iselin91 Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Jeg skal på ferie fra i morgen av til søndag. Min bror skal passe på katten. Men siden han bor hjemme hos mine foreldre, tenkte jeg at han og kjæresten kunne få litt privatliv og bo hos meg,da det også blir lettere å passe katten. Jeg har kjøpt inn all mat de måtte trenge for helgen, og noe ekstra snop. Synes dere jeg bør betale han i tilegg?
Silfen Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Nei, selvsagt ikke. Han er din bror. Slike tjenester gjør man for hverandre. 2
mac84 Skrevet 4. juli 2012 #3 Skrevet 4. juli 2012 Nei! Å passe en katt er ikke akkurat krevende og synes du har gjort mer enn nok ved å kjøpe inn mat og snop til hele helgen:) 2
iselin91 Skrevet 4. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2012 Okei men da kan jeg reise med god samvittighet TUSENFRYD HERE I COOOME :D 3
I Grosny Skrevet 4. juli 2012 #5 Skrevet 4. juli 2012 Okei men da kan jeg reise med god samvittighet TUSENFRYD HERE I COOOME :D Noe som går an er å sende ett vakkert postkort eller gi en gave fra reisen.
Gjest _La Femme Skrevet 4. juli 2012 #6 Skrevet 4. juli 2012 Noe som går an er å sende ett vakkert postkort eller gi en gave fra reisen. Dette ville jeg gjort Det trenger ikke være mye. Bare en liten oppmerksomhet som takk for hjelpen.
Gjest Lara89 Skrevet 6. juli 2012 #9 Skrevet 6. juli 2012 I alle dager! Betaler man for sånt? Jeg passer med glede på kjæledyr, og andre gjør det samme med min hund. Er aldri snakk om betaling. Har de passet hunden min over en uke eller lengre så kjøper jeg en flaske vin eller noe.
iselin91 Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #10 Skrevet 12. juli 2012 Ja nei jeg viste ikke. Har aldri hatt "barnevakt" for katten, aldri passet dyr selv heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå