Karabista Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Jeg fikk satt inn embyro i forrige uke og lurer egentlig på om jeg kan ta en bad. Dusjer, men har så lyst å bade i badekaret for å lindre smerter. Men er det lurt? Noen som har fått noen tips eller beskjed om det? Mtp kaffetråden ble jeg plutselig usikker på flere ting hehe
Athene Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Nei, av to årsaker: Man skal unngå karbad i 14 dager etter uttak på grunn av infeksjonsfare. Du skyller ut progesteronstøtten du (sannsynligvis) tar. Ser du på skrivet du fikk med vett uttak står det sannsynligvis der at karbad etc skal unngås.
Karabista Skrevet 4. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2012 Oi, jeg har allerede tatt et bad. Noen på jobb som nevnte at man ikke burde det. Uff.. nå ble jeg engstelig, nuvel får håpe det gikk bra alikevel. Står ingenting i mitt skriv om det.
Athene Skrevet 4. juli 2012 #4 Skrevet 4. juli 2012 Oi, jeg har allerede tatt et bad. Noen på jobb som nevnte at man ikke burde det. Uff.. nå ble jeg engstelig, nuvel får håpe det gikk bra alikevel. Står ingenting i mitt skriv om det. Jeg hadde ikke bekymret meg så mye. Med tanke på infeksjon er faren over for de fleste på under en uke. 14 dag er kun for sikkerhets skyld. Når det gjelder progesteron tok du kanskje dette om morgenen og bad om kvelden? Da har det jo fått virke en stund. Dessuten er progesteronen kun for sikkerhets skyld. En glipp en dag er neppe avgjørende. Men unngå det til du er ferdig med progesteronen, for sikkerhets skyld. Utover det er varme og avslapning bare positivt for prosessen.
Karabista Skrevet 4. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2012 Tok om morgenen og bad om kvelden. Får tro at det gikk bra, litt ekstra overnervøs nå vil jo at den skal sitte... Takk for at du beroliget meg, jeg får bare prøve å ikke stresse for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå