Fashionistaen Skrevet 10. januar 2013 #41 Del Skrevet 10. januar 2013 Hehe, kom på noe mer teit som jeg har sagt/gjort. Jeg har nemlig en egen evne til å si ting når det slettes ikke passer seg... For en uke siden ca.: Som den Ugg motstanderen jeg er, prater jeg støtt og stadig om hvor mye jeg hater dette fottøyet. Denne skoletimen var ikke noe annerledes, bortsett fra at jeg slang på dette: "Det verste som finnes må egentlig være fake-Ugg de som de vanlige sko-kjedene lager vet du, de er jo søren meg til og med verre enn de ekte. Fy faen altså, de er så utrolig grelle og jeg skjønner virkelig ikke hvilke harrytasser som kan finne på å ta på seg noe slikt! Det er jo nesten mer harry å gå med den typen sko, enn det er å gå med en rosa Chanel-veske kjøpt på en bod i Tyrkia." Venninnen min kremtet litt gjennom hele min lille monolog uten at jeg skjønte hvorfor. Da så jeg at bak meg satt det en hel jentegjeng med guess what, fake Uggs på beina alle sammen og alle sammen stirret de intenst på meg... For noen år tilbake: Det var en lærer som jeg og samtlige andre elever i klassen min misslikte sterkt. Denne timen hadde han tatt med en "uskyldig" elev ut på gangen som vi så på som et "offer" for den slemme læreren. Da læreren var gått ut på gangen benyttet jeg sjansen til å nærmest rope ut: "Fy søren, den mannen er sååå ondskapsfull altså!" Jeg satt på første rad med ryggen til døren og ansiktet vendt mot klassen. Det ble helt stille i klasserommet og alle elevene så ned i pultene sine, uten at jeg helt skjønte hvorfor, jeg hadde jo i det minste forventet noe respons. Så snur jeg meg forsiktig mot døren som er åpen og midt i døråpningen står både assisterende rektor og jammen meg står ikke "den onde mannen" der også. Hele klassen bryter ut i latter, mens jeg blir rød som en tomat og blir skjelt ut at rektor... Venninnen min minner meg stadig på denne episoden da hun synes det er hysterisk morsomt, selv etter 5-6 år... Ikke så flaut egentlig, men flaut nok mtp. hvor gammel jeg var da dette skjedde: Jeg var på et badeland og tok noen vannsklier som gikk skikkelig fort. Da jeg var kommet til bunnen av sklien og prøver å spytte ut vannet jeg har fått i munnen min og tørke øyne mine, står sånn ca. den kjekkeste gutten jeg har sett og stirrer intenst på meg med verdens største glis om munnen. Jeg smiler tilbake, men da har venninnen min rukket å komme den samme sklien, pirker meg diskret på ryggen og sier: "Fash, dra på deg bikinibuksen din, den har sklidd ned til knærne dine." Søren og jeg som trodde at jeg hadde sjarmert Enrique Iglesias junior i senk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 20. januar 2013 #42 Del Skrevet 20. januar 2013 Ikke direkte flaut, kanskje litt kleint... Jeg har veldig veldig sjeldent ONS, men en viss ung mann klarte å sjarmere meg i senk i natt...Jeg var...ikke full, heller god-brisen...(drikker aldri mer enn 4øl ute &hjemme totalt, jeg tåler egentlig veldig lite men jeg vil ha kontrol over meg selv...) HELT til jeg roper ut exn sitt navn /facepalm... kleint for meg, han bare lo Så vi gjorde oss ferdig, jeg bestilte taxi hjem, end of story (selvom han tilbudte soveplass...xD) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #43 Del Skrevet 6. juni 2015 Anonymous poster hash: 33c6e...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #44 Del Skrevet 14. juni 2015 Jeg hadde en liten fjern og flau episode for noen uker siden! Jeg driver på med motorcross, og er fremdeles ganske ny. Jeg hadde blitt fortalt hva jeg skulle gjøre av "treneren" min og var skikkelig gira på å begynne og var helt inn i alt jeg skulle huske på. I det vi skulle til å begynne ble jeg litt stresset, og da jeg skulle ta på meg helhjelmen fikk jeg den ikke på. Selvfølgelig ble jeg enda mer stresset av det og jeg skjønte ingenting. Etter tre-fire forsøk står bare treneren der å flirer godt av meg, rister på hodet, tar tak i hjelmen og snur den rundt andre veien. Da har jeg altså stått der med hjelmen feil vei og prøvd å fått den på meg, mens treneren har sagt at jeg må snu den andre veien opp til flere ganger, men jeg skjønte altså ikke hva han mente. Jeg ble kjempe flau, og treneren og de andre rundt oss fikk seg en veldig god latter. Bestemte meg for å se det morsomme i det jeg også, og lo med dem. Egentlig ville jeg bare forsvinne..Anonymous poster hash: 4424a...671 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #45 Del Skrevet 14. juni 2015 Jeg hadde en liten fjern og flau episode for noen uker siden!Jeg driver på med motorcross, og er fremdeles ganske ny. Jeg hadde blitt fortalt hva jeg skulle gjøre av "treneren" min og var skikkelig gira på å begynne og var helt inn i alt jeg skulle huske på. I det vi skulle til å begynne ble jeg litt stresset, og da jeg skulle ta på meg helhjelmen fikk jeg den ikke på. Selvfølgelig ble jeg enda mer stresset av det og jeg skjønte ingenting. Etter tre-fire forsøk står bare treneren der å flirer godt av meg, rister på hodet, tar tak i hjelmen og snur den rundt andre veien. Da har jeg altså stått der med hjelmen feil vei og prøvd å fått den på meg, mens treneren har sagt at jeg må snu den andre veien opp til flere ganger, men jeg skjønte altså ikke hva han mente. Jeg ble kjempe flau, og treneren og de andre rundt oss fikk seg en veldig god latter. Bestemte meg for å se det morsomme i det jeg også, og lo med dem. Egentlig ville jeg bare forsvinne..Anonymous poster hash: 4424a...671 For å unngå senere flauser er det nok lurt å lære seg allerede nå at det heter motocross, ikke motorcross Anonymous poster hash: 85899...919 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #46 Del Skrevet 14. juni 2015 For å unngå senere flauser er det nok lurt å lære seg allerede nå at det heter motocross, ikke motorcross Anonymous poster hash: 85899...919 Åneeei, så skikkelig flaut!!!Tenk at jeg klarte å skrive feil, der dreit jeg meg ut gitt.. Anonymous poster hash: 30f26...88d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 14. juni 2015 #47 Del Skrevet 14. juni 2015 Jeg satt på jobb under vaktskiftet (dessverre for meg så skulle jeg PÅ jobb, og ikke hjem!!). vi var 8 - 10 stykker som satt der, både damer og menn. Vel, satt der på stua og pratet om løst og fast. Jobber sammen med tanta mi, hun er en person som prater mye og gjerne ikke sparer på detaljer, og i mine ører sa hun: På tirsdag skal jeg på GU å sjekke understellet... - Hvorpå jeg kjenner jeg blir litt flau på hennes vegne, og tenker.. Herregud, må du virkelig fortelle kollegaene dine at du skal ta GU??? Så sier en annen kollega... Å, der skulle jeg også vært. Før det plutselig ramler ut av meg: Har ikke vært der etter fødselen jeg...... Så kikker alle sammen vantro på meg å sier: Det er EU kontroll for å sjekke understellet på bilen vi skal... Gosh... Hvor er det svarte hullet man gjerne vil hoppe nedi når man trenger det som mest? Jadda, det er 1 år siden, blir fortsatt minnet på det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #48 Del Skrevet 14. juni 2015 Åneeei, så skikkelig flaut!!!Tenk at jeg klarte å skrive feil, der dreit jeg meg ut gitt.. Anonymous poster hash: 30f26...88d Var ikke pga feilskriving jeg kommenterte, men mange tror det faktisk heter motorcross. Man uttaler det jo uten r'en også, men mange er ikke klar over dette. Siden du skrev du var ny så gjettet jeg på at du var en av de. Anonymous poster hash: 85899...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå