Puse1974 Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Hvor lenge må passet en har være gyldig for å kunne reise inn og ut av USA på en ferietur? Hvem trenger visum? jeg ser at mindre forseelser blir regnet som grunn til å søke visum? Inkluderer dette forelegg som ble utskrevet for 15 år siden? Håper noen kan svare på dette.
Gjest Snuppeluppsen Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Det du kan gjøre for å få riktig svar er å sende email til ambassaden om hva du lurer på. De svarer raskt. Fikk svar på det jeg lurte på ang pass og diverse når jeg skulle til USA av de.
Puse1974 Skrevet 4. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2012 Dette med visum er viktig for meg å få svar på!! : har noen her et gammelt forelegg på rullebladet og har de da opplevd problemer med å komme inn i USA? Hvis forelegget/ boten er mer enn 5 år viser det ikke på det ordinære rullebladet vet jeg.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 Dette med visum er viktig for meg å få svar på!! : har noen her et gammelt forelegg på rullebladet og har de da opplevd problemer med å komme inn i USA? Hvis forelegget/ boten er mer enn 5 år viser det ikke på det ordinære rullebladet vet jeg. Med mindre du er dømt for noe, er det ingen grunn til å søke om visum. Eneste du trenger er gyldig ESTA, det søker du om på nettet. Passet må være gyldig minst 6 mnd etter hjemreise. Anonym poster: 7a1387b926230dcea0b5d4ca0211f944
Neket Skrevet 8. juli 2012 #5 Skrevet 8. juli 2012 Kompis av meg satt inne for å ha kjørt for fort, og han har sluppet inn uten å måtte gå på ambassadeintervju o.l. Her er linken du trenger: ESTA-søknadsskjema
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå