AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Møtte en fyr på byen for litt siden. Teksta meg samma kveld. Jeg tilbake dagen etter,sov. Masse fylleteksing dagen etterpå, hvor han ikke svarte. Jeg ble snurt og flau, men han teksta tilbake dagen etter å sa han sov. FLAUT. Jeg skreiv ok. Han sendte mld 3 dager etterpå å sa han flytter og at han er dårlig på å sende sms. Den siste mld er det ikke noe å si på, eller jeg hakke noe å si, kan ikke sende en ny ok melding på det heller, blir teit. Men kjenner ikke fyren heller, men kan kanskje si lykke til med flytting? Fra min side virker det som om han er veldig casual, men not that into me:S Har noen andre det samme inntrykket? Anonym poster: 6419ae1b1691facec33a157adf5005ba Anonym poster: 6419ae1b1691facec33a157adf5005ba
Gjest Mog Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Det virker som om han enten ikke er interessert i deg eller at han faktisk flytter, og at det kanskje ikke "passer" på nåværende tidspunkt. Uansett så har du ingenting å tape på å være hyggelig til han. Send melding eller kanskje bedre ring han å si det. Kanskje du finner ut hvor han skal flytte også om du allerede ikke vet?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #3 Skrevet 4. juli 2012 The story of my life:( Møter en kjekk fyr som virker hyggelig, også blir det ikke noe mer. Jeg tenker at hvis han var mer intressert så hadde han sagt noe mer? Han skulle jo invitere meg på date i fylla, men ville ikke, hadde blitt kleint. Man kan ikke avtale sånt i fylla. Virker ikke som om han var så keen nå Vet ikke om jeg orker å skrive noe. Syns det er så kjipt at det skal bli en 180 graders helomvenning. Dumme fyr:P eller dumme meg:P Trodde kanskje denne gangen at jeg sku møte en kul fyr:( Hva er galt med meg:P Mobilen burde ha alkolås syns jeg, kanskje det var det som ødela:P Ååå. må slutte å spekulere, kanskje det rett og slett ikke er noen gnist eller hjertebank fra hans side:P Anonym poster: 6419ae1b1691facec33a157adf5005ba
Gjest Mog Skrevet 4. juli 2012 #4 Skrevet 4. juli 2012 The story of my life:( Møter en kjekk fyr som virker hyggelig, også blir det ikke noe mer. Jeg tenker at hvis han var mer intressert så hadde han sagt noe mer? Han skulle jo invitere meg på date i fylla, men ville ikke, hadde blitt kleint. Man kan ikke avtale sånt i fylla. Virker ikke som om han var så keen nå Vet ikke om jeg orker å skrive noe. Syns det er så kjipt at det skal bli en 180 graders helomvenning. Dumme fyr:P eller dumme meg:P Trodde kanskje denne gangen at jeg sku møte en kul fyr:( Hva er galt med meg:P Mobilen burde ha alkolås syns jeg, kanskje det var det som ødela:P Ååå. må slutte å spekulere, kanskje det rett og slett ikke er noen gnist eller hjertebank fra hans side:P Anonym poster: 6419ae1b1691facec33a157adf5005ba Nå er det ren spekulasjon fra din side. Du vet jo ikke om han faktisk flytter eller om dette er en hvit løgn. Du kan enten forsøke å finne ut av det, eller glemme han fyren, og se om det finnes noen andre der ute. (Noe som jeg nesten kan garantere at det gjør.) Du bør heller ikke være så negativ mot deg selv. Vær positiv. Smil! Inviter venninner til noe som dere liker å gjøre sammen, og gled deg over at de bryr seg om deg! Dette klarer du å overkomme!!! Ja, det har nok skjedd de fleste at man lurer seg litt selv når man er full. Ingen er perfekt. Derfor er det viktig å lære av sine feil, og ikke gjenta det neste gang.
-Jiinxs- Skrevet 4. juli 2012 #5 Skrevet 4. juli 2012 Lurer på hva du vil med han. Hva han er ute etter må du nesten bare ta opp med han, burde ikke være så vanskelig. Og ja, det å si lykke til med flyttingen er vel ikke så dumt.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #6 Skrevet 5. juli 2012 Tusen takk for svar og råd Må bare glemme det hele, er nok det som er best, så skal gjøre det nå Anonym poster: 6419ae1b1691facec33a157adf5005ba
Gjest Katten. Skrevet 5. juli 2012 #7 Skrevet 5. juli 2012 Jeg og min beste venn er selv grusomt dårlig på å svare per sms. Betyr ikke nødvendigvis at han ikke er interessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå