Zzyzx Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Jeg har en boks Vanish, men på den står det at den ikke skal brukes på lin. Jeg er litt ambivalent til å klore skjorta, så hva bør jeg gjøre?
Gjest gjest17 Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Jeg hadde tatt litt flekkfjerner på flaske, sprayet på selve flekken og gnidd. Eventuelt lagt den lille delen hvor flekken var i bløt en liten stund. Vasket skjorten etterpå på maks av det den tåler.
Zzyzx Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2012 Hm, jeg har ikke flekkfjerner, hva anbefales av såntno?
Gjest gjest17 Skrevet 5. juli 2012 #4 Skrevet 5. juli 2012 Vanish funker nok flott den, men ville brukt den flytende versjonen og bare behandlet selve flekken.
Zzyzx Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2012 Takker for tips, folkens. :D Jeg skal ut og handle og prøve å bli kvitt flekkene.
rosahelikopter Skrevet 5. juli 2012 #8 Skrevet 5. juli 2012 jeg bruker også zalo, fikk bort blå bær med den, men da heiv jeg den i med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå