martler Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 Heisann! : -) Er over gjennomsnittet glad i bøker fra Johan Theorin, og har lest alle som har kommet ut til nå.. Så derfor lurer jeg på om deet er noen her som deler den samme interessen for hans krimbøker som jeg gjør. I såfall: - Hva liker du best med bøkene? - Tror du det kommer en oppfølger til boka Sankta Psyko? - Og til dere som ikke har lest han, har dere andre bøker å anbefale?
Gjest Stille vann Skrevet 5. juli 2012 #2 Skrevet 5. juli 2012 Har lest "Nattefokk" og "Sankta Psyko". "Sankta Psyko" var kjempebra, jeg liker at den er skrevet fra Jans vinkel, og at vi får små drypp av hva som skjedde på hans tidligere arbeidsplass. den var kjempespennende og jeg hadde ikke lyst til å lese den ferdig....for da var den jo ferdig! Håper virkelig det kommer en oppfølger!
martler Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2012 Har lest "Nattefokk" og "Sankta Psyko". "Sankta Psyko" var kjempebra, jeg liker at den er skrevet fra Jans vinkel, og at vi får små drypp av hva som skjedde på hans tidligere arbeidsplass. den var kjempespennende og jeg hadde ikke lyst til å lese den ferdig....for da var den jo ferdig! Håper virkelig det kommer en oppfølger! Anbefaler deg å lese både Skumringstimen (Første boken i Ørlandsserien) og Blodleie (nest siste bok i Ørlandsserien) Leser du Skumringstimen så skjønner du litt mer av det som skjer i Nattefokk også : -) og Blodleie er bare verdt å lese uansett. Jeg ble litt skuffet av slutten på Sankta Psyko, og derfor håper jeg på en oppfølger! Men kjenner til følelsen, jeg ELSKET boken helt fram til de siste tre sidene hvor alt bare daffet av
Lemuren Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 (endret) Jeg har lest Skumringstimen og Nattefokk. Likte den første aller best. Den andre var god den og altså, men Skumringstimen var for meg en 6'er bok Har kjøpt Blodleie, så den skal jeg begynne på i ferien min Skal kjøpe Sankta psyko også, og kommer nok til å kjøpe bok nr fire i öland-serien når den kommer. Endret 6. juli 2012 av Lemuren
martler Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2012 Jeg har lest Skumringstimen og Nattefokk. Likte den første aller best. Den andre var god den og altså, men Skumringstimen var for meg en 6'er bok Har kjøpt Blodleie, så den skal jeg begynne på i ferien min Skal kjøpe Sankta psyko også, og kommer nok til å kjøpe bok nr fire i öland-serien når den kommer. Nattefokk er jo den som er kåret til den beste boken i serien til nå, men jeg er enig med deg i at Skumringstimen er best :-) Helt fantastisk bok, og ville nok ha gitt den en sekser selv! Gleder meg kjempemye til nummer fire i serien kommer! Men den kommer nok ikke før neste år :-/ Åja, kan jeg få høre din mening når du har lest Sankta Psyko om hva du mener om slutten?
Lemuren Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 Ja, da må jeg prøve å huske denne tråden hehe. Har planer om å få lest begge to i ferien. Hva synes dere om blodleie da? Jeg håper det fortsetter i samme stil som de forrige
martler Skrevet 25. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2012 Ja, da må jeg prøve å huske denne tråden hehe. Har planer om å få lest begge to i ferien. Hva synes dere om blodleie da? Jeg håper det fortsetter i samme stil som de forrige Hei igjen! Sorry for seint svar, men reiste bort på ferie.. Kanskje du allerede er ferdig med Blodleie nå : -) Jeg synes at Blodleie levde opp til alle forventningene jeg hadde, og enda artigere var det at Gerlof var med der også! Var godt å få alt sporet tilbake til de to første bøkene, for denne var litt trukket tilbake til første boken igjen.. Med tanke på at hovedpersonen er i slekt Ernst(? Nå husker jeg ikke helt navnet til han som han har fått hytta fra) og at han flytter inn rett ved Gerlof. Synes den til tider ble litt vanskelig å følge med på, og det ble også litt avsporing med alt det "overnaturlige".. Skal ikke avsløre alt for mye i tilfelle du fortsatt leser : -)
Lemuren Skrevet 25. juli 2012 #8 Skrevet 25. juli 2012 Hei igjen! Sorry for seint svar, men reiste bort på ferie.. Kanskje du allerede er ferdig med Blodleie nå : -) Jeg synes at Blodleie levde opp til alle forventningene jeg hadde, og enda artigere var det at Gerlof var med der også! Var godt å få alt sporet tilbake til de to første bøkene, for denne var litt trukket tilbake til første boken igjen.. Med tanke på at hovedpersonen er i slekt Ernst(? Nå husker jeg ikke helt navnet til han som han har fått hytta fra) og at han flytter inn rett ved Gerlof. Synes den til tider ble litt vanskelig å følge med på, og det ble også litt avsporing med alt det "overnaturlige".. Skal ikke avsløre alt for mye i tilfelle du fortsatt leser : -) Å nå gleder jeg meg enda mer. Er litt skeptisk til overnaturlig hvis det tar helt av, men litt kan være spennende. Jeg har ikke fått begynt på den enda, for holder på med Panserhjerte akkurat nå. Har nemlig lånt den, så får forte meg å levere tilbake Takk for svar iallefall, jeg gleder meg til å lese den
martler Skrevet 12. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 12. september 2012 Å nå gleder jeg meg enda mer. Er litt skeptisk til overnaturlig hvis det tar helt av, men litt kan være spennende. Jeg har ikke fått begynt på den enda, for holder på med Panserhjerte akkurat nå. Har nemlig lånt den, så får forte meg å levere tilbake Takk for svar iallefall, jeg gleder meg til å lese den Heihei : -) Ferdig med Blodleie? Og i så fall hva synes du?
Lemuren Skrevet 12. september 2012 #10 Skrevet 12. september 2012 Akkurat klart å bli ferdig med panserhjerte, ble en periode midt inni den hvor jeg ikke fikk lest noe så tok littt tid Har lest det første kapittelet i blodleie, men kom aldri igang, men får vel bare manne meg opp til å få lest mer. Synes bøkene er litt trege i begynnelsen, men vet jo det tar seg opp
martler Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #11 Skrevet 9. oktober 2012 Akkurat klart å bli ferdig med panserhjerte, ble en periode midt inni den hvor jeg ikke fikk lest noe så tok littt tid Har lest det første kapittelet i blodleie, men kom aldri igang, men får vel bare manne meg opp til å få lest mer. Synes bøkene er litt trege i begynnelsen, men vet jo det tar seg opp Enig med deg der! Bøkene er veldig kjedelige i starten.. MEst på grunn av all informasjonen han skal ha med om alt. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå