Snuppelure Skrevet 10. februar 2004 #1 Del Skrevet 10. februar 2004 Var hos legen i dag. Mot slutten av timen spurte jeg ham om hans mening om hostesaft og grapejuice. Da dro han litt på smilebåndet, og sa at det hadde nok ingen medesinkbeviselig effekt, men tro kan flytte fjell osv... Men så sier han at skulle jeg prøve noe alternativt ville han anbefale akumpunktur, for det hadde vist seg å ha effekt. Er det noen som har prøvd? Ble litt nyskjerrig nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2004 #2 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har prøvd og med suksess Etter en sa på vårparten i fjor begynte syklusene mine å tulle seg til. Siden vi hadde truffet på første forsøk før sa begynte jeg å bli utålmodig. Jeg bestilte en time hos gynekolog som sjekket og fant at alt var bra og at jeg hadde eggløsning. Derfor besilte jeg time hos akupunktør - jeg begynte før eggløsning. I min første syklus med akupunktur ble jeg gravid igjen - det mest merkelige var at han antydet noe om at jeg muligens var gravid før jeg selv hadde testet. Så jeg tror iallefall at det virker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 11. februar 2004 Kjære gjest. Så gøy å høre! Kan ikke du være snill å sende meg en PM med kontaktinfo på behandleren. Vet ikke hvor i landet du bor, men jeg bor i Oslo og forflytter meg gjerne for en slik behandling! På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 11. februar 2004 #4 Del Skrevet 11. februar 2004 For menn med nedsatt sækvalitet har akupunktur en positiv effekt! Det er blitt målt også, faktisk. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå