Gjest ms_kwang Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 Vel.. Nå husker jeg ikke helt ting som har gjort meg super flau av, det er ganske mye, men har på en måte fortrengt alt sammen. Skal vi se. Episode 1: Var på U.skolen, vi hadde gym fredag, siste timene, så vi var egentlig ferdig på skolen i 1 tiden. Men Siden skolen har en idrettshall med svømmebasseng så fikk de som ville svømme lengre eller være i badstu, så lenge vi var ute klokken 16.00. Jeg var en av de siste som forlot badstua, skulle bare ta en kjapp dusj. Jeg hadde håndkleet rundt meg, men klarte å skli og trynte. En assisterende lærer kom akkurat inn døra da, han så at jeg skle, men han så også at jeg ble liggende og "skreve" foran han.. Han trodde at alle hadde dratt, jeg vet ikke hvem som ble mest flau, han eller jeg. (han var 25..) Episode 2: Jeg hadde Linedance opptreden var vel rundt 15-16 år gammel og det var ett par hundre stk i kulturhus salen, jeg skulle sette meg ned. vi hadde 10 stk som var på min alder, og 6 stk som var mellom 8-11 år gammel, og vi "voksne" skulle sette oss ned og ungene skulle komme fram og danse før vi alle danset sammen. Vel..Buksa mi sprakk.. Jeg kjente det ikke, og så ikke før etter opptreden at jeg hadde vist alle i salen den nye stringen min.... *fnise* Det er de jeg kommer på nå, kommer sikkert på flere Oh.. Litt klein situasjon mellom jeg og exn, vi lå og koste oss og rett før det ble litt hett kommer bestemoren min inn døra og sier "Åååja, så det er dette dere holder på med? må dere huske på å bruke dette her"*slenger en pakke kondomer på senga* Jeg trodde jeg skulle dø xD Tror jeg var 16 eller 17 da
Zakuro Skrevet 5. juli 2012 #2 Skrevet 5. juli 2012 Lol, bestemora di var nå kul da:P Hmm, har mange flauser, hvilken skal jeg velge tro...? Jo, vi tar denne! Jeg er 15 år, det er sommer, steiksol og blå himmel. Jeg tasser rundt i byen med mitt korte skjørt, høye heler og venter på at venninna mi skal komme til byen. I det jeg skal til å runde kiosken på hjørnet, ser jeg en superkjekk kar på andre siden av gaten. Så får vi tilfeldigvis øyekontakt. Jeg smiler mitt vakreste smil. Til min store glede smiler han tilbake. Men så forsvinner smilet brått, og et skudd av panikk fyker over fjeset hans. Jeg finner fort ut hva det kom av. Beina forsvinner under meg, jeg tryner med nesa først i asfalten, beina i været og skjørtet sklir opp. Jeg blotter naturlig vis min ekstremt barnslige, ekstremt SLITTE truse. Havner nå til slutt i en haug på fortauet med armer og bein alle veier, og det går opp for meg at jeg hadde tryna over disse vippe-skiltene som pleier å stå utfor kioskene:P Var for opptatt med å se på han kjekke fyren, som nå selvsagt lo seg dårlig der han stod. I dag er denne karen en god venn av meg:) Men han erter meg til stadighet for den trusa:P 21
kaffemor Skrevet 6. juli 2012 #5 Skrevet 6. juli 2012 Det flaueste må vel være da jeg spøy midt på karl johan, en lørdag formiddag. Var ikke full eller noe, men fikk akutt spysyke. Utrolig flaut. Hørte folk stanse å si: " æææsj se på hun da, hun SPYR" mens jeg stod der. Kom meg ganske fort vekk gitt 5
Sinner Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 Midt på vinteren, glatt og jævlig ute og jeg skulle gå av fullstappet buss midt i Oslo på en lørdag formiddag. Idet jeg går av bussen tryner jeg noe helt jævlig og ligger der og kravler på alle fire. Rekker å se at bussen stopper og rygger?! tilbake. Flau som jeg er prøver jeg å reise meg fort opp, noe som resulterer i at jeg tryner en gang til, med beina oppi luften og lander på rygg. Rekker såvidt å se at bussjåføren åpner døra idet jeg kravler meg bortover gata i full fart. 13
Gjest ms_kwang Skrevet 7. juli 2012 #7 Skrevet 7. juli 2012 Jeg gjorde noe flaut idag på jobb jeg Var noen kunder som stod å snakket også trodde jeg at de ropte på meg, så mens jeg går så snur jeg meg og ser bak.. Vel.. Jeg kræsjet med en stor hylle med matvarer istedet Litt fortumlet står jeg bare der og ser på varene som ligger strødd på gulvet xD
Delusion Skrevet 27. september 2012 #8 Skrevet 27. september 2012 (endret) Bor i kollektiv, noe som i for seg er ganske greit. Kjenner jentene godt, og har ikke så mange hemninger rundt dem. En dag kom jeg hjem, strålende fornøyd fordi jeg endelig hadde fått hentelapp fra postkontoret i posten. Noen dager tidligere hadde jeg nemlig bestilt (dette var i en av mine lidende, frustrerte tørkeperioder) en ny og bedre vibrator, fordi den gamle vibrerte kun såvidt. Jeg åpnet døren, ropte "Hallo!" og fikk et hei tilbake, fra hun ene som satt i stuen. Imens jeg kledde av meg, gaulet jeg ivrig "Nå har endelig vibratoren kommet frem, og jeg skal ha den mest fantastiske daten med meg selv i kveld, jeg treeeenger det!!" Jeg smilte tilfredts. Venninnen begynte så, etter en liten sjokkert stillhet, å le. Jeg forstod jo raskt hvorfor, idet jeg kom inn i stuen. Hun hadde besøk av foreldrene. Presentasjonsrunden var fryktelig Endret 27. september 2012 av Delusion 36
Flipskip Skrevet 27. september 2012 #9 Skrevet 27. september 2012 Gikk på undgomsskolen og skulle på besøk til en bekjent sammen m noen andre venner, hadde aldri vært hjemme hos han før. Havnet av ukjent grunn litt bak de andre i oppgangen men på vei opp ser jeg en åpen dør og går inn og introduserer meg selv til foreldrene til den bekjente. Står og småprater litt og overser åpenbart ekteparets forvirring da jeg hører fra lenger opp i oppgangen "Flipskip, hvor er du?!" jada, hadde gått inn i leiligheten til to fremmede mennesker og jabbet i vei med de.. Vennene mine lo sånn ca resten av kvelden av meg:-) Hyggelig å by litt på seg selv! 11
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 28. september 2012 #10 Skrevet 28. september 2012 Bor i kollektiv, noe som i for seg er ganske greit. Kjenner jentene godt, og har ikke så mange hemninger rundt dem. En dag kom jeg hjem, strålende fornøyd fordi jeg endelig hadde fått hentelapp fra postkontoret i posten. Noen dager tidligere hadde jeg nemlig bestilt (dette var i en av mine lidende, frustrerte tørkeperioder) en ny og bedre vibrator, fordi den gamle vibrerte kun såvidt. Jeg åpnet døren, ropte "Hallo!" og fikk et hei tilbake, fra hun ene som satt i stuen. Imens jeg kledde av meg, gaulet jeg ivrig "Nå har endelig vibratoren kommet frem, og jeg skal ha den mest fantastiske daten med meg selv i kveld, jeg treeeenger det!!" Jeg smilte tilfredts. Venninnen begynte så, etter en liten sjokkert stillhet, å le. Jeg forstod jo raskt hvorfor, idet jeg kom inn i stuen. Hun hadde besøk av foreldrene. Presentasjonsrunden var fryktelig Hahahaha, huff
Lilac Skrevet 6. oktober 2012 #11 Skrevet 6. oktober 2012 I dag er denne karen en god venn av meg:) Men han erter meg til stadighet for den trusa:P Hvordan ble dere venner? 2
Pene sko... Skrevet 6. oktober 2012 #12 Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Når jeg trente alene i tenårene likte jeg av og til å synge litt. Vakkert var det ikke. Jeg ropte nok mer stemningsfullt enn å synge klart og vakkert. Uansett ble jeg tatt med buksene nede av en gruppe mennesker jeg ikke ante var der. Jeg spaserte rolig forbi dem med et knallrødt ansikt. Eller en gang på ungdomsskolen da jeg skulle lese høyt for klassen på engelsk. Av en eller annen bisarr grunn klarte jeg ikke å snakke ordentlig. Det hørtes ikke ut som ord som kom ut av min munn. I deres ører hørtes jeg ut som en febersyk mann som talte i tunger. Etter noen forsøk måtte jeg gi meg og klassens bølle lo høyt av meg. Ah, good times... Endret 6. oktober 2012 av Pene sko... 5
Gjest Solmåne Skrevet 6. oktober 2012 #13 Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Jeg var på besøk hos kjæresten min. Han bodde i byen med en veldig konservativt kristen kamerat, men den helgen var kameraten bortreist. Kjæresten måtte på skolen for å jobbe med bacheloroppgaven sin, så jeg var alene i leiligheten. Før kjæresten gikk gav han meg nøkkelen til leiligheten i tilfelle jeg skulle ut. Etter han gikk, så låste jeg døra også. Skummelt i byen vettu. Det var en varm solskinnsdag i Mai, så klærne falt av litt etter litt. Når det nærmet seg det tidspunktet kjæresten skulle komme hjem, så lekte jeg litt med tanken om å overraske han i det han skulle komme hjem. Derfor tok jeg også av meg Bh'en, og ventet mens jeg følte meg sååå lur. Jeg planlagte å snike meg bort til gangen og hoppe på han i det jeg skulle låse opp. Det er jo alltid gøy å få en naken jente hoppende på seg! Så, hørte jeg at noen tok i dørhåndtaket. Jeg smilte lurt for meg selv mens jeg listet meg mot gangen, og skulle til å låse opp (for det var jo jeg som hadde nøkkelen). Men SÅ.... hørte jeg at det gikk en nøkkel i låsen. Jeg lover, at jeg aldri i livet har hatt slik panikk før. (jeg såg akkurat slik ut et par sekunder før jeg la på sprang ) Jeg kom meg ikke lenger enn inn i stua da kompisen dukket opp i døråpningen. Han stod og såg på meg måpende et sekund mens jeg røsket til meg en genser for å dekke fordelene mine. Så stotret han frem et "oisann" før han løp ut på gangen igjen. det var så utrolig flaut å kle på seg og deretter kalle han inn når det var "klart" igjen. Han skulle bare ta med seg et par ting til reisen, og pakket i full fart og forlot alle skapdørene på vidt gap mens jeg bablet om det varme været. sukk Endret 6. oktober 2012 av Solmåne 9
Magnifique Skrevet 6. oktober 2012 #14 Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Jeg var på besøk hos kjæresten min. Han bodde i byen med en veldig konservativt kristen kamerat, men den helgen var kameraten bortreist. Kjæresten måtte på skolen for å jobbe med bacheloroppgaven sin, så jeg var alene i leiligheten. Før kjæresten gikk gav han meg nøkkelen til leiligheten i tilfelle jeg skulle ut. Etter han gikk, så låste jeg døra også. Skummelt i byen vettu. Det var en varm solskinnsdag i Mai, så klærne falt av litt etter litt. Når det nærmet seg det tidspunktet kjæresten skulle komme hjem, så lekte jeg litt med tanken om å overraske han i det han skulle komme hjem. Derfor tok jeg også av meg Bh'en, og ventet mens jeg følte meg sååå lur. Jeg planlagte å snike meg bort til gangen og hoppe på han i det jeg skulle låse opp. Det er jo alltid gøy å få en naken jente hoppende på seg! Så, hørte jeg at noen tok i dørhåndtaket. Jeg smilte lurt for meg selv mens jeg listet meg mot gangen, og skulle til å låse opp (for det var jo jeg som hadde nøkkelen). Men SÅ.... hørte jeg at det gikk en nøkkel i låsen. Jeg lover, at jeg aldri i livet har hatt slik panikk før. (jeg såg akkurat slik ut et par sekunder før jeg la på sprang ) Jeg kom meg ikke lenger enn inn i stua da han dukket opp i døråpningen. Han stod og såg på meg måpende et sekund mens jeg røsket til meg en genser for å dekke fordelene mine. Så stotret han frem et "oisann" før han løp ut på gangen igjen. det var så utrolig flaut å kle på seg og deretter kalle han inn når det var "klart" igjen. Han skulle bare ta med seg et par ting til reisen, og pakket i full fart og forlot alle skapdørene på vidt gap mens jeg bablet om det varme været. sukk Hei. Går ut ifra at det var han kristne kompisen, eller? (Det kom ikke helt frem i teksten hvem). Men huff, pinlig! Endret 6. oktober 2012 av Magnifique
Gjest Solmåne Skrevet 6. oktober 2012 #15 Skrevet 6. oktober 2012 Hei. Går ut ifra at det var han kristne kompisen, eller? (Det kom ikke helt frem i teksten hvem). Men huff, pinlig! korrekt! gikk litt fort i svingene her.. tehe 1
XMelissax Skrevet 8. oktober 2012 #16 Skrevet 8. oktober 2012 Var litt brisen da jeg klarte å tryne på de høye hælene på fest, med hodet godt gravd ned i svigerfars fang. Ganske så flaut, og heldigvis er han en eks svigerfar nå! 4
Sweet77 Skrevet 8. oktober 2012 #17 Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Jepp, har gjort noe dritflaut. En av tingene: Skulle til gynekolog på morgenen. Jeg er ganske distrè på morgenen. Men dusjet, gjorde alt jeg skulle og kom meg etterhvert, nærmest halvsovende, inn på riktig buss. Vel. Gynekologen var driiiitkjekk. Høy, mørkt, halvlangt hår, velbygd og med knall blå øyne. Greit nok. Jeg kler av meg, og sitter i t-skjorten og bare trusen. Og der, når jeg kikker ned, så ser jeg at på den hvite trusen min, rett over venusbegeret, så er det bilde av en stor, rød munn, med en pil ned og påskriften: "Kiss me here". Endret 8. oktober 2012 av Flair 17
lille-lure Skrevet 8. oktober 2012 #18 Skrevet 8. oktober 2012 Var på elixia for noen år siden. Følte meg fresh i min nye tights og småflørtet litt med en fyr. skulle vise meg litt frem og gikk pent med ryggen strak og puppa ut, før jeg viste ordet av det lå jeg langflat på gulvet. Hadde snublet i en vekt som lå på gulvet.... 3
Pene sko... Skrevet 8. oktober 2012 #19 Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Jeg var ute på golfbanen og trente på klubben, da jeg kom over en av de gamle gode gutta på klubben som underviste en gruppe nybegynnere i et grøntkort-kurs. Jeg ble vinket bort for å illustrere noen gode golfslag for dem. Uttrykkelig introdusert blir jeg også; "Dere, han her er en av klubbens beste spillere. Han har deltatt i NM for herrer blant annet. Nå skal dere få se hvordan golf SKAL spilles". Selvsikkert tar jeg med meg et 6-jern fra baggen og tar frem stålbørsten for å rense rillene mens jeg skuer ut på rangen mot en av mine vanlige mål. Da jeg slår mitt første slag treffer jeg ballen elendig. Så elendig at ballen kun ruller et par meter. Det neste slaget traff helt inne på hælen til klubba og ballen forsvant i en skarp vinkel ut mot høyre. Ikke før på femteslaget fikk jeg en ball som gikk ok. Da var jeg temmelig flau. Ennå så dårlig jeg presterte, så fikk jeg likevel klapp fra publikum for min latterlige oppvisning. Men det stopper ikke der. Da jeg ydmyket gikk mot første utslaget hørte jeg en av de mannlige i gruppen si "jeg trodde virkelig nivået var høyere i Norge. Hahaha! Med slike folk kan jeg lett bli mester i dette landet". Bah! Den kvelden trente jeg i timesvis... Jeg nektet meg selv å dra hjem før jeg klarte å få minst 9 av 10 baller til å havne innenfor en radius på fem meter på 150-meteren. Endret 8. oktober 2012 av Pene sko... 3
Gjest Gunfreak Skrevet 8. oktober 2012 #20 Skrevet 8. oktober 2012 Vel, dette er veldig 14is og flau, var på fest for ca. 200 år siden, jeg skulle overnatta var et stort hus så flere av oss var der, Men det var mangel på senger, en venn av meg kapra enn og dro med en dame inn, jeg greide å stjele enn, så jeg sa til en av jentene jeg kan godt dele den med deg, litt sånn flørtete, hun tok det som et klart tegn på sex invetation, Jeg hadde egentlig ikke tenkt på det, siden jeg hadde flørtet med en anne jente den kvelden og var litt mer opp tatt av henne, men hun hadde dratt jeg, så jeg mente faktisk bare dele den. Men jeg var for full til å gjøre klart hva jeg mente, så jeg bare hang rundt der en stud før jeg gikk å la, meg, fikk vite senere av en vennine av henne, at hun hadde sett på meg som veldig desp. Når jeg tenker tilbake så skulle jeg vært gentle man og gitt henne senga uten meg i. Men var full og trøtt så det tenkte jeg ikke på, ble ganske flau, så neste gang jeg møtte denne jenta, bare latet jeg som jeg var så full at jeg ikke husket henne.(men hun husket vist meg godt) 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå