Gå til innhold

Bli med noen hjem fra byen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes dere det er skummelt å bli med noen hjem fra byen som dere ikke kjenner?

Anonym poster: 575d5d63b3221d6189b8fd99b2793dd5

Videoannonse
Annonse
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

nei, jeg syns ikke det. Men det kan jo helt klart være det.

Skrevet

Ja, faktisk :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hva sier man egentlig for å få med noen hjem fra byen? Det ligger jo litt i kortene hva man skal gjøre, og det kan jo være litt kleint å spørre noen rett ut :gjeiper:

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Men hva sier man egentlig for å få med noen hjem fra byen? Det ligger jo litt i kortene hva man skal gjøre, og det kan jo være litt kleint å spørre noen rett ut :gjeiper:

Du drar jo ikke med deg noen du finner på et hjørne på vei hjem, det er vel helst noen du har hatt kontakt med en liten stund og som du vet er keen på deg i noen timer. Så spør du bare om personen vil være med deg hjem. Det verste du kan få er en ørefik :fnise:

Skrevet

Nei, så definitivt ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, og derfor gjør jeg det ikke.

Anonym poster: c5fff130b4f146f04bdfa557a12b82e2

Gjest NozMonster
Skrevet

mer kleint enn skummelt ihvertfall!

• Liker 2
Skrevet

"Blir du med meg hjem for en kopp kaffe?"

"Vil du se frimerkesamlingen min hjemme til meg?"

Seriøst, det kommer veldig an på dama du snakker med. Har begge en bra kveld, og kjemien er der, så tror jeg det er mye lettere enn hvis det er slik at man rett og slett ikke passer sammen. Vil anta at det har mye å si hva man selv ønsker også. ONS eller kanskje treffes igjen senere for en kaffe sammen?

Skrevet

Synes dere det er skummelt å bli med noen hjem fra byen som dere ikke kjenner?

Mannfolk syns ikke det.

Kvinner har gode grunner til å syns det. Og burde brukt bedre vett. Helt sikkert mange voldtektssaker som kunne ha vært unngått da.

• Liker 1
Gjest Anna.S
Skrevet

Du går ikke bare bort til ei og spør om hun vil være med deg hjem, da kan du heller gå bort og spørre om hun er intressert i å ha sex med deg.

Men hvis du treffer ei ute og dere hygger dere og kliner litt og holder hverandre i hendene og sånt, så kan du se henne inn i øynene og si at du har veldig lyst til å ligge inntill henne i natt og høre om hun har lyst til å bli med deg hjem..

Men er du kun ute etter en ting så bør du informere henne om det, selv om det fører til at forarbeidet ditt var til ingen nytte..

Gjest Katten.
Skrevet

Du går ikke bare bort til ei og spør om hun vil være med deg hjem, da kan du heller gå bort og spørre om hun er intressert i å ha sex med deg.

Men hvis du treffer ei ute og dere hygger dere og kliner litt og holder hverandre i hendene og sånt, så kan du se henne inn i øynene og si at du har veldig lyst til å ligge inntill henne i natt og høre om hun har lyst til å bli med deg hjem..

Men er du kun ute etter en ting så bør du informere henne om det, selv om det fører til at forarbeidet ditt var til ingen nytte..

Du har sett alt for mange romantiske filmer.

For å svare deg, TS:

Jeg er alltid litt skeptisk til hva man finner hjemme. Full latex-suit med en tjuefirecentimeters svart strap-on, sjalu ekser/kjærester, familie, roomies, et alter med bilder av meg.

There be crazy peeps out there.

Gjest Raindrops
Skrevet

et alter med bilder av meg.

Hæ? Er det plutselig feil det nå? :tristbla:

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Hæ? Er det plutselig feil det nå? :tristbla:

Ja.

Jeg krever minst en katedral bygget i min ære!

• Liker 5
Gjest Raindrops
Skrevet

Tilbake til tegnebrettet altså.

------

Jeg blir aldri med folk jeg akkurat har møtt, jeg tar dem heller med hjem til meg. Det har forsåvidt bare skjedd én gang, og da viste det seg at fyren var 3 år yngre enn meg og altfor nervøs til å få den opp. Stakkars gutt.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg blir aldri med folk jeg akkurat har møtt, jeg tar dem heller med hjem til meg. Det har forsåvidt bare skjedd én gang, og da viste det seg at fyren var 3 år yngre enn meg og altfor nervøs til å få den opp. Stakkars gutt.

Sov dere i lag eller noe slikt?

Hadde selv det problemet når jeg ble singel, for noen år tilbake. Det var så merkelig å skulle ha sex med noen andre, at junior nektet å bli hard (har jo heldigvis tunge og fingre, dog).

Løsningen var alltid å sove med dem. Etter man har sovet i lag, så er jeg ihvertfall mye mer avslappet i lag med det mennesket!

Gjest Raindrops
Skrevet

Sov dere i lag eller noe slikt?

Hadde selv det problemet når jeg ble singel, for noen år tilbake. Det var så merkelig å skulle ha sex med noen andre, at junior nektet å bli hard (har jo heldigvis tunge og fingre, dog).

Løsningen var alltid å sove med dem. Etter man har sovet i lag, så er jeg ihvertfall mye mer avslappet i lag med det mennesket!

Joda, jeg kastet han ikke ut midt på natten på grunn av en slik fillesak, men det gikk ikke bedre dagen etterpå og jeg hørte aldri mer fra han.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Joda, jeg kastet han ikke ut midt på natten på grunn av en slik fillesak, men det gikk ikke bedre dagen etterpå og jeg hørte aldri mer fra han.

Awwww, dakar gutten!

Han har sikkert mareritt om det, den dag i dag!

Skrevet

Jeg blir kun med menn hjem som jeg er interessert i å ha sex med. Da blir jeg aldri voldtatt :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om folk tror at "bli med hjem og ta en drink" betyr det klokka tre om natta da tar de i 99.9% av tilfellene feil. Om man blir med noen hjem så sent og etter en tur på byen betyr det "jeg vil ha sex med deg"

Anonym poster: ac433212b9defce2306acfd26b470f1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...