Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har for tiden flyttet og fikk svar på et problem som har plaget meg... LENGE!

Jeg har fra liten av alltid vært glad i svømming og drevet mye med det. Så etter hver gang jeg hadde dusjet klødde det, noe utrolig, på rygg, lår, mage, legg, armer, alt!

Så flyttet jeg ut av barndomshjemmet, men problemet fortsatte, selv etter jeg sluttet på svømmingen. Nå har jeg flyttet bort fra denne plassen fant jeg ut at kildevannet var tilsatt klor, for på denne nye plassen har jeg INGEN kløe.

Nå er det slik at jeg ønsker å fortsette svømming, og sannsynligvis vil jo kløen fortsette da. Er det noen tips på måter å slippe dette? Har forsøkt ymse forskjellige fuktighetskremer, men huden virker egentlig ikke tørr i det hele tatt. Noen gode råd?

Noe helt annet, som jeg er ganske sikker på ikke har sammenheng er at jeg har røde prikker på armene og skuldre, stikker litt opp av huden, og det kommer og går litt... Noen tips her? :)

Takk på forhånd for å hjelpe meg med de små irritable problemene mine =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg ikke på nivå med CERN fysikerne, men får du allergisk reaksjon av klor, så ikke svøm i klorbasseng. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Nå er jeg ikke på nivå med CERN fysikerne, men får du allergisk reaksjon av klor, så ikke svøm i klorbasseng. :fnise:

Hehe, finnes det innedørs basseng uten klor? :)

Skrevet

Hehe, finnes det innedørs basseng uten klor? :)

Ikke såvidt jeg vet. De fleste svømmehallene som fortsatt er åpne, har som regel to basseng, et lite og et stort, der det lille ofte har mer klor. Men klorfritt kan jeg kun tenke meg det finnes i saltvannsbassenger?

Skrevet

Ikke såvidt jeg vet. De fleste svømmehallene som fortsatt er åpne, har som regel to basseng, et lite og et stort, der det lille ofte har mer klor. Men klorfritt kan jeg kun tenke meg det finnes i saltvannsbassenger?

Tenkte akkurat det samme som deg, men saltvannsbasseng er ikke i nærheten av hvor jeg bor :/ Godt innspill da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...