TheSgirl Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 Etter mye frem og tilbake har vi endelig klart å bestemme oss for hvor vi skal legge hovedferien vår og turen skal gå til Kroatia. Nå er bare det store spørsmålet om hvor i landet man skal dra.. Har egentlig peilet meg ut Makarska eller Hvar. Noen som har vært der og har noen tips og komme med?
Gjest puffy Skrevet 5. juli 2012 #2 Skrevet 5. juli 2012 Makarska hvis dere vil slappe av, hvar hvis dere vil feste :-)
TheSgirl Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2012 Da heller jeg nok mere mot Maskarska.. Festing skal jeg alltids få til om jeg vil,men er hovedsaklig ute etter å slappe av å nyte selskapet av min kjære Takk for ett enkelt og greit svar puffy
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #4 Skrevet 5. juli 2012 Jeg heller derimot mot Hvar, er ikke bare festing der. Vært der to ganger og det er nydelig. Synes det hadde en helt annen atmosfære enn Makarska. Ellers kan øyene Losinj og Cres i nord anbefales. Og selvsagt øya Brac med byen Bol. Dubrovnik og Split er også nydelig. Kort sagt anbefaler jeg rundreise/øyhopping i Kroatia. Anonym poster: 0b2b603a39396d491d94e5fbf2fa41ce
TheSgirl Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2012 Har sett på flere av disse stedene,men må liksom velge meg ut ett sted da vi har bare en uke der nede,og det mener jeg blir litt lite tid for øyhopping. Selv om det hadde vært mega da
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 HVAR best place on earth! seriously. kan gå langs havnen osv. er ikke bare turist sted. kan også sykle rundt kanskje.. stikke et sted og være helt aleine vis du liker slikt! Anonym poster: 61095aa77fc0c6ce873fda2b86c4cc21
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #7 Skrevet 6. juli 2012 hvar og zadar er best Anonym poster: 2acea79cf9944856c4277c754e81fd6b
TheSgirl Skrevet 7. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2012 Noen som har vært i Makarska som kan dele erfaringene sine? Vært fint å hørt fra noen som har vært der vi mest trolig havner
IdaC Skrevet 8. juli 2012 #9 Skrevet 8. juli 2012 Jeg har vært i Makarska flere ganger. Det er en liten ferieby som har alt, både festing, massevis av restauranter og utesteder (jeg var der for å feste med veninner). Det eneste negative med Makarska er at strendene ikke er de aller beste, er ofte overfylte og du må som regel gå et stykke fra bostedet til stranda. Dette er grunnen hvorfor vi etter at vi fikk barn er i Tucepi, et mindre sted 7km fra Makarska, mye finere strender, renere vann, stor promenade, litt uteliv. Vet ikke hvordan dere har tenkt dere dit, men hvis dere drar for å pleie kjærligheten så hadde jeg satset på Tucepi istedenfor Makarska. God tur og kos deg, vi skal dit om 2 uker selv. Bare spørr hvis du lurer på noe. 1
MissCoverdale Skrevet 8. juli 2012 #10 Skrevet 8. juli 2012 Har reist til Kroatia hver sommer i 12år nå, og jeg vil på det sterkeste anbefale Bol på Brac! Det er et nydelig lite sted som byr på utrolig mye mer enn en skulle tro ved første øyekast. Du må gjerne sende meg en pm så skal jeg svare på evt spørsmål du måtte ha. Jeg har vært i Split, Rovinj, Hvar, Dubrovnik, Makarska, Tucepi, Podgora og Trogir. Og Bol er den nye favoritten. Her har du fantastiske strender(ikke langt unna den store kjente "zlatni rat" stranden). Du kan ha en helt rolig ferie, eller du kan hive deg på klatring,dykking, vindsurfing, kiting og en del andre aktiviteter. Alt i umiddelbar nærhet. Ferien blir med andre ord akkurat det du vil ha den til:-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå