AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 Blir lei meg når jeg ser i speilet. Har flat mage, smal midje, bryster, rumpe og lår, egentlig skikkelig timeglass figur, selv om jeg er slank og smal. Jeg burde vel glede meg over det jeg? Vetta faen, i stede mister jeg helt motivasjon og glede når jeg ser rumpa mi, og hvor utrolig masse cellullitter det er på den. Hva hjelper det om den er rund og fin når det er så helvetes masse cellullitter som får den helt ekkel??? Trener som en gal jeg, spiser sunt, gjør best jeg kan. Jeg vet jeg trener hardere og oftere enn gjennomsnittet, jeg har en fin trent kropp med fine muskler, men det var de helvetes cellullittene da!!!! :cry: Er det bare meg? Kan andre melde seg og si at det ikke er all verden, at det er naturlig, og alt det der blabla? Blir lei meg, demotivert, kjenner meg utrolig usexy Anonym poster: 2d5bce9e57ec52cf01c5ad061af2b009
Gjest Payandeh Skrevet 5. juli 2012 #2 Skrevet 5. juli 2012 Trener du rumpe og lår, type utfall med vekter f.eks? Det har i hvert fall funket på mine, slik at de ikke er så veldig synlige i hvert fall. Det er jo helt naturlig, og det er mer normalt å ha cellulitter enn omvendt. Dessuten er det viktig å spise sunt, og drikke MASSE vann. Det er derimot ikke bra hvis du er jojo slanker, at du går veldig mye opp og ned i vekt. Eller plutselig en uke spiser bare sunt, så stapper du i deg annen drit neste uke. Fet mat osv bør du holde deg unna i hverdagen. Hva med skrubb? Og jevnlig dyp massasje? Det skal visst hjelpe å få i gang blodsirkulasjonen. Jeg er skeptisk mot de svindyre kremene osv som skal funke, men det skader vel ikke prøve hvis man har råd. Ville uansett heller satset på å stramme rumpa med knebøy og utfall med vekter, samt løpe opp trappene i hoppbakken osv. Og avslutte i dusjen med massasje og skrubb, samt smøre deg inn med en god bodybutter til slutt. Funker på meg, og er vel så og si gratis:) ALLE cellulittene vil aldri bli helt borte, det vil alltid være der, men du kan gjøre de mindre synlige.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #3 Skrevet 5. juli 2012 Tunge styrke med vekter, check Sunn mat, check Null jojoslanking, check Skrubb, check. Drikke kun vann, check Jaja, da er de vel bare slik da, men takk for tipsene. Jeg trener veldig tung styrketrening samt motbakkesprint i BRATTE bakker, bede kan jeg nok ikke fikse det, men men. Anonym poster: 2d5bce9e57ec52cf01c5ad061af2b009
Gjest _Lita_ Skrevet 5. juli 2012 #4 Skrevet 5. juli 2012 Nei, det er jo selvsagt ikke bare deg. De fleste har cellulitter. Mine cellulitter syntes mer hvis jeg har vann i kroppen. For eksempel før mensen.
Gjest villrev Skrevet 5. juli 2012 #5 Skrevet 5. juli 2012 Du kan prøve lavkarbo Har lest om mange som har fått mindre cellulitter av lavkarbo. Men det funker heller ikke på alle.
MissKissis Skrevet 5. juli 2012 #6 Skrevet 5. juli 2012 Lymfedrenasje? Hørt det kan fungere,aldri prøvd selv
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #7 Skrevet 5. juli 2012 Gener, og den som bryr seg mest er du selv. Anonym poster: 89b4302f6b142681231acc62f3e9ca64
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #8 Skrevet 5. juli 2012 Er det bare meg? Kan andre melde seg og si at det ikke er all verden, at det er naturlig, og alt det der blabla? Blir lei meg, demotivert, kjenner meg utrolig usexy Anonym poster: 2d5bce9e57ec52cf01c5ad061af2b009 Nei, definitivt ikke bare deg. Jeg selv, og et par av venninnene mine er slanke og nokså sunne og veltrente, men har likevel en del cellulitter. Såvidt jeg husker riktig har mer enn 80% av alle kvinner noe cellulitter. Anonym poster: 39b30a25adafe25de321319673a67f9f
Gjest navnelapp Skrevet 5. juli 2012 #9 Skrevet 5. juli 2012 Ja, kven bryr seg? Kjæresten din elskar formene dine og nyt kor vakker du er, og tross alt ser han deg mest med kleda på. I senga trur eg celulittar er det siste han tenker på. Nyt kroppen din!
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #10 Skrevet 6. juli 2012 Takk :klemmer: Anonym poster: 2d5bce9e57ec52cf01c5ad061af2b009
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #11 Skrevet 6. juli 2012 Cellulitter på runde, stramme romper er skikkelig fint. Anonym poster: 58cd3337018b52c5ffa3e7129448f6c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå