Gå til innhold

Middag til Toastmaster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha Toastmaster under vår bryllups middag, er det vanlig at toastmaster også skal få servert middag?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tuller du? :haar:

Ja!

Anonym poster: 8dcb9808ea71080ef1e15e7a28ce52b1

• Liker 12
Skrevet

ja

Skrevet

Det er ganske spesielt å ikke ha toastmaster til middag. Vedkommende skal jo gjerne si noen ord under middagen og blir det ganske spesielt om vedkommende må sitte og se på at andre spiser...

• Liker 4
Skrevet

Selvsagt! Toastmastere trenger også mat! Skal han sitte og tvinne fingrer mens de andre spiser? Eller tenkte du at han skulle spise matpakke på kjøkkenet mens dere har røyke pause?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Toastmastere liker også middag.... :sjenert:

Anonym poster: e4bcd9d33f205693bfa26b7805f342bf

Skrevet

Er det en innleid toastmaster av noe slag, altså ikke en av gjestene som skal ha rollen som toastmaster..? Høres nesten sånn ut..? I så fall kan jeg på en måte forstå at TS lurer på hva som er vanlig..

• Liker 2
Skrevet

I alle dager... selv en innleid Toastmaster skal vel sitte til bords? Eller skal han stå bak gardinene mens de andre spiser?

• Liker 5
Skrevet

Hehe, ikke vet jeg..;) Har aldri vært borti innleide toastmastere, så jeg aner ikke hvordan denslags fungerer:) Kan hoppe opp av en flosshatt for alt jeg vet..;op

• Liker 1
Skrevet

Toastmasteren bør sitte til bords ja, skal jo gjerne gi praktisk info og presentere talere og slikt.

Skrevet

Det er vanlig at både innleid toastmaster, fotograf(som er med hele dagen)og evt band får mat, men de fotograf og band/dj får bare litt mat på bakrommet altså, ikke sitte tilbords,

Skrevet

Må si jeg var overraske over spørsmålet. I min verden er det naturlig å velge en av gjestene som toastmaster. Han/hun er jo gjest som alle andre og skal selvfølgelig ha mat.

• Liker 3
Skrevet

Ja var kanskje et veldig dumt spørsmål.Men da blir det middag til toastmasteren også:)

Gjest "gjest"
Skrevet

Vi skal ha Toastmaster under vår bryllups middag, er det vanlig at toastmaster også skal få servert middag?

Hjelpes...

Er du egentlig klar for å holde bryllup? Du virker så sinnsykt umoden.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

I alle bryllup jeg har vært i, hørt om og lest om - så har toastmaster vært en venn eller slektning, og selvsagt skal de ha middag! de er jo gjester de og.

Jez.

Anonym poster: e2709362da2280ae7723fdbc0c06a4e4

• Liker 1
Skrevet

Selv betalte toastmastere skal selvsagt ha middag! En av toastmasterens store rolle foregår jo under middagen, og da kan han jo ikke sitte på kjøkkenet med matpakka si. Eller ved bordet for den saks skyld.

• Liker 4
Skrevet

Selv betalte toastmastere skal selvsagt ha middag! En av toastmasterens store rolle foregår jo under middagen, og da kan han jo ikke sitte på kjøkkenet med matpakka si. Eller ved bordet for den saks skyld.

Gjest "gjest"
Skrevet

Naturligvis skal toastmasteren sitte ved bordet.

Skrevet

Hjelpes...

Er du egentlig klar for å holde bryllup? Du virker så sinnsykt umoden.

Jeg lurer på hva det med KG-brukere som hele tiden svarer med hvor "sinnsykt umodne" personer er. Typisk forsøk på hersketeknikk, totalt unødvendig.

Til TS: Anbefaler at toastmasteren er noen dere kjenner, en venn eller slektning, som allerede er gjest i bryllupet. Det faller mer naturlig da dere kjenner personen. Men uansett, om dere leier en toastmaster, må jo denne personen også få middag :)

• Liker 3
Skrevet

Hei igjen

Toastmasteren er innleid, ja.

Takker for svar på tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...