Gå til innhold

Har du lounge og/eller spisestue ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe utemøbler, men jeg klarer ikke å bestemme meg for om vi skal ha lounge (sofa, lave stoler og lavt bord) eller om vi skal ha spisebord. Vi har forståvidt plass til begge deler, men jeg vil bare ha ett sett.

Innendørs synes vi det er helt ok å spise ved salongbordet, men stort sett spiser vi ved spisebordet eller kjøkkenbordet.

Hva foretrekker dere? Settet skal forøvrig stå i en paviljong med tak, inntil to levegger.

Videoannonse
Annonse
Gjest Elize
Skrevet

Vi hadde ikke plass til begge deler og valgte derfor sofa og sofabord ute (rottingmøbler). Er ofte for kaldt til å spise ute. Man kan fint grille ute, spise inne og så gå ut igjen.

Skrevet

Vi har egentlig plass til begge deler, men ville helst bare ha det ene. Så vi har lounge-sett med sofa, to stoler og lavt bord til. Er kjempefornøyd med det. Er jo selvsagt mer behagelig å spise ved vanlig bord, men det går helt fint ved det lave bordet også. Dessuten sitter vi mer ute uten å spise enn vi gjør med mat på bordet, så for oss ble det riktig prioritert. Eneste negative jeg kan kan si er at vi har en ettåring, og hun når alt på det lave bordet. På et høyere bord ville det vært lettere å redde ting utenfor rekkevidde for små barnehender, for dem det er relevant for :)

Gjest gjest17
Skrevet

Viss du har spiseplass på kjøkkenet og i tillegg spisestue innvendig hadde jeg helt klart valgt lounge/sittegruppe ute :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...