fruBeist Skrevet 8. juli 2012 #21 Skrevet 8. juli 2012 Da jeg for et års tid siden var innleid fotograf til et bryllup, på satt jeg til bords og spiste som alle inviterte gjester. Satt forøvrig helt på enden av bordet, så jeg ganske uforstyrrende kunne reise meg opp for å fotografere. Siden det er en innleid toastmaster, så er det vel greit å avtale på forhånd hva hun foretrekker. Tilby mat ved bordet, men hør hva hun selv synes er ok. Har hørt om både innleide toastmastere og fotografer som helst ikke sitter til bords.
Jade Skrevet 8. juli 2012 #22 Skrevet 8. juli 2012 Hvor er toastmasteren når han skal annonsere taler under middagen hvis han ikke sitter ved bordet da? 1
Anglofil Skrevet 8. juli 2012 #23 Skrevet 8. juli 2012 Selvfølgelig, vil jeg si. Vår toastmaster var også en helt vanlig gjest, ergo ville det vært rart å ikke servere middag til vedkommende. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #24 Skrevet 8. juli 2012 Vi skal ha Toastmaster under vår bryllups middag, er det vanlig at toastmaster også skal få servert middag? Du tøyser fælt nå. Anonym poster: 0d6867819e1b69f4806ba6b9954fe3ef
Gjest pelikanen Skrevet 8. juli 2012 #25 Skrevet 8. juli 2012 Ja var kanskje et veldig dumt spørsmål.Men da blir det middag til toastmasteren også [/qu Unnskyld, jeg beg. å le. Hvor hadde du tenkt å plassere han da? I en krok alene? Er det flere du lurer på som ikke skl ha middag. Noen som ikke skal ha kake,men kaffe? Morsom tråd.
Thyfire Skrevet 8. juli 2012 #26 Skrevet 8. juli 2012 Spørsmålet var ikke så dumt iom at det er en INNLEID toastmaster.... Men ja, naturlig å ha de ved bordet, men er lett noe man kan glemme ved bestilling av mat, da Toastmaster ikke er en"gjest" i normal forstand, men en betalt aktør. 2
Gjest "gjest" Skrevet 9. juli 2012 #27 Skrevet 9. juli 2012 Jeg lurer på hva det med KG-brukere som hele tiden svarer med hvor "sinnsykt umodne" personer er. Typisk forsøk på hersketeknikk, totalt unødvendig. Til TS: Anbefaler at toastmasteren er noen dere kjenner, en venn eller slektning, som allerede er gjest i bryllupet. Det faller mer naturlig da dere kjenner personen. Men uansett, om dere leier en toastmaster, må jo denne personen også få middag Hersketeknikk???? Den her TS er jo totalt blåst. Det skulle jo bare mangle at noen som skal være der og ha en rolle under middagen får mat. Det er logisk. 2
Becket Skrevet 20. juli 2012 #29 Skrevet 20. juli 2012 Flott å se at det er noen som tenker anderledes når det gjelder Toastmaster. Det at dere velger å betale noen "proffe" for jobben er bra. Jobben er en drittjobb og som regel blir det veldig dårlig arbeid utført av mange familiemedlemmer/venner. Lei inn Toastmaster og betalt noen penger så kan dere i tillegg stille krav til jobben vedkommende gjør. En Toastmaster er like viktig som en Hovmester og de skal sammen kjøre den middagen. Hvorvidt Toastmasteren sitter til bords er helt uinterresant. Det er det utformingen av lokalet som kan være med å beslutningen om. Har sett MANGE dårlige Toastmastere som har totalt ødelagt en fin bryllupsmiddag. Det er ingen previlegium å være "Kjøgemeister" som er det gamle norske navnet på denne jobben. Nei, still spørsmålet ditt du, jeg skjønner hva du mener. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå