Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først og fremst, vær så snill og ikke døm meg. Vi er alle forskjellige. Takk.. :)

Jeg lurer egentlig bare på hva deres erfaringer rundt klarsynte er? Er det noen som har opplevd bra spådommer?

Jeg ble nysgjerrig på dette da jeg var på besøk hos svigerfamilien min for en uke siden. De var flere i familien som hadde vært hos samme dama, og alle hadde fått veldig detaljerte, gode spådommer. Så jeg tenkte; hvorfor ikke, spennende, jeg prøver :)

Jeg var helt rolig da vi kom dit, men det tok ikke lang tid før jeg følte alt var bare tull. Svigersøstra mi var med, og hun skjønte heller ikke hva dama drev med. Hun hadde vært på reise en hel uke, og var sliten, sa hun. Men hun skulle klare å spå meg ved hjelp av kort likevel...?? Dessuten hadde hun 20 andre telefontimer i løpet av dagen..

Uansett, hun begynte å fortelle om forholdet mitt til kjæresten. Det hun beskrev var mest fortiden vår. Hennes beskrivelser av ham stemte veldig bra. Det var vel det eneste positive.

Det neste hun snakket om var smerter i beina, at det var alvorlig og jeg burde komme meg til lege. Jeg himlet med øynene, fortalte at jeg var gravid og hadde fått magnesium for de problemene og det var blitt bedre. Hun ble helt satt ut, og skjønte ikke hvorfor hun ikke så barnet i fremtiden, og konkluderte straks med (som i et forsvar) at jeg kom til å miste barnet..!!!! :oo Hun fortsatte også med å fortelle meg hvor idiotisk det var av meg å få barn med denne typen jeg er gravid med, hvordan kunne jeg finne på noe sånt. Jeg prøvde å forklare at det ikke var planlagt og at vi prøver å gjøre det beste utav situasjonen vi selv har satt oss i, men hun mente det var feil, fordi det er MANGE som venter til langt oppi 30-årene med å få barn. Hjelpe meg, altså... Jeg ble så sjokkert over alle fordommene hennes at jeg mistet helt fokus..

Hun la kortene på nytt, og da kunne hun se barnet, men det var fortsatt fare for å miste, så hun la på nytt. Løsningen var å unngå å bære tungt (sjokk!), og å sykemelde meg fra 6. mnd, DA ville det gå bra. Men det var stor fare for å miste. Hva slags menneske er dette, som så kaldt og uten medfølelse i det hele tatt bare kan utbryte midt utav det blå at man kommer til å miste barnet sitt??? Og forholdet mitt til typen, d kom IKKE til å vare. Jeg skulle nyte det et par år fremover, men for ALL del ikke gifte meg, for det kom ALDRI til å vare.

Nei... Jeg var noe rystet da jeg kom ut derfra.. Hun snakket en hel del masse annet svada, som jeg ikke ser noen vits i å nevne engang. Så jeg tar det ikke så altfor tungt det hun sa, jeg er bare sjokkert over måten hun driver på, og at hun kan ta 100.- pr 5 min for noe sånt...

Noen andre erfaringer rundt klarsynte? :) Både gode og dårlige!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg var hos en spåkone på tivoli en gang, eneste hun gjorde var å kikke ut vinduene i husvogna si og snakke om at jeg måtte kle meg i fargerike klær for da ville jeg få et flott liv. :skratte:

Skrevet

Haha :) En med peiling det også, skjønner jeg! :D

Skrevet

Jeg så en gang på ett TV program hvor en klasse ble bedt om å fylle ut ett skjema hvor man skulle finne ut hvilke personligehetstrekk de hadde. Da elevene fikk resultatene en uke senere så stemte resultatet for 22 av 25 elever. Det sto nøyaktig det samme på arkene...

En annen gang så jeg at samme programmet hadde fått 3 sådamer til å spå samme person, men personen hadde forksjellige typer klær for hver gang. Han fikk TOTALT forskjellige resultat. Da han var utkledd som foretningsmann som sjekke mkobilen en gang i minuttet, så fikk han beskjed om å roe ned å nyte de fin tingene i livet ellers ville han kunne få hjerte problemer. Når han var kledd i dvaske inneklær, fikk han beskjed om å jobbe hardere for ellers kunne han bli alkoholiker.

Aldri i livet om jeg noensinne kommer til å bruke penger på den type sjarlataner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...