Maestro Skrevet 5. juli 2012 #21 Skrevet 5. juli 2012 Få deg sideskill, det er kjempefint! Jeg foretrekker sideskill enn midtskill på meg selv hvertfall, å jeg har hatt skrå pannelugg uten problem.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #22 Skrevet 5. juli 2012 Jeg leste "Vil bli sofasliter, med stil" Anonym poster: 8b27a08c955c7a9ce6e338c591abe343 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #23 Skrevet 5. juli 2012 Kjempebra at du ønsker å skille deg ut på en sånn måte! Og jeg lover deg, du kommer til å få mye oppmerksomhet hvis du får det til Jeg tror du hadde kledd denne sveisen om du er ute etter hår frisyrer http://hairstylesezine.com/04/inverted-bob-hairstyles.html eller http://cdn.loveyourhair.com/sites/default/files/imagecache/250px_wide/oliviamain_0.jpg . Anonym poster: 583fb8871584ea2fcd52b87e09a6d8cd Den første frisyren synes jeg er aaaltfor veslevoksen for en 16-åring, men den andre hadde vært nydelig til deg, TS! Og når det kommer til stil vil jeg anbefale deg å gå på denne bloggen for inspirasjon. Hun har en helt fantastisk smakfull og sofistikert stil. Anonym poster: 1dcd1f8905bea9a82ba057f518b1534b
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #24 Skrevet 5. juli 2012 BabyBlue: Veit faktisk ikke hudtypen min selv engang. Slenger på et bilde, så blir det kanskje lettere å se? http://postimage.org/image/cdt3tgzbn/f738230a/ Vet ikke om dere ser bildet, mulig det må kopieres? Men bryna ser værtfall ikke naturlige ut. Har har du vært altfor ivrig med pinsetten, ser jeg! La brynene dine vokse ut, før du napper dem på nytt. Denne fasongen er helt feil for ansiktet ditt. Anbefaler videoen når du skal finne den riktige fasongen for deg Anonym poster: 1dcd1f8905bea9a82ba057f518b1534b
lintin Skrevet 5. juli 2012 #25 Skrevet 5. juli 2012 Tupèrt hår med extentions er ikke, og kommer heller aldri til å bli, sofistikert. Dersom du har tynt, glatt hår hva med å klippe deg i en tøff bob? For glød til huden så anbefaler jeg gode pleieprodukter som f.eks dermalogica. I tillegg en god foundation og en krem som gir deg glød. Jeg gikk inn på butikker du skrev du hadde i nærheten og prøvde å sette sammen et par antrekk til deg. Litt vanskelig når jeg ikke helt vet hva du liker, men kunne dette vært noe? Eller dette? 1
Gjest BabyBlue Skrevet 5. juli 2012 #26 Skrevet 5. juli 2012 BabyBlue: Veit faktisk ikke hudtypen min selv engang. Slenger på et bilde, så blir det kanskje lettere å se? *Bilde* Vet ikke om dere ser bildet, mulig det må kopieres? Men bryna ser værtfall ikke naturlige ut. Ah, du var nydelig da! Men er enig i at brynene MÅ vokses ut, for det gir et helt feil ansiktsuttrykk. Et annet eksempel er DENNEjenta, som er kjempepen, men som får hele ansiktet kastet ut av balanse pga. et dårlig forsøk på napping. Du trenger både lengre og tykkere øyenbryn og burde la de vokse ut både på innsiden, utsiden og i tykkelse før du går til en salong og ber om time. For de kan jo ikke forme brynene dine om det er mangel på hår? :gjeiper: Du har en typisk fjortisfasong som øyeblikkelig gir en illusjon av breiere nese og et ansikt som ikke henger helt sammen, så det må du nok ha som førsteprioritert å ordne. Du har et nydelig ansikt, og med bryn som henger sammen med resten av trekkene dine blir du nok seende mer voksen ut med en gang. Det er utrolig hva fine og velstelte øyenbryn kan gjøre med et ansikt =) HER er en mal som gir et utganspunkt i hvordan man bør nappe brynene. Du kan fint gjøre det selv bare du er nøye og ikke tar alt på en gang, men om du er helt grønn kan det ikke være dumt å titte innom en salong eller lignende
Gjest Isabell96 Skrevet 5. juli 2012 #27 Skrevet 5. juli 2012 lintin: Kjempe pene klær! Det er absolutt en insirasjon for meg BabyBlue: Har forstått det sånn at øyenbryna er kjempeviktig, så jeg skal prøve nå ikveld å fikse bryna sånn at det forhåpentligvis blir litt bedre i forhold til ansiktet mitt. Anonymbruker: Tusen takk for videoen! Skal bruke den nå når jeg skal prøve å forme brynene selv. Kan legge ut før og etter bilde, så kan dere være helt ærlige på om det ble bedre eller om jeg rett og slett skal satse på å dra til en skjønnhetsalong
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #28 Skrevet 5. juli 2012 Lykke til TS! Det er ikke alltid lett, men ikke gi opp! Hva med å bestille litt klær på nettet? Hvis du ikke får lov til å låne foreldre sitt kort, så kan du jo kjøpe deg et visa spendon? Anonym poster: 5d9cc8c6c4dce4c8036ac9117132ea9b
Gjest Isabell96 Skrevet 5. juli 2012 #29 Skrevet 5. juli 2012 (endret) Lykke til TS! Det er ikke alltid lett, men ikke gi opp! Hva med å bestille litt klær på nettet? Hvis du ikke får lov til å låne foreldre sitt kort, så kan du jo kjøpe deg et visa spendon? Anonym poster: 5d9cc8c6c4dce4c8036ac9117132ea9b Takk skal du ha! Har tenkt å begynne å handle litt over nett, men veit kun om Nelly.com som jeg kunne tenkt meg å handle klær på. Låner bare kortet til mamma, så snill som hu er! Når det kommer til øyenbryna og bilde, så kom jeg jo på at det ble tatt med mobilkamera, og jeg veit ikke hvordan jeg skal få lagt det ut, men tror hvertfall bryna ble litt bedre. Har vært litt mer nøye med å markere dem, og at de ikke blir for mørk. Tror det har en del å si også Endret 5. juli 2012 av Isabell96
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #30 Skrevet 5. juli 2012 Extensions kan se veldig fint ut dersom du behandler det bra! Jeg har mange års erfaring, og mitt råd er å bruke Redken All Soft Shampoo og Matrix Utra Hydrating Balm hver gang du vasker håret. I tillegg til Morrocanoil i tuppene etter hver vask. Har aldri tørt hår! Anonym poster: 4f41aee9a832178ab3c70c4e7e557481
Gjest Isabell96 Skrevet 6. juli 2012 #31 Skrevet 6. juli 2012 Extensions kan se veldig fint ut dersom du behandler det bra! Jeg har mange års erfaring, og mitt råd er å bruke Redken All Soft Shampoo og Matrix Utra Hydrating Balm hver gang du vasker håret. I tillegg til Morrocanoil i tuppene etter hver vask. Har aldri tørt hår! Anonym poster: 4f41aee9a832178ab3c70c4e7e557481 Så flott! Glemte å tilføye at jeg har clips, og ikke limt fast noe i mitt eget hår. Har du noe erfaring med det? Og eventuelt hvor ofte det skal vaskes?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå