flue Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Som interiørinteressert og hundeglad støter jeg på noen utfordringer. Jeg er bestandig ute etter forbedringer hva gjelder leiligheten min, og jeg jobber stadig med nye prosjekter for å få det "perfekt" rundt meg. Men med hund i huset er det ikke alltid like lett... Jeg vil anta at flere har dette problemet? Leker over alle gulv, mat- og vannskåler som flyttes på (han gjør det selv) og alt mulig av utstyr både her og der... Leiligheten er i tillegg ganske liten. Har noen et triks eller to å lære meg? Hvordan kan man gjøre hundetingene til en del av interiøret?
Gjest Pet Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Du kan * trekke gnagebena med samme stoff som gulvteppet * felle vann og matskåler ned i sofaen, blir spesielt fint hvis du har sofa med chaiselounge, da kan du ha skålene ute på tuppen * bruke bånd og lenker som gardindusker * bruke leker (baller helst, kanskje?) som duklodd, bare å feste en klype i dem Dette var bare noen forslag. 3
Capricorn Skrevet 4. juli 2012 #3 Skrevet 4. juli 2012 Du kan lære hunden å legge lekene tilbake i en kurv. Det lærte jeg en hund jeg hadde før. Så flink! Det hjelper også å ha pene matskåler hvis de står så alle kan se. Katten jeg har nå gidder ikke det så jeg har masse leker rundt på gulvet i stua. Rydder dem i en kurv, men han drar de bare utover igjen med en gang. Har derfor kommet frem til at det skal være sånn
Gjest Uanonymbruker Skrevet 4. juli 2012 #4 Skrevet 4. juli 2012 jeg bare plukker opp lekene etter min når hun ikke bruker dem og legger de i en kurv jeg. En hund trenger jo ikke så mange leker at det blir et ork å plukke dem opp.
FantasDick Skrevet 5. juli 2012 #5 Skrevet 5. juli 2012 Hunden min har bare sorte leker, jeg synes det ser litt mer ryddig og pent ut, selv om de slenger rundt. Skålene er pene i stål og de kan gjerne stå på et pent teppe eller håndkle i en fin farge (sort for meg). Bånd og kobbel henges på en krok i gangen. Hunden har et pent, sort teppe den ligger på (gummi under så det ikke sklir rundt). Annet utstyr som seler, kløv, børster og småting legger jeg bort så det ikke er synlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå