Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en gjeng på 5 jenter som skal spille strandfotball i en veldig useriøs turnering. Alle lagene skal kle seg ut - og det ligger selvfølgelig litt prestisje i å ha det beste/morsomste lagtemaet! Noen forslag? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er en gjeng på 5 jenter som skal spille strandfotball i en veldig useriøs turnering. Alle lagene skal kle seg ut - og det ligger selvfølgelig litt prestisje i å ha det beste/morsomste lagtemaet! Noen forslag? :)

Bump.. :sjenert:

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Her er mitt dream team

Marie Antionette hadde vært rasende morro.

Hvite strømper; Strømper som klippes av ved ankelen om dere er barbeint, knyt på sløyfer ved knehalsen eller nede ved ankelen.

2792530736_82a46456c6.jpg

2791619911_7072f09966.jpg

Fake øyevipper,

perler

og hvit hud

og uekte føflekker

2790482344_32a1a9c371.jpg

Ta på en søt topp og gjerne hvit myk skjorts i hvitt

http://www.hm.com/no...c=SIMILAR_TO_SD

228x228_vero-moda-vip-nora-top-snow-white-von-moonix-65.jpg

Dere skal jo bli møkkete og ha mye bevegelse. .. Silkebånd kjøpes på Panduro og bare knytes rundt om kring der det passer og ikke strammer.

Ellers er det salg her; den ligger på manglerud senter http://www.mye-moro.no/kategori.php?kategori=235&subkategori=280&viewall=1

Endret av Wonders
Skrevet

5 jenter; dere kan være Spice Girls...?

• 2 uker senere...
Skrevet

Kle dere ut som the Avengers :D

• Liker 1
Skrevet

Fant slike tøffe masker på Tanum Grønland Bazar til 29 kr!

carnival-mask-audrey.jpgmascarade-party-gear-famous-people-masks.jpeg

Skrevet

Jeg og en venninne kledde oss ut som pokemon sist Halloween. Ganske mange å velge mellom også. Laget kostymene selv, det var ganske morsomt og folk ble veldig imponerte :D

Søk på pokemon costume eller pokemon cosplay for inspirasjon :)

Skrevet

Jeg stemmer for Xaphans forslag! Grytelokk for Cptn America etc...

Eller bare en gjeng greske guder: Laken, flettet hår og ringer rundt armene.

Gentlemen: Mustasjer, høye hatter og vester med sløyfe rundt halsen.

Og hvis alt annet blir feil: Zombier!

Gjest mari kontrari
Skrevet

Teletubbies, forvokste babyer (da får man polstret rumpa mot fall også), superhelter, "herrer med bart", huleboere/flintstonesstil, gjennomført gamlisstil (husk å klage over ryggen etter en serv) - generelt noe som blir litt klønete eller absurd i settingen tror jeg vil være morsomt. Eventuelt gå for å være "sandloppene" om dere gidder legge litt jobb i kostymet så dere ser ut som lopper (typ fyll strømpebukser for å lage ekstra bein/armer på siden).

Pirater, "sexy" katter/kaniner og greske gudinner syns jeg dere skal styre unna - det er veldig oppbrukt syns jeg.

Skrevet

Jeg synes ideen om gjennomført gamlisstil høres best ut. Man skal jo være masse i aktivitet, så løse hatter/masker osv kan fort bli til mer trøbbel enn det er verdt.

Skaff dere gamle blomstrete bestemorkjoler (få hos bestemor/oldemor eller se på Fretex), ha puter godt stappet innenfor klærne (f.eks. innenfor en kort tights og t-skjorte) sånn at de ikke faller av. Bruk sånne nylonknestrømper som eldre damer er kjent for. Gå gjerne krokbrøyd og ankom stranda med stokker. Stokkene må så klart kastes når dere skal spille, men gjør som det ble foreslått lenger opp: Klag over vondt i ryggen osv etter en serv. Gjerne skjenn litt på motstanderne (med skingrende stemmer) når de får poeng, det er jo ikke snillt gjort mot gamle damer.

Det hadde vært supert med parykker med korte grå krøller, eller blålilla krøller. Men kanskje for varmt og upraktisk?

Eventuelt kan dere være:

Nerdejenter?

Romfolk?

Babyer i nattdrakter og med narresmokk?

Marilyn Monroe-kloninger?

Anonym poster: 20f81319c5ae7a40bd0d774ba658f8c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...