Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I utgangspunktet har jeg falt for en ONS. Det dumme er at han bor veldig langt unna, men han flytter hit om noen uker/par måneder. En annen fyr jeg møtte på byen har falt for meg.. Vi har møttes noen ganger og det virker som om han vil ha noe seriøst. Jeg vil egentlig bare leke meg i noen uker, men jeg vet jo ikke om jeg kanskje utvikler følelser for denne typen også.. Så, er det slemt av meg å knulle ham??

Anonym poster: dbfece154b8d1b185e800683bac4c892

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er slemt.

Anonym poster: 01f773bd25a9daafa68fd9c64b9b3ffc

• Liker 16
Gjest "gjest"
Skrevet

Vel, hvis du er interessert i å bli kjent som ei svinmerr, så må du da bare gjøre det.

• Liker 5
Skrevet

Enig med de to over her, spesielt angående det med svinmerr... Man skal ikke kødde med følelsene til folk. Det er mer skadelig enn å banke dem.

• Liker 12
Skrevet

Ja, det er helt ufattelig at noen tenker slikt i det hele tatt.

La mannen være i fred om du ikke ønsker å ha noe med han å gjøre enn å såre han.

Knip igjen bena og vent på ONSen din du som kommer nedover om noen uker.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du om dette, du vet jo svaret? Vil du bare ha det bekreftet?

Anonym poster: d8d5e409c784fa90155548acede0edc2

• Liker 3
Skrevet

Enig med det som har blitt postet tidligere. Styr unna han andre fyren.

Skrevet

TS tenker og oppfører seg slik menn alltid har gjort.

• Liker 4
Skrevet

TS tenker og oppfører seg slik menn alltid har gjort.

Skrev hun, rett etter 3 menn som sa man ikke skulle drive sånn.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Skrev hun, rett etter 3 menn som sa man ikke skulle drive sånn.

Jeg må si meg enig med henne. Etter å ha vært singel mesteparten av mitt liv, har man gjort seg opp noen erfaringer. Det fins sikkert noen unntak som bekrefter regelen, men jeg tror ikke jeg kjenner noen mannfolk som ikke ville benyttet sjansen til å utnytte ei litt naiv og uerfaren jente for litt uforpliktende sex.

Anonym poster: d9afd030cd41d2300863083009a1c8b3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er aldri slemt å knulle en mann ;)

Anonym poster: ff3aa6dc873be125f533170cb4ca311d

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er nok det. Spesielt ettersom han er ute etter noe mer seriøst, for da vil det du gjør sløse bort hans tid og ikke minst såre han når du er ferdig med 'leken' han antok var en moden start på noe stabilt.

• Liker 3
Skrevet

Jeg må si meg enig med henne. Etter å ha vært singel mesteparten av mitt liv, har man gjort seg opp noen erfaringer. Det fins sikkert noen unntak som bekrefter regelen, men jeg tror ikke jeg kjenner noen mannfolk som ikke ville benyttet sjansen til å utnytte ei litt naiv og uerfaren jente for litt uforpliktende sex.

Det er mange menn som er sånn, og det er mange damer som er sånn.

Her sitter vi i tråden til en jente som er litt sånn der, og da er det fordi "hu oppfører seg som menn"? Det er en rar tanke, når vi ser hva mennene i denne tråden har svart om saken.

• Liker 2
Skrevet

Fordommer. Personlig har jeg flere ganger avsluttet seksuell omgang med dates der jeg har innsett at jeg ikke ønsker noe forhold mens hun ønsker mer. Blir i samme gate som TS situasjon. Flere kompiser av meg har gjort det samme. Man utnytter ikke andre for sin egen tilfredsstillelse.

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Siden hovedproblemstillingen til TS ikke handler om hvordan menn "alltid har vært", "er", eller "ikke er", våger jeg meg tilbake til temaet:

TS; sett deg inn i andres situasjon. Hvordan ville du likt det dersom du var han fyren som du har møtt på byen?

Tenk deg at du har falt for noen, og at vedkommende virker interessert. Dere innleder noe du tror er et forhold, men plutselig går h*n fra deg fordi den h*n egentlig er interessert i noen annen, har vært det en god stund. I mellomtiden har h*n vært sammen med deg bare fordi du var tilgjengelig der og da.

Ville du følt deg brukt og sviktet?

Eller ville du syntes det var realt og fint gjort og helt greit?

Svaret på disse spørsmålene gir deg et aldri så lite hint om hva du bør gjøre.

• Liker 1
Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

Hva med å bare si det som det er? "Jeg er forelska i en annen fyr, så dersom det er noe seriøst du vil ha så kan du desverre ikke få det hos meg".

Han er en mann og kan nok ta ansvar for sitt eget følelsesliv, du trenger ikke ta i ham med silkehansker. Bare vær ærlig, du, så får han selv avgjøre hva han syns er greit.

Endret av Maruwan
  • Liker 1
Skrevet

Hva med å bare si det som det er? "Jeg er forelska i en annen fyr, så dersom det er noe seriøst du vil ha så kan du desverre ikke få det hos meg".

Han er en mann og kan nok ta ansvar for sitt eget følelsesliv, du trenger ikke ta i ham med silkehansker. Bare vær ærlig, du, så får han selv avgjøre hva han syns er greit.

Akkurat som jeg skulle ha sagt det selv. Ærlighet varer lengst. Alltid!

Skrevet

I utgangspunktet har jeg falt for en ONS. Det dumme er at han bor veldig langt unna, men han flytter hit om noen uker/par måneder. En annen fyr jeg møtte på byen har falt for meg.. Vi har møttes noen ganger og det virker som om han vil ha noe seriøst. Jeg vil egentlig bare leke meg i noen uker, men jeg vet jo ikke om jeg kanskje utvikler følelser for denne typen også.. Så, er det slemt av meg å knulle ham??

Si det som det er. Helt nøyaktig, og spør han om det er slemt. Hvis han sier at det er slemt så river du av han klærne og sier at han må passe seg for slemme jenter.

Gjest Payandeh
Skrevet

Det komiske er at det faktisk er ei jente som spør. HVor ofte har ikke jenter klaget på KG og for ikke å nevne i DET VIRKELIGE LIV om drittsekker fra en annen verden, som unytter jenter og bare vil ha sex. HVor såret og brukte vi føler oss etterpå, fordi de lurte oss til å tro at det kunne bli noe. Det blir egentlig det samme. Han er interessert, og kan se for seg deg som kjæresten hans. Så klart han vil bli såret og lei seg, hvis du utnytter han for DIN fordel. Det er vel litt vel egoistisk. Skal du ha sex for å more deg, får du finne en som er med på samme leken. Det er stygt å leke med andres følelser, høres kanskje slemt ut, men det er faktisk det du ville ha gjort.

DESSSUTEN, hjelper det ikke si NÅ at du kun vil ha sex og ikke noe mer seriøst, hvis du mener han allerede har falt for deg. Da blir det bare drama og tull, da han uansett vil komme etterhvert og si at han takler ikke bare ha sex, når han er blitt så glad i deg. Samme runden de fleste jenter går gjennom. De tror de takler å bare ha sex med den fantastiske kjekke mannen, men at de etterhvert innser at de ble med på leken bare fordi det var bedre å få noe enn ingenting. Ender opp i tårer uansett. Sjeldent at et type friends with benefits opplegg funker, en vil alltid ende opp som betatt og involvere følelser.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet jo at dette kan virke veldig slemt, og kanskje er det det jeg øsnker? Å være den som sårer en annen for en gangs skyld. Samtidig så vet jeg jo faktisk ikke hvordan mine følelser for ham kommer til å utvikle seg. Det er da ikke slemt å holde på med noen i noen uker for så å finne ut at det ikke er verdt å prøve mer? Det er jo det man gjør hele tiden, og om man dater noen, så risikerer man at den andre parten ikke utvikler de samme følelsene som en selv..

Ja, det er slemt av meg å bare gjøre dette for moro skyld, men jeg klarer ikke bry meg om det..

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...