grrr Skrevet 10. februar 2004 #1 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg har som regel pleid å vokse vekk håret nedentil, og det har gått veldig greit.(bortsett fra at det er litt dyrt). Ingen liker vel å være hårete uansett?? Men så fikk jeg høre om en hårfjerningskrem som heter Blitzblank.(de selger den på kondomeriet og andre erotiske butikker) Den skulle være den beste. Men da ble jeg jo litt skuffa , synes ikke den funka så veldig bra. men kanskje jeg har gjort feil?? :klø: Noen som har prøvd den?? Hva synes dere om den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettan* Skrevet 10. februar 2004 #2 Del Skrevet 10. februar 2004 Har prøvd den og har samme inntrykk som deg, den er totalt ubrukelig. Jeg må nok bruke høvlen flittig, eller vokse bort hårene om jeg skal få godkjent barberingen her i huset slik at det tilfredsstiller hans krav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 10. februar 2004 #3 Del Skrevet 10. februar 2004 Har prøvd den og syntes den er innmari dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zombie Skrevet 10. februar 2004 #4 Del Skrevet 10. februar 2004 Har ikke prøvd den selv, men en jeg kjenner har og han syns den var elendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harvey Skrevet 10. februar 2004 #5 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg synes ikke BlitzBlank fungerer bra nok. Får vel noe, men høvel i tillegg. Hvorfor vil du gå bort fra voksing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 10. februar 2004 #6 Del Skrevet 10. februar 2004 Har prøvd den og har samme inntrykk som deg' date=' den er totalt ubrukelig. [/quote'] Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 10. februar 2004 #7 Del Skrevet 10. februar 2004 Heh, har også en stor boks med Blitzblank stående innerst i et baderomsskap. Mulig det hadde gått bedre hvis jeg hadde hatt noe litt hardt å skrape det av med etterpå. Men etter ca 45 min burde vel hårene ha ramlet av av seg selv? (Huden overlevde faktisk.) Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grrr Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 11. februar 2004 Godt det ikke bare var meg den funka dårlig på. Lite vits i å bruke den hvis man alikavel må barbere seg Jeg har jo prøvd den opptil flere ganger, men INGEN virkning!! Er det noen som vet noen andre hårfjerningskremer som virker bra?? Har prøvd barbering, men resultatet holder ikke lenge og jeg fikk også endel røde prikker etterpå. Ikke behagelig nei!! Kanskje noen har tips for å unngå det? Det blir jo litt dyrt å vokse vekk hele tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 11. februar 2004 #9 Del Skrevet 11. februar 2004 Tror ikke det er noen annen hårfjerningskrem på markedet som er å anbefale på kjønnshår. Jeg har likevel prøvd veet og det var ikke akkurat noe bedre enn blitzblank. Håret går jo av når du skraper det av etterpå, men noe av "strikk håret" sitter igjen og alle stubbene er der. Voksing eller ofte barbering med høvel er det som fungerer best syntes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå