Gå til innhold

Hva gjør en 24-åring med en skallet 50-åring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå står det vel strengt tatt ikke at han er femti, men heller 36?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han ser ut som en 50-åring. Hva han er i så fall nærmere 40 og hun er såvidt over 18. Æsj!

Anonym poster: 2eacc483c5c5a2dcee07b2486ec046fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser ut som en 50-åring.

Og hvordan ser du ut, om jeg tør spørre?

Tolv år er ingen aldersforskjell dersom det er ekte kjærlighet. Denne klisjeen gir meg lyst til å spy, men det er faktisk sant. Ellers kan det tenkes at hun betrakter Hennie som en vitamininnsprøytning for karrieren sin.

Endret av Presis
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva så om han er skallet? Ikke alle jenter synes det er viktig med hår.

Anonym poster: 4185d9a65cfd054346d71fe1745ce139

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ellers kan det tenkes at hun betrakter Hennie som en vitamininnsprøytning for karrieren sin.

Og han betrakter henne som sin ungdomskilde og vakre trofé?

Anonym poster: 4ec1b7777ed4a8606103e1442532f205

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg blir fuckings provosert over sånne utiltalende gamlinger som er sammen med jenter som kunne vært døtrene deres. Hvorfor finner han seg ikke noen på sin egen alder? Og hvorfor går han med svart lue hele tiden midt på sommeren?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting galt med Aksel Hennie vel?

Rimelig kjekk mann vil jeg si.. og aldersforskjellen har jeg ingenting å si på jeg...

Så lenge følelsene er gjensidige så ønsker jeg dem all mulig lykke!

Pent par utgjør de og....

Og han er da ingen gammel mann, ser ikke ut som det heller....

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingenting galt med Aksel Hennie vel?

Rimelig kjekk mann vil jeg si.. og aldersforskjellen har jeg ingenting å si på jeg...

Så lenge følelsene er gjensidige så ønsker jeg dem all mulig lykke!

Pent par utgjør de og....

Og han er da ingen gammel mann, ser ikke ut som det heller....

Det er det dummeste jeg har hørt. Han er eldgammel, nesten 40 og omtrent dobbelt så gammel som henne. Og han har virkelig ikke utseendet med seg. Han prøver forgjeves å kompensere for dette ved å kle seg på en overdrevent macho måte. Men egentlig er han en skallet middelaldrende mann/albino uten pigment i huden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

:skratte:

Litt i det små bitre hjørne eller hva

Så lenge det ikke er du som er i lag med han hvorfor bryr du deg så mye? Provosert sier du, huff da, håper du ikke møter på meg og typen som det er 20 års forskjell på, hva vil du gjøre da? Slå oss ned, bli stressa, begynne å hyperventilere?

Eller rett og slett få litt selvkontroll, puste med magen og ta en chill pill.

Det er forresten 13 års forskjell mellom dem, så det kan lønne seg å lære seg å regne før en blir så fuckings provosert at blodtrykke når taket.

Anonym poster: 02b598f3076f21b62157a9bbb5778fd9

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det dummeste jeg har hørt. Han er eldgammel, nesten 40 og omtrent dobbelt så gammel som henne. Og han har virkelig ikke utseendet med seg. Han prøver forgjeves å kompensere for dette ved å kle seg på en overdrevent macho måte. Men egentlig er han en skallet middelaldrende mann/albino uten pigment i huden.

Hadde han vært dobbelt så gammel som henne, så hadde han vært 48 år. Det vil si at han måtte vært tolv år eldre enn det han er i dag. Bruken av ordet omtrent blir i denne sammenheng svært upresis, og på grensen til ekstrem. I følge din logikk kan vi faktisk si at Aksel Hennie er omtrent like gammel som Tone, siden det her er snakk om tolv år andre veien.

Hvorfor er du så opptatt av utseende? Et menneskes ytre er i mye mindre grad med på å definere det enn dets personlighet.

Endret av Presis
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er det dummeste jeg har hørt. Han er eldgammel, nesten 40 og omtrent dobbelt så gammel som henne.

Trettiåtte er eldgammelt? Hvor gammel er du selv?

Og hvordan kan en som er trettiåtte være dobbelt så gammel som en på tjuefire?

Jeg tror du må enten være veldig ung selv eller veldig enkel i hodet.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aksel Hennie er en komplett dust, som har oppkastet seg til ekspert på andre verdenskrig i media fordi han har hatt en rolle i en søplete film. Det er ingenting galt i å være en skallet 40-åring. Men det er kvalmt med sånne skallede 40-åringer som for å kompensere kler seg i overdrevent macho klær (inkl lue midt på sommeren) og jakter på jenter på rundt 20. Det faktum gjenstår at han er nærmest 40 og hun er nærmest 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva ville man syntes om en 40 år gammel dame som jaktet på 20 år gamle gutter? Det ville vekket reaksjoner, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen her snakker om en aldersforskjell på tjue år.

Mellom Tone og Aksel Hennie er det tolv år.

Dere som irriterer magesår på dere fordi disse to har funnet hverandre, skaff dere et liv og fokuser på dere selv og hva dere ønsker av livet deres. Bruk heller tid og energi på det.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er galt og forkastelig at middelaldrende menn jakter på jenter som kunne vært døtrene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Og når hun er 24 og han 50 så er han minst dobbelt så gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir fuckings provosert over sånne utiltalende gamlinger som er sammen med jenter som kunne vært døtrene deres. Hvorfor finner han seg ikke noen på sin egen alder? Og hvorfor går han med svart lue hele tiden midt på sommeren?

Haha! Du får det til å høres ut som om hun er et offer. Men hun fant ham også. De fant hverandre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 36, ikke 50 :gjeiper: Men skjønner ikke hva hun ser i han. Han er jo mindre pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er galt og forkastelig at middelaldrende menn jakter på jenter som kunne vært døtrene deres.

Hun kunne ikke vært datteren når det bare er 12 år mellom dem.

Kanskje det var hun som jaktet på ham? Og moralen din kan du jo stikke der sola ikke skinner.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...