Ejlanka Skrevet 31. mai 2002 #41 Del Skrevet 31. mai 2002 Hiver meg på tråden. I veska har jeg: En lommebok med planlegger. Lypsyl. Lipfinity. Mobiltelefon. Penn. Papir. Ringenes Herre triologen. Mini-disc og flere minidiscer med musikk på. Tyggegummi. Hårstrikk. Kondom. Bussrute. Togrute. Nøkkelknippe med 11 nøkler. Treningskort. Det var vel alt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blinke Skrevet 5. juni 2002 #42 Del Skrevet 5. juni 2002 En skikkelig tung lommebok Nokia 3310 Extra White Maybelline Wet Shine 2 lipglosser Saltvanns hylser Linse etui Ekstra sett dagslinser Blistex Libresse string truseinnlegg Nyhetsbrev fra studentsamenskipnaden. fra mars.. ops Studentbevis Snoopy lommespeil 3 Bussbilletter 1 kvittering fra Kiwi 2 kvitteringer fra H&M Nøkler til hybel og postkasse Kleenex m/balsam En knapp.. En lilla diskett (nerd) Hårstrikk Papiret til en kinderegg sjokolade 2 paracet 2 ibux 1 naproxen ser det ut til (hehe.. bruker ikke så mye smertestillende altså, jobber på apotek og er alltid forberedt) 3 vital fiber tabletter (??) Noe klissete noe.. en dietorelle kanskje. Vanskelig å si. Solariumsbriller Fisherman's friend .. og (Auu) en nål.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 5. juni 2002 #43 Del Skrevet 5. juni 2002 Hm... i dag har Lula 2 vesker. Veske 1: -1 eske Lacryl -1 kulepenn -1 lipgloss -Lommebok -Pass -Flybilletter -15,50 i løse mynter -Nøkkelknippe -Visittkortet til samboeren min -Solbriller -Nokia 8890 Veske 2: -PC -4 drosjekvitteringer -En bunke dokumenter -2 trykkblyanter -"møteboken" min -Lypsyl -Regning fra AmEx (betalt ) -Regning fra Nextgentel (ikke betalt ) + litt rusk og rask12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tejna Skrevet 6. juni 2002 #44 Del Skrevet 6. juni 2002 hei her er mitt innnhold i den svarte veska mi: 1 pinsett 2 øyenskyggesett m/speil. 3 lipgloss m naturlig farge nøkler kleenex mobil lypsyl 1 leppestift(i lilla) 1 leppestift(i oransj,naturlig farge) 2 maybelline øyenskygger i brun og lilla 20-pakning røyk 3 lightere 4 småneglelakker i rød,blå,lilla og gul 5 kulepenner 6 hårstrikk 1 kam 3 småe flasker caring milk 1 liten lommelykt 1 lommebok 4 kroner 1 minibankkort 2 småe hårspray flasker. vel d var d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boll@ Skrevet 6. juni 2002 #45 Del Skrevet 6. juni 2002 Herregud så mye dere drasser rundt på! Oj! Jeg skifter fra skolesekk til veske til en annen veske nesten hver dag, så det blir ganske lite som er med. Kun følgende: - Mobiltelefon (Nokia 3310) - Lommebok (19,00kr på Nille for fire år siden. Kanskje på tide med ny?) - Nøker (mamma, pappa, kolonihage, skoleskap) - Vaselin som lebepomade - Vannflaske med sportscap - Ringenes Herre - Ringenes Brorskap - Tamponger (OB) - Truseinnlegg (de mini fra Libresse) - Neglfil That's it. Blir vel bedre med årene tenker jeg. hehe.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley Skrevet 11. juni 2002 #46 Del Skrevet 11. juni 2002 Dette er like morsomt hvær gang!!! Jeg fikk nermest sjokk sist, så nå får vi se..... * Ett stk. etui med Chanel nedmattings servietter. Kjempemust!!!! * En pk. Marlboro Light`s 100 * En pk. Lãkerol salvi * En stk Rimmel Leppestift * En Rougekost fra YSL * En Lipliner fra Helena Rubenstein * Teracotta Foundashion fra Guerlain * Et tomt tyggegummi papir fra Extra * En duo lipgloss fra H&M * En løs krone * En stor Filofax * En liten pengepung * Et Kredittkortetui, med div. korter * En visittkortholder, opps!!! Tom for korter... * Ett nøkkelknippe * En parfyme. G fra GBH * En kulepenn og seks løse kroner til!!! * En Rouge fra Shiseido... * To lightere.... Og så litt lommerusk da!!!! Så var det dokumentmappen da: * Masse viktige papirer ang vårt nyeste prosjekt... * Og så en del eldre papirer som skulle vert rensket ut for lenge siden. * En hel haug med visittkort, noen som jeg ikke kan huske hvem er engang. * En flybillett til Oslo * 6 drosjekvitteringer, og en fra Restaurant... * En litt finere Parker penn ( Julegave fra en entreprenør!!!) * Fire andre reklame penner... * En nutrilettbar...??? Huff dette ble litt vel mye(*S*) På tide med en liten opprydning.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2002 #47 Del Skrevet 15. juni 2002 Dette har jeg i min veske: -mobil (Nokia 3310) -nøkler (hybel, hjem, jobb, skole) -lommebok (bankkort, lånekort, videokort, ungdomskort, nokiakort, dominokort, ID kort, 62 kroner, gamle kvitteringer, gamle kinobiletter) -airwaves (tyggis) -20 pk Prince + lighter -Fanta exotic -Sminke (lypsyl, mascara, kajal, flytende eyeliner, lebestift, lipliner, pudder, foundation, øyenskygge, Maybelline cool effect, børste, q-tips, pinsett) -Piller -Bussruter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuji Skrevet 26. juni 2002 #48 Del Skrevet 26. juni 2002 Lommebok Sony discman med Alanis Morisette i (flatt batteri) Savex med solfaktor syvende sans Elizabeth Arden eight hour cream 2 lightere Lipscuff fra Colourings (aldri brukt) Medlemskort for fotballsupporterklubb (hater fotball, innmeldt mot min vilje) Kremøyenskygge (drittoppfinnelse) Lebestift fra Rimmel Lebestift fra Clinique Rosa tøyrose til å feste på klærne Solbriller Marlboro Lights Lipgloss fra Body shop Lipliner fra Art deco Enda en lebestift fra Clinique ..og enda en Tre hårstrikker Kombinert lipliner/lipgloss fra Face of Beauty Nøkler (hus, jobb og bil) Rosa perleøredobber Tilgodelapp på R.O.O.M (jippi! den hadde jeg glemt!) Liten kortstokk Rosa O.B Gjenpart av flybillett Matpakke jeg ikke har tenkt å spise Jøss. Her var det mye sminke! Det eneste jeg bruker av dette til daglig er lebepomaden, så det er nok på tide med en opprydning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 26. juni 2002 #49 Del Skrevet 26. juni 2002 Slenger meg på jeg også! Så får jeg endelig ryddet litt i veska mi... - Mobil tlf - En pakke OB - Kleenex - Nesespray (var litt forkjøla for en god stund siden...) - Kopi av timelista mi - 3 penner - 270 kr i smått.... - Clinique pudder - Clinique øyenbrynspenn - Helena Rubinstein eyeliner - Lip gloss fra Body shop (lukter eple...mmm..) - Mastercard (skulle jeg ha klippet i stykket for lenge siden....) - Braathens Wings kort - Bank kort - Doc's halspastiller - Lighter - Marlboro Lights - 3 små poser med sukker fra Kaffe Go-Go (morgen kaffen min...) - Månedskort til Stor-Oslo lokaltrafikk - Div. kvitteringer - Clear Blue graviditetstest.... dobbel pakke... - Kjørerkort - Diskman Og masse små-rusk! Endelig blir det ryddig i veska mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. juni 2002 #50 Del Skrevet 27. juni 2002 Får slenge meg på her jeg også da Artig! Lommebok Filofax Penn Bilde av kjæresten Extra White tyggis Frisk Lime Mint pastiller To nøkkelknipper (et til jobb, et til hus og bil) Pocket Light Panodil Liten toalettmappe som inneholder liten hårbørste, mascara, lypsyl, leppestift, eyeliner, en quick stick og Elizabeth Arden Eight Hour Cream Lighter Tomt V6 tyggispapir...(hm..*kaste*) Mobiltelefon Jupp...det var innholdet i veska mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 30. juni 2002 #51 Del Skrevet 30. juni 2002 -Og dette har jeg da... Nokia 3310 lommebok filofax Gucci solbriller nøkler mp3 spiller pocket utgaven av glamorama av bret easton ellis extra (den i sølvpakken) Läkerol salvi marlboro lights nicotinell nikotintyggis tannpirkere 1/2 brett ibux clear eyes blistex lip cream rizla 3 lightere 4 penner sminkepung med div. innhold.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 30. juni 2002 #52 Del Skrevet 30. juni 2002 Har ikke så stor veske, men her er det jeg har i den: * Et nøkkelknippe (hjemme, blokka, sykkel, posten) * Tyggis (Ice White SELVFØLGELIG!!! 8) * Lommebok dekorert med kjærestens navn * Zyrtec-tabletter (allergipiller) * Kleenex - vet jo aldri når man får bruk for dem? * Mobil (Nokia 3310 med dritstilig deksel! ) * Post-its (hjerteformede) Hmm.. Var det noe mer? Nei, tru'kke det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 30. juni 2002 #53 Del Skrevet 30. juni 2002 Får henge meg på. jeg også, da... Men jeg er veldig flink til å rydde i veska, så det er ikke sikkert det er så mye der... * Nokia 3210 med nytt deksel * lommebok *2 bind in case * en kvittering fra Narvesen * en 20pakning Lucky Strike (nesten tom) * enda et bind... (hvor lenge har det ligget der? Det er den gamle fargen!) * nøkkelknippet mitt * tyggispakke (Extra- sølvpakken) * sminkepung I sminkepungen min finnes dette: * lommespeil * masse q-tips * neglefil * lipgloss * dekkstift * nødmascara fra Vevay * pinsett * nesten tom pakke Extra sølvtyggis * øyenskyggebørste * en lys rosa leppestift * en GAMMEL pakke tyggis, som jeg ikke engang ser hva er slags merke * enda flere q-tips Hm... Det var nok helst sminkepungen min som trengte opprydningen... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 30. juni 2002 #54 Del Skrevet 30. juni 2002 Lommebok Mobil Ekstra lighter Bind Penn Blokk Nøkler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 30. juni 2002 #55 Del Skrevet 30. juni 2002 i min veske: lommebok nøkler vannflaska kleenex penn og papir hadde en gang et lite speil, men det fordufta sigaretter 4-5 lightere, i tilfelle en skulle streike mobil og..hmm..kommer ikke ppå noe annet i farta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 5. februar 2009 #56 Del Skrevet 5. februar 2009 Lommebok Nøklar Mobil Fuktighetsspray Parfyme Lipgloss Leppesalve Håndkrem Speil Munnspray Kulepenn Avtalebok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 5. februar 2009 #57 Del Skrevet 5. februar 2009 Har funnet ut at det ikke er så mye jeg trenger i hverdagen, så har bare en liten clutch. Her er innholdet: * Hanker * Nøkler * Mobil (selv om den ligger på bordet nå) * Kortholder * Reflexbånd * Hårbørste og hårstrikk * Leppepomade * En kondom?:O (HAHA, hvor kommer den fra?) * Røyk og lighter * Clarins hydraquench serum (fikk av en kompis i går) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 6. februar 2009 #58 Del Skrevet 6. februar 2009 Nøkler Mynter Lommebok Kulepenner Papir Lypsyler i flertall Minnepinne Et gavekort tamponger i et etui lykkeamulett Pilleeske med smertestillende Håndkrem Tyggis Kleenex-servietter Kvitteringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå