AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 Hei Jeg er i min tiende dag med lite søvn og harde treningsøkter. Trener en til to ganger om dagen, både kondisjon og styrke på hele kroppen. Jeg merker at kroppen er veldig sliten og ikke minst støl, men jeg har bestemt meg å holde på i dette tempoet til jeg er helt utslitt. De siste dagene har humøret sunket, kan det ha sammenheng? Jeg gjør dette for å teste meg selv i om jeg er god nok til militæret, det er vel ikke et godt tegn at psyken min tåler så lite? Hvor lenge burde jeg klare å holde dette kjøret? Er det farlig? Tenker da spesielt på belatningsskader eller lignende. Er kvinne, 18 og gjennomsnittlig godt trent Anonym poster: 37f633af6072c97539375eb57ac65601
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #2 Skrevet 5. juli 2012 Tittelen skal være slite meg UT Anonym poster: 0b2f9fb5e572488c3a16cee5b780dbf5
en'krone Skrevet 5. juli 2012 #3 Skrevet 5. juli 2012 Dette er lite hensiktsmessig å holde på med videre. Du bryter bare ned kroppen din og du har jo alt set hva du tåler. Foreslår at du hviler deg en stund framover. Militæret er heller ikke så hardt. 4
Gjest *Maja* Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 Er du treningsnoob? For om du ikke er god trent og begynner å trene som en idrettsutøver så vil du garantert ikke bare få skader, men kjør deg ned i grøfta og kanskje måtte slutte med all trening over en lengre periode. Det tar tid å få kroppen i form. Progresjonen kommer relativt raskt om en tar hensyn til formen i utgangspunktet og jobber deg sakte, men sikker oppover. 2
Gjest O___o Skrevet 6. juli 2012 #5 Skrevet 6. juli 2012 Hei Jeg er i min tiende dag med lite søvn og harde treningsøkter. Trener en til to ganger om dagen, både kondisjon og styrke på hele kroppen. Jeg merker at kroppen er veldig sliten og ikke minst støl, men jeg har bestemt meg å holde på i dette tempoet til jeg er helt utslitt. De siste dagene har humøret sunket, kan det ha sammenheng? Jeg gjør dette for å teste meg selv i om jeg er god nok til militæret, det er vel ikke et godt tegn at psyken min tåler så lite? Hvor lenge burde jeg klare å holde dette kjøret? Er det farlig? Tenker da spesielt på belatningsskader eller lignende. Er kvinne, 18 og gjennomsnittlig godt trent Anonym poster: 37f633af6072c97539375eb57ac65601 Dette må være den mest irrasjonelle treningsplanen jeg noen sinne har sett 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 Er du treningsnoob? For om du ikke er god trent og begynner å trene som en idrettsutøver så vil du garantert ikke bare få skader, men kjør deg ned i grøfta og kanskje måtte slutte med all trening over en lengre periode. Det tar tid å få kroppen i form. Progresjonen kommer relativt raskt om en tar hensyn til formen i utgangspunktet og jobber deg sakte, men sikker oppover. Har drevet med idrett hele livet, er godt trent og ganske fit. Jeg har bare et ønske om å slite kroppen helt ut og se hvordan jeg klarer det fysisk og mentalt. Ts Anonym poster: 0b2f9fb5e572488c3a16cee5b780dbf5
Gjest O___o Skrevet 6. juli 2012 #7 Skrevet 6. juli 2012 Har drevet med idrett hele livet, er godt trent og ganske fit. Jeg har bare et ønske om å slite kroppen helt ut og se hvordan jeg klarer det fysisk og mentalt. Ts Anonym poster: 0b2f9fb5e572488c3a16cee5b780dbf5 Vet du hvordan polfarere trener? Tror du de går på Idiotiske treningsregimer som dette? 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #8 Skrevet 6. juli 2012 Vet du hvordan polfarere trener? Tror du de går på Idiotiske treningsregimer som dette? Nei? Anonym poster: 0b2f9fb5e572488c3a16cee5b780dbf5 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #9 Skrevet 6. juli 2012 Jeg ville heller vært glad jeg unngikk å gå på noe vegg. Om du takler det dårlig kan du faktisk ende opp med varige mén i det mentale, og kanskje slutter du helt å trene. Gjør det i samråd med lege eller ikke i det hele tatt. Anonym poster: c50e23039902cb41256cae09cb481b7c 2
baltazar Skrevet 6. juli 2012 #10 Skrevet 6. juli 2012 (endret) Jeg gjør dette for å teste meg selv i om jeg er god nok til militæret, det er vel ikke et godt tegn at psyken min tåler så lite? Hvor lenge burde jeg klare å holde dette kjøret? Psyken får du først testet når du står der i uniform, da du gjentatte ganger blir bedt om å gjennomføre oppgaver og øvelser som kan virke helt ulogisk på deg men superviktig for din smertegrense og det kollektive samarbeide. Endret 6. juli 2012 av baltazar 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå