Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker bare å sjekke hva dere liker å kose dere med til fest sommer og vinter. Legg gjerne til favorittsnacks dersom du har noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett eller to glass vin.

• 2 uker senere...
Skrevet

Cider, rusbrus og drinker, som f.eks fjellbekk, icebear, strawberry daquiri, mojito osv :)

• Liker 1
Skrevet

Hvitvin og drinker.

Skrevet

Tysk Riesling, tørr.

Skrevet

Rødvin, helst italiensk

Gjest gjest17
Skrevet

Sommertid: Tørre hvitviner, iskald pilsner eller gjerne en mojito.

Vintertid: Tunge italienske rødviner, gløgg og drinker.

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Rødvin! :) Gjerne litt kraftig, men som likevel kan drikkes uten mat.

Dersom det er sommer og varmt ute, eller jeg er i festivalmodus, drikker jeg gjerne øl.

Om jeg bare skal ut å ta en pils eller to, kan jeg godt drikke mørkt øl, men blir alt for mett dersom jeg skal drikke mer enn det :P

Gjest Guilty
Skrevet

Sprit(vodka) og Red Bull, battery eller annen energidrikk :) Og Strawberry Daquiri er veldig godt, men drikker det kun på ferie.

Skrevet

Varierer litt, men liker best å ha med vin, både rød og hvit.. Men av og til rekker jeg ikke polet så da blir det øl.. Ellers er det godt med en drink eller to, men da må jeg ha øl etter hvert hvis de drinkene er veldig søte..

Skrevet (endret)

Grevenscider.jpgbottleandglass.jpg396805_10151873107655285_1695303917_n.jpg

Le så mye dere vil av billig papp-vin, men denna er knall go synes jeg

536632_10151501478390285_2130509746_a.jpg

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

Rødvin for det meste. Øl om det er en varm sommerdag!

På snæcks fronten så er jeg litt mer allsidig men liker godt marinerte hvitløksbåter, oliven, sjokolade, potetgull, oster og egentlig det meste :)

Skrevet

Captein Morgan og Cola med masse is...Mmmmm :) Og en iskald pils er jo ikke å forakte i sommervarmen :)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Øl. Helst Carlsberg.

Blir veldig glad om jeg får litt potetgull, uansett sort, eller noe nøtter å knaske på ved siden av :)

Skrevet

Drikker som regel hvitvin eller vodka med sprite. Til hvitvin er jeg glad i ost og kjeks men til vodka er chips det beste, gjerne den kylling og pomme frites sommerfavoritter.

Skrevet

Drikker ikke så mye, men når jeg først skal drikke noe så blir det Long Island Ice Tea (ordentlig, ikke sånn tulledrikke man får på byen) :)

long-island-iced-tea.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...