Ts

Vet du hvordan polfarere trener?

Tror du de går på Idiotiske treningsregimer som dette?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet du hvordan polfarere trener?

Tror du de går på Idiotiske treningsregimer som dette?

Nei?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller vært glad jeg unngikk å gå på noe vegg. Om du takler det dårlig kan du faktisk ende opp med varige mén i det mentale, og kanskje slutter du helt å trene. Gjør det i samråd med lege eller ikke i det hele tatt.

Anonym poster: c50e23039902cb41256cae09cb481b7c

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg gjør dette for å teste meg selv i om jeg er god nok til militæret, det er vel ikke et godt tegn at psyken min tåler så lite? Hvor lenge burde jeg klare å holde dette kjøret?

Psyken får du først testet når du står der i uniform, da du gjentatte ganger blir bedt om å gjennomføre oppgaver og øvelser som kan virke helt ulogisk på deg men superviktig for din smertegrense og det kollektive samarbeide.

Endret av baltazar
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...