Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med en KORT profil tekst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen være så snill og hjelpe meg med profil tekst på et nett sted?

Jeg vil igrunn ikke skrive så mye personlig om meg selv, men man må for å være medlem der:(

Så bare ett eller annet på 25 tegn.

jente 25 år :)

Anonym poster: 66d5c313229629ba70d03ec9d9e07a92

Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

Rolig dame på utkikk etter sprell. Kun seriøse henvendelser. :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Rolig dame på utkikk etter sprell. Kun seriøse henvendelser. :popcorn:

He he bra svart :P

Men tror det gir litt feil inntrykk av hva jeg er ute etter :P

Men at jeg er rolig av meg stemmer bra :)

Takk for forslag kom gjerne med flere :)

Skrevet

Før vi kan hjelpe deg her, så hadde det vært en fordel å vite hvilket budskap du ønsker å gi til andre som leser profilen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Før vi kan hjelpe deg her, så hadde det vært en fordel å vite hvilket budskap du ønsker å gi til andre som leser profilen.

Ja så klart :)

Jeg ønsker og komme i kontakt med gutter så klart :) Men jeg ønsker ikke legge ut om hva jeg styrer og driver med jobb/fritid, da jeg ikke har noe å skryte av der.

Aller helst vil jeg bare legge ut bildet uten tekst og så kan jeg eller eventuelt andre ta kontakt med meg også kan vi skrive til hverandre å bli kjent, men det er ikke lov til det på nettsiden.

Ønsker altså og komme i kontakt med gutter for å skrive med dem og etter hvert kanskje møtes for å bli bedre kjent :)

Skrevet

Ja så klart :)

Jeg ønsker og komme i kontakt med gutter så klart :) Men jeg ønsker ikke legge ut om hva jeg styrer og driver med jobb/fritid, da jeg ikke har noe å skryte av der.

Aller helst vil jeg bare legge ut bildet uten tekst og så kan jeg eller eventuelt andre ta kontakt med meg også kan vi skrive til hverandre å bli kjent, men det er ikke lov til det på nettsiden.

Ønsker altså og komme i kontakt med gutter for å skrive med dem og etter hvert kanskje møtes for å bli bedre kjent :)

Ok, da kan det bli noe lettere å koke opp noe klokt å skrive. Hva om du eventuelt sammenligner andre brukere sin profil, også forsøker å vinkle det litt i den måten de skriver på, men at du også ønsker å bli kjent med menn? Kanskje det kan bære frukter til ditt ønske på denne nettsiden?

AnonymBruker
Skrevet

Ok, da kan det bli noe lettere å koke opp noe klokt å skrive. Hva om du eventuelt sammenligner andre brukere sin profil, også forsøker å vinkle det litt i den måten de skriver på, men at du også ønsker å bli kjent med menn? Kanskje det kan bære frukter til ditt ønske på denne nettsiden?

Det er en datingside, så at jeg ønsker å komme i kontakt med menn er nok ganske åpenbart ;)

Jeg skulle gjerne sett litt på hva andre hadde skrevet for å få noen ideer, men det kjedelige er at jeg ikke kommer inn på siden før jeg selv har laget meg en profil tekst :(

Derfor håper jeg det er noen snille folk her som vil hjelpe meg med noen ideer her siden jeg ikke er noe kreativ selv :D

Skrevet

Rett og slett skriv noe sånn som: "Mer informasjon om meg selv kommer senere." eller "Profilen er under utbygging."

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan noen være så snill og hjelpe meg med profil tekst på et nett sted?

Jeg vil igrunn ikke skrive så mye personlig om meg selv, men man må for å være medlem der:(

Så bare ett eller annet på 25 tegn.

jente 25 år :)

Har du ingenting personlig der hadde du vært svært lite intererssant i mine øyne. Selv hvor hot du hadde sett ut... Hvorfor vil du ha ingenting personlig?

Anonym poster: e8b989d4df50d1e61e39b1cb18ecc92d

AnonymBruker
Skrevet

Det står nå på siden min på møteplassen at jeg er interessert i gutter mellom 22-33 år, det er det ikke jeg som har skrevet og det stemmer ikke. Noen som vet hvordan jeg forandrer på det?

AnonymBruker
Skrevet

Det står nå på siden min på møteplassen at jeg er interessert i gutter mellom 22-33 år, det er det ikke jeg som har skrevet og det stemmer ikke. Noen som vet hvordan jeg forandrer på det?

Fant ut av det :P

Skrevet

Hei, du kan skrive teksten din som et eventyr og bake inn slik du er som person i teksten samtidig som den du ønsker og møte skal være. Men du vil jo ikke ha noe personlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...