Gå til innhold

Har dere faste plasser i senga?  

1. 1. Har dere faste plasser i senga?

• Ja, vi har faste plasser
      32
    • Nei, vi bytter på!
      6

Anbefalte innlegg

Gjest en gutt
Skrevet

Har dere fått den vanen at dere alltid sover på samme side i senga?

Eller bytter dere på hvor dere sover?

Noen som har noen meninger om hva som er best?

Jeg mener at man ikke bør "kjøre seg fast" i vaner. Bytt plasser ved frokostbordet, så ser dere kanskje ting fra en litt annen side! :)

-en gutt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pleier å bytte, kanskje en gang i året eller så. Litt tilfeldig egentlig, men noen ganger finner vi bare ut at er det på tide å bytte. Men for tiden er jeg veldig komfortabel på "min" side av sengen og kommer nok ikke til å bytte i nærmeste framtid i allefall.

I sofaen derimot har vi fast plass.

Skrevet

Har vel mer eller mindre fast plass i senga (lys på bare en side, den utover. Jeg er den som leser på senga. Han sover da inne mot veggen hvor det ikke er leselys). Men bytter hvis det faller seg slik. Har ingen faste plasser ved frokostbord eller sofa el.l.

Skrevet

Har faste plasser både hjemme og hos mamsen... bare at de er omvendt.. altså jeg venstre hjemme og han venstre hos mamsen..... :smile:

Bryr oss ikke hvem som ligger hvor ellers...

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Vi har faste plasser i senga. Min side er den eneste med nattbord og lys,og det må jeg ha da jeg skal lese. Ved kjøkkenbordet og sofaen derimot har vi ikke faste plasser,selv om sambo som oftes havner i godstolen vår :D

Skrevet

Vi har faste plasser i vår seng ja, men når vi sover over andre steder er det temmelig tilfeldig...

Trodde alle hadde faste plasser jeg... :oops:

Skrevet

Vi har faste plasser, både i senga, ved kjøkkenbordet og i stua.

Mest fordi det er praktisk da. Jeg må sove ytterst fordi han legger seg først, sitter næremere kjøkkenbenken når vi spiser fordi jeg alltid skal løpe frem og tilbake for å hente ting.

Han har 3-seteren, fordi han liker å ligge på sofaen, mens jeg sitter i 2-seteren.

Gjest Anonymous
Skrevet
sitter næremere kjøkkenbenken når vi spiser fordi jeg alltid skal løpe frem og tilbake for å hente ting..

og hvorfor i alle dager gjør du det????

Skrevet

Vi har faste plasser i sengen, men ingen andre steder.. heldigvis!

Skrevet

Faste plasser i sengen. Fordi sambo ligge nærmest døra...

Skrevet

Faste plasser i senga.

Har kastet ut kjøkkenbordet og spiser alle måltidene ved spisebordet i stua.

Har sørget for å få plassen innerst - nå er det mannen sin tur til å hente tørkepapir og diverse som trengs underveis i måltidet med et lite barn.

Skrevet

Har faste plasser i senga ja, så slipper vi bytte plass på dyner og puter hele tiden.

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg gir fanden i hvilken side jeg ligger i, så lenge jeg får ligge ytterst.

Skrevet

Vi har fast plass i sengen, ved spisebordet og i sofaen :)

Skrevet

Vi har faste plasser i senga - madrassene er jo ikke like. Har faste plasser ved spisebordet også, men ikke ved sofaen.

Skrevet

Har faste plasser i senga pga ulike madrasser, dyner og antall puter.

Har også fast plass ved kjøkkenbordet. Ingen spesiell grunn, det har bare blitt sånn.

I stua setter vi oss der det passer. Ingen faste plasser der.

Skrevet

Så lenge jeg får ligge ytterst og har nattbord og leselampe, dynen min og putene mine - så er det det samme hvilken side jeg sover på.

Skrevet

Vi bytter ofte rundt, men jeg liker best å ligge på venstre side...

Skrevet

Jeg savner et mere spesifikt svar: Ligger han på din høyre eller venstre side. Nærmest døren, lyset, veggen, ytterst eller innerst, øverst, for den sak skyld....

Skrevet
Jeg savner et mere spesifikt svar: Ligger han på din høyre eller venstre side. Nærmest døren' date=' lyset, veggen, ytterst eller innerst, øverst, for den sak skyld....[/quote']

Akkurat nå ligger jeg på venstre side (hvis man står ved fotenden og ser på senga) som er innerst og lengst fra døra, men som sagt, vi bytter jevnlig så hvilken side vi har nå er vel neppe relevant. I sofaen som vi alltid har fast plass i ligger jeg i den lange enden (en hjørnesofa) som vender rett mot TV'en, mens han ligger i den korte enden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...