Engeline Skrevet 10. februar 2004 #1 Skrevet 10. februar 2004 Har sånn halvveis bestemt meg for å legge inn silikon, men lurer på: Jeg bor nærmest Trondheim, men de har ikke ledig time når jeg kan. Derfor må jeg reise til Oslo. Spørsmålet er om det går an å fly et par dager etter operasjonen? Hva med en biltur på ca 8 timer? Håper noen kan svare
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2004 #2 Skrevet 10. februar 2004 Det burde vel gå bra å ta fly et par dager etterpå, men jeg ville ikke tatt en kjøretur på 8 timer. Du må snakke med den legen du velger om dette, det er vanskelig å si hvordan du vil føle deg etter operasjonen. veldig individuelt,tror jeg...
*Shira* Skrevet 10. februar 2004 #3 Skrevet 10. februar 2004 Har sånn halvveis bestemt meg for å legge inn silikon, men lurer på: Jeg bor nærmest Trondheim, men de har ikke ledig time når jeg kan. Derfor må jeg reise til Oslo. Spørsmålet er om det går an å fly et par dager etter operasjonen? Hva med en biltur på ca 8 timer? Håper noen kan svare Tror nok svaret definitivt er nei. Max kjøretur er vel 1 time. Dessuten er du ganske medtatt så det kan nok være lurt å skaffe seg overnatting. Fornebuklinikken har feks avtale med et hotell i nærheten av klinikken :D
Gjest Donna Skrevet 10. februar 2004 #4 Skrevet 10. februar 2004 Hver bidige lille hump i veien og bevegelse - vil være vonde. Jeg hadde ikke greid det. Man bør være i ro de første dagene.
Gjest Niniel Skrevet 10. februar 2004 #5 Skrevet 10. februar 2004 Jeg klarte en kjøretur på en time (30 min hver vei) to dager etter operasjonen, med god hjelp av piller Men åtte timer? Aldri i livet. En flytur høres bedre ut, så lenge det ikke tar alt for lang tid. Hør med legen din, de har sikkert erfaring med slikt :D
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2004 #6 Skrevet 11. februar 2004 Takk for svar Har kontaktet Colosseum-klinikken i Oslo, og de sier jeg kan fly dagen etter inngrepet. Problemet nå er at de har stengt i hele juli . Det er akkurat da det hadde vært perfekt å fått gjort inngrepet! Da har jeg kommet hjem fra ferieturen vår, og jeg har fortsatt lenge igjen av ferien min (lærer). Kan det være slike åpningstider på de fleste klinikker, mon tro? Kanskje jeg må gjøre det i påskeferien? Men da får jeg så kort tid å komme meg på? Bare en uke, er det nok?
Engeline Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2004 Og forresten, gjest over her, det er meg!
Lillebi Skrevet 11. februar 2004 #8 Skrevet 11. februar 2004 Det er kjipt å ta en slik operasjon om sommeren.. Tenk i den varmen, og så alltid måtte ha sportsbh og ikke kunne sole seg ordentlig (ha bikini, bade etc...) En uke går trolig greit, men spørs hvilket trinn og fag du har. En venninne av meg som er lærer som la inn silikon, var på jobb 6 dager etter operasjonen. Var på jobb i to dager, men fikk hun "mast" seg til 2 dagers sykmelding til... Hun sleit mest med ting der hun måtte løfte opp armene eller bære tungt. Resten gikk greit...
Gjest Brudejenta, ikke pålogget Skrevet 12. februar 2004 #9 Skrevet 12. februar 2004 Jeg underviser i ungdomsskolen, og har bl.a. gymnastikk. Er vel mest redd for harde baller som kan komme susende. Men til våren skal vi være en del ute, så jeg tror egentlig det kan gå greit... Brudejenta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå