AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 I morgen skal jeg på date, min femte date med en veldig hyggelig mann! Sporty kar som er med på det meste. Tenkte derfor at det hadde vært gø og gjøre noe annet enn å sitte på restaurant? Forslag? Hva med sykkeltur til en park hvor man kan ha piknik? eller er dette for mye? Anonym poster: f353ff4bfa8b32745d2084301404a315
Gjest Mtb Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Det er en veldig god ide! Jeg gjorde det med min første kone. Det varte i 10 år.
Gjest _La Femme Skrevet 5. juli 2012 #4 Skrevet 5. juli 2012 Hva med kveld/natt picnic? Jeg hadde også tenkt å foreslå at dere kunne finne på noe i kveldingen og utover natten. Det er så fint med lange sommerkvelder. Kanskje sitte på en strand og kose seg med noe godt å drikke og noe mat? Grilling kanskje? Eller nattbad?
athon Skrevet 5. juli 2012 #5 Skrevet 5. juli 2012 Kjøp engangsgrill (husk noe å tenne med!). Ta med deg grillmat og kom deg til et fint sted ved kysten :D Og ja, dra på kvelden, da er det både mindre folk og "fare" for at det blir mer romantisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå