AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 Hva tenker dere om å dra på telttur/hyttetur/båttur/hotellhelg, med en fyr dere bare har hatt kontakt med på nett? Er det skummelt/risikabelt, eller er det en fin måte å bli kjent med folk på, litt utenom den vanlige kaffepraten? Anonym poster: f0ba8d52aa73c67cf1246bc3fe012643
Gjest Mog Skrevet 5. juli 2012 #2 Skrevet 5. juli 2012 Selv som mann så hadde jeg ikke uten grunn blitt med en fremmed person på for eksempel telttur. Ville i alle tilfeller møtt han først en gang for å bli kjent. I tillegg til treff, så kunne dette blitt kombinert med en planlegging sammen. Hvem skal ta med telt, mat, drikke, grill ++. På en måte er det jo greit da du vil se flere av hans sider i stedet bare for å møte han på en kafé. Du må selv vurdere hvor mye du stoler på denne mannen.
Steinar40 Skrevet 6. juli 2012 #3 Skrevet 6. juli 2012 Dette er helt FEIL som første date med person du overhodet ikke kjenner og aldri har møtt.
lalaB Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 Ja, enig med Mog.. Det kan være lurt å treffes først, så kan man jo som han sier planlegge sammen
athon Skrevet 6. juli 2012 #5 Skrevet 6. juli 2012 Dette er helt FEIL som første date med person du overhodet ikke kjenner og aldri har møtt. En dags båttur er vel ikke feil?
Steinar40 Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 En dags båttur er vel ikke feil? Når man aldri har møtt hverandre engang, så mener jeg at det er feil. Første møte bør være i offentlighetens lys.
Gjest Anna.S Skrevet 6. juli 2012 #7 Skrevet 6. juli 2012 Det kommer helt ann på hvor mye informasjom du har om han fra det virkelige liv. Har du sett bilder av han andre plasser enn på nettdatingstredet? Har du han på Facebook? Vet du at han faktisk er den han utgir seg for å være? Jeg har ingen betenkeligheter med å reise på turer eller gjøre noe anderledes på første date, men jeg må vite at han er den han utgir seg for å være OG det må være en rømningsvei. Teltur i skogen f.eks hadde ikke jeg turt hvis jeg ikke hadde mulighet til å komme meg vekk underveis.Det samme med båttur. Treffes, snakkes litt og så dra avgårdet, null problem.
athon Skrevet 6. juli 2012 #8 Skrevet 6. juli 2012 Ja ja, det kommer vel an på magefølelsen. Men er vel greit å være litt "forsiktig." Offentlighetens lys er ganske så kjedelig spør du meg (da jeg absolutt ikke er bymenneske). Mye bedre å ta en tur på stranda og grille feks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå