Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

h

Endret av Caramellis
vil ikke ha innlegget her lenger...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg :klemmer:

Har ikke ord jeg heller. Så grusomt!

Skrevet

Hver gang jeg ser meg selv i speilet.. Eneste jeg ser er en uselvsikker, såret, svak jente.. Griner hver gang jeg ser meg selv.

Gjest Lykketil
Skrevet

Du skal ta godt vare på deg selv Caramellis :-) det er det du skal gjøre. Du har verdier som er en forutsetning for ekte kjærlighet. Du er sterk og du vil bli sterkere. Plei deg selv. Nyt livet. Sett deg mål og nå dem. Vær elegant og feminin. Han vil ha deg tilbake men du skal spare deg til en som du skal møte. Når tiden kommer. I mellomtiden skal du gjøre deg sterk.

Ikke grav deg ned i det negative du ikke kan gjøre noe med. Velg det positive som du kan påvirke. Da vil du få det bra. Det vil ta litt tid men du kommer dit fortere enn du kan tro nå. Bare vent og se :-)

Skrevet

Livet går videre. Ikke la andre ødelegge DEG.

Skrevet

Jeg vet livet går videre, men jeg ER allerede ødelagt. Kanskje noen av dere tenker, "Pff, du er bare 20år", men .. skal si dere dette, leve med en psykopat i 2 år .. Ødelegger deg. Vurderer terapi men.. vet ikke hvor eller hvordan å få tak i eller noe..

Skrevet

Det er hardt og vanskelig å gå ifra noen man har elsket eller har fremdeles følelser for.

Ut ifra egen erfaring tar det tid før du kommer deg over bruddet. Det hjelper å ha familie og gode venner rundt seg.

Og noen ganger kommer du plutselig til å tenke på personen ut av det blå, men mens tiden går vil disse "flashbackene" bli svakere og svakere, og til slutt er det enklere.

:klem:

Skrevet

Dere gjorde det slutt på mandag. Nå har det nettopp blitt torsdag. Kanskje du skal gi det litt mere tid før du begynner å snakke om terapi? De fleste er i emosjonell ubalanse i den nærmeste tiden etter et brudd.

AnonymBruker
Skrevet

"Tiden leger alle sår", jeg vet det er en klisje, men det er sant. Det kan bare ta noen år.

Men du, si til deg selv at han der var en raring, og gå videre. Det finnes sikkert mange som vil digge deg for den du er, og selv om det ikke føles sånn nå så har kjærlighetslivet ditt bare såvidt startet. Du har jo iallefall hatt en pussig skrue som har sagt at han elsker deg innimellom, det er jo ikke så verst det! Selv hørte jeg ikke noen si noe slikt til meg før, tja, nei det har vel enda ikke skjedd - og nå er jeg 30...

Men livet kan jo være herlig allikevel! :)

Anonym poster: eaf8452452819ce38a7c898fbd50426f

Skrevet

Kjærlighet kan gjøre så fryktelig vondt, men er fantastisk når den blir gjengjeldt.

La ikke ex'en din ødelegge fremtiden din. Du er flott og fantastisk, det er ikke han.

Gi deg lov til å sørge over det som ikke var, og ble.

Fokuser på alt som gjør deg glad, selv om det er vanskelig nå i starten. Det vil nemlig bli bedre. Tro på ei som har levd ei stund. 😉

Riktig god klem 😊

AnonymBruker
Skrevet

Kjærlighet kan gjøre så fryktelig vondt, men er fantastisk når den blir gjengjeldt.

La ikke ex'en din ødelegge fremtiden din. Du er flott og fantastisk, det er ikke han.

Gi deg lov til å sørge over det som ikke var, og ble.

Fokuser på alt som gjør deg glad, selv om det er vanskelig nå i starten. Det vil nemlig bli bedre. Tro på ei som har levd ei stund. 😉

Riktig god klem 😊

Må vi alltid redusere alle som begår en eller annen usmakelig handling til søppel? Det er mange grunner til at vi er som vi er, og de fleste sliter med et eller annet og handler derfor av og til irrasjonelt.

Anonym poster: eaf8452452819ce38a7c898fbd50426f

Skrevet

Skjønner at du føler deg forrådt, og forstår også at du har det vondt for tiden.

For all del ikke ha kontakt med han i fremtiden da jeg tviler på at han kommer til å forandre seg. Ikke la han manipulere deg slik at han "kryper" til korset for å få deg tilbake.

• 1 år senere...
Skrevet

TS her, gammelt innlegg men må bare si. Jeg har verken sett eller hørt fra han siden den gang men ENDA har jeg ikke komt meg over han og er enda ødelagt. Hørt det tar lang tid før du kommer over noen du elsket men trodde ikke det skulle ta SÅ lang tid. Siden det var snakk om 2 år sammen. Men men! Takker for alle snille dere som hjalp til :)!

MVH C <3

Skrevet

Han ble ilag med deg pga du hadde sertifikat... Han er jo bare teit.

Skrevet

Ja, han var/er sikkert enda en stor drittsekk. Kan ikke beskrive med ord hvor glad jeg er at han ikke er i livet mitt lenger. Men husker det var utrolig vanskelig å komme meg vekk fra han, da han alltid smisket seg tilbake i livet mitt og dum som jeg var .... :jolie:

Gjest navnelapp
Skrevet

TS her, gammelt innlegg men må bare si. Jeg har verken sett eller hørt fra han siden den gang men ENDA har jeg ikke komt meg over han og er enda ødelagt. Hørt det tar lang tid før du kommer over noen du elsket men trodde ikke det skulle ta SÅ lang tid. Siden det var snakk om 2 år sammen. Men men! Takker for alle snille dere som hjalp til :)!

MVH C <3

Kjære deg, måten han var på og behandla deg på seier faktisk ingenting om deg, det seier berre noko om han, kva han var i stand til. Du er den du er, du er det gode mennesket oppi denne situasjonen. Han var idioten, det var han som behandla deg dårleg.

Du fortener ikkje at du behandlar deg sjølv dårleg fordi om han gjorde det. Prøv å fylle livet ditt med nye ting og andre menneske. Tenk godt om deg sjølv, og ver glad i deg sjølv. :klemmer:

Skrevet

Å bli elsket føles på en måte som et varmt teppe over deg. Noen som vil gi deg te hver eneste morgen selv om du ligner på E.T. Når du er elsket føler du deg alltid trygg, samtidig som du har sommerfugler i magen. Noen elsker den du er, tvers igjennom,og du elsker h*n. Det føles trygt. Godt. Evig.

Kjæresten min viste meg dette :rodmer: Og ikke gi opp håpet! Jeg var i et elendig forhold med utroskap osv et par år før jeg traff kjæresten min. Skal si jeg slet med selvtillit og tillit til han, ikke minst, i begynnelsen. Men når det er ekte, vet du det. Beklager at du måtte oppleve dette. I det minste vet du at det ikke var ekte, og du kan fortsette å lete. :dagens-rose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...