Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, her sitter jeg med min store, gravide mage og har så inderlig lyst å se hele serien om Anne fra Bjørkely, inklusiv de siste episodene laget for nylig. Har trålet rundt på nettet for å kjøpe, men fins bare komplett i en boks UTEN undertekst. Jeg MÅ altså ha undertekst for nostalgiens skyld!!!

Er det noen som vet hvordan jeg kan få tak i hele serien på dvd/blueray med undertekst? Kanskje det bare er meg som ikke klarer å søke riktig for å få treff :tristbla: Syns jeg har prøvd alt nå... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk!

Problemet er bare at de ikke selger serien med undertekst...ellers hadde jeg kjøpt for lengst!!!

Skrevet (endret)

Fantastisk fin serie, husket den godt fra da jeg var yngre. Kjøpte alt sammen for eit par år siden fra england. Betyr ikke så mye for meg det med teksten.

http://www.mediagram.no/newsdet137.htm

kjenner ikke til denne nettbutikken. pakken inneheld nok ikke nyeste serien med ny skuespiller

Edit: greier ikke å finne varen i nettbutikken. Men er eit telefon nummer du sikkert kan ringe å høre om dei evt kan skaffe eller har.

Endret av Andrelinoge
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke engelsk?

Anonym poster: 6b015a3b5b92557315f0f982c9198e2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så denne serien for ca ett år siden, inkl de nyeste episodene med ny skuespiller. Jeg lånte den på deichmanske bibliotek i Oslo!! Nå vet jeg ikke om du bor i nærheten av Oslo da, men ville likevel komme med tipset :)

Anonym poster: c2853137e0169a2cd2ccbc2272a0d2ae

• Liker 1
Skrevet

Det er sånn typisk serie som de har på biblioteket! Logg deg inn, søk og evt reserver!

Skrevet

Kan du ikke engelsk?

Anonym poster: 6b015a3b5b92557315f0f982c9198e2f

Leste du ikke innlegget? Hun vil ha tekst for nostalgiens skyld, har ingenting med engelskkunnskapen å gjøre.

Skrevet

Skal jammen hive meg på tlf når helga er over og se om mediagram kan levere!!! Har ikke funnet det stedet selv i letingen min på nettet.

Har lagt meg inn på "overvåking" på cdon.no for en god stund siden, men tror ikke de har hatt serien inne på lenge...

Er ganske flink i engelsk, men vil som sagt ha med undertekst for nostalgiens skyld. Venter mitt første barn nå i høst, og har lyst å mimre om min egen barndoms mange gode minner før den tid :fnise:

TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...