drosophilia Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Jeg har flyttet inn i ny leilighet og ommøblerer litt. I soverommet er det to stk Beryll veggspotlights fra IKEA. De ser slik ut: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60230814/ Jeg vil flytte/fjerne disse - men det er ingen skruer! Jeg har ingen anelse om hvordan lampen er festet. Er det noen som vet trikset her på KK?
pita27 Skrevet 4. juli 2012 #3 Skrevet 4. juli 2012 (endret) De henger nok på en krok eller trykket fast på en monteringsboks. Så gjør som delirious sier, trykk litt opp og dra rett ut Edit: Husk å ta ut kontakten forresten :gjeiper: Endret 4. juli 2012 av pita27
Gjest gjest17 Skrevet 4. juli 2012 #4 Skrevet 4. juli 2012 Her fant jeg visst bruksanvisningen :-) IKEA Beryll 1
drosophilia Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2012 KK leverer! Tusen takk folkens! :D Dere reddet soverommet mitt!
pita27 Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 KK leverer! Tusen takk folkens! :D Dere reddet soverommet mitt! Haha så bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå