Papilio Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Hvor giftet du deg? Hvor holdt dere festen? Hvem stod for maten? Trenger råd og tips om alt som har med bryllup å gjøre i Ringsaker/Hamarområdet. Ønsker å høre både fra gifte, ugifte, bryllupsgjester, ja alle som har noen tanker og råd
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Jeg synes Åsmarka kirke er veldig fin, intim og stemningsfull. Anonym poster: 00c3fb41ac6040951399442036e6a9c5
Gjest linsina Skrevet 4. juli 2012 #3 Skrevet 4. juli 2012 Hva med Domkirkeodden eller Hoel Gård på Nes?
kathrine_81 Skrevet 5. juli 2012 #4 Skrevet 5. juli 2012 Vi skal gifte oss i hamardomen. Festen er på Sagbladfabrikken. Mat fra Hamar catering. Just Photo skal ta bilder. Så gjenstår det å se om det blir så bra som vi tror og håper. Datoen er 21.07 1
Papilio Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2012 Vi skal gifte oss i hamardomen. Festen er på Sagbladfabrikken. Mat fra Hamar catering. Just Photo skal ta bilder. Så gjenstår det å se om det blir så bra som vi tror og håper. Datoen er 21.07 Hvordan er sagbladfabrikken som lokale? Går det ann å pynte selv der? Jeg har sett nettsidene til sagbladfabrikken, men så vidt jeg kan huske er det lite med bilder fra innendørs der.
Gjest Doh Skrevet 5. juli 2012 #6 Skrevet 5. juli 2012 Jeg har vært i bryllup på Sagbladfabrikken. Var utrolig fint lokale 1
Sovefugl Skrevet 6. juli 2012 #7 Skrevet 6. juli 2012 (endret) Vi giftet oss i Hamardomen på Domkirkeodden. Veldig stas! og så var festen på frimurerlogen på Hamar. Det var et flott lokale og veldig god mat. Vi pyntet også selv. Endret 6. juli 2012 av Sovefugl
kathrine_81 Skrevet 7. juli 2012 #8 Skrevet 7. juli 2012 Hvordan er sagbladfabrikken som lokale? Går det ann å pynte selv der? Jeg har sett nettsidene til sagbladfabrikken, men så vidt jeg kan huske er det lite med bilder fra innendørs der. Det er dårlig med bilder fra 2. Etg ja. Eneste vi skal pynte der er bordene. Ellers er det ikke nødvendig med noe mere pynt. Synes vi:-). Det eneste som følger med i leieprisen er glass. Alt annet må vi ordne selv
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #9 Skrevet 7. juli 2012 Ringsaker kirke er jo fin. Har vært på Sveinhaug, ikke i bryllup riktignok, og synes det er veldig fint der - og nydelig mat. Vet ikke hvor store fester de kan ha. Anonym poster: 46002a36bd2dfdd8d335db988a647fcd
tinywiny Skrevet 13. september 2012 #10 Skrevet 13. september 2012 Det er dårlig med bilder fra 2. Etg ja. Eneste vi skal pynte der er bordene. Ellers er det ikke nødvendig med noe mere pynt. Synes vi:-). Det eneste som følger med i leieprisen er glass. Alt annet må vi ordne selv Hvor lenge kunne dere holde på, og stod de for drikke (altså, har de alkoholservering)? Jeg har så lyst til å finne et lokale som ikke stenger klokken to, og alle steder som har alkoholservering stenger så tidlig! Kan jeg også spørre hvor mye det koster å leie?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå