supersurfer ;-) Skrevet 10. februar 2004 #1 Skrevet 10. februar 2004 Jeg er desperat etter tips til en god hudpleier i Oslo som bruker MD Formulations til behandling av uren hud. Jeg har alltid vært plaget med kviser og fet hud. Opp gjennom årene har jeg prøvd alt mulig for å prøve å bli bedre, men uten særlig hell. Har prøvd det meste legevitenskapen har å tilby, fra utvortes midler som dalacin og aberela til medisiner som tetracycliner og roaccutan. Selvfølgelig har jeg også prøvd utallige hudpleieprodukter mot problemhud også, men budsjettet har vært litt begrenset så jeg har holdt meg mest til vanlig parfymeri merker... og jeg er ikke særlig fornøyd. Nå har jeg lest mye om MD, og også sett mange positive tilbakemeldinger her i forumet, så jeg vil gjerne prøve det. Jeg har gått til en hudpleier et par ganger, og også nevnt til henne at jeg har hørt mye bra om MD siden jeg visste at de førte det, men likevel så insisterer hudpleieren jeg har gått til at jeg skal bruke det merket hun har spesialisert seg i. Men jeg vil ha noe som i tillegg virker aktivt mot urenhetene, og som kan bidra til å jevne ut min arrete hud, det føler jeg ikke at disse produktene gjør og jeg føler ikke at hun hører på meg. :-? (Har brukt de i to måneder og er ikke noe bedre) Så istedenfor å begynne øverst i gulesider og teste ut alle salongene, så hadde jeg satt pris på om noen kunne dele sine erfaringer med meg.
Veronal Skrevet 10. februar 2004 #2 Skrevet 10. februar 2004 Magic på Oslo City og Vinterbro har MD Formulations. Jeg har forøvrig samme historie som deg - har prøvd alle preparater og fikk til slutt roaccutan. Etter en kur ble det mye bedre, men etter et års tid var det fremdeles overaktivitet så jeg tok kur nr. 2. Andre gangen gikk jeg på en lavere dose over en mye lengre periode, og det tok knekken på det meste. Får nå bare litt ifbm. mensen, men holder det hovedsakelig i sjakk med Darphin-produkter. Har du prøvd en 2. roaccutankur?
Junebug Skrevet 10. februar 2004 #3 Skrevet 10. februar 2004 Jeg er veldig fornøyd med en av hudpleierne på Clinic 81 ved Stortinget i Oslo sentrum. De selger MD Formulations. Jeg vet ikke om jeg har lov til å legge ut navnet til hudpleieren på KG, men send meg en PM dersom du ønsker å få vite det.
Junebug Skrevet 10. februar 2004 #5 Skrevet 10. februar 2004 Lena Linne på Clinic 81 er den beste :D Da er vi enige
supersurfer ;-) Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2004 Tusen takk for tipset, jeg skal ringe og bestille time med en gang! Jeg hadde veldig mye problemer i forbindelse med roaccutan kuren min. De brukte lang tid på å finne riktig dosering for meg, så de første 6 månedene ble jeg bare verre og verre. Jeg fikk store "byller" i ansiktet som ikke ble bedre før de endelig fant rett dosering, så jeg gikk vel på dette et års tid. Da jeg sluttet, for ca 3 år siden, var jeg mye bedre men det varte kun noen måneder før kvisene her og der var tilbake som før, for ikke å snakke om den oljete huden! Det eneste roaccutan hadde varig effekt på var kvisene på ryggen. Jeg leste en artikkel om senvirkninger av roaccutan mens jeg brukte det, og det stod at det kunne være fare for fosterskader så mye som inntil 2 år etter avsluttet kur... siden jeg var i en etableringsfase dengang og visste at jeg kom til å ville ha barn de nærmeste årene, avslo jeg tanken på flere kurer. Nå skal vi faktisk begynne å prøve så nå er det hvertfall uaktuelt!
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2004 #7 Skrevet 11. februar 2004 Gly Derm er et nytt og helt utrolig merke som har kjempe gode resultater på problem hud. Merket er utviklet i Usa av leger, og brukes også av leger her til lands. Colosseum spa blant andre har dette merket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå