Gå til innhold

jobbe hjemme?

liv

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som jobber hjemme med sånn ekstra jobb? Ikke salg?

Lener litt mer i retning konvoluttpakking? Leter etter noe å gjøre som ikke er tidsbestemt men jeg kan gjøre når jeg har tid. Hvor skaffer man seg noe sånt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber (eller har jobbet???) som nettjeger, samlet linker til en stor reiselivskatalog på nettet. Der var det sånn at jeg kjente noen som kjente noen, og så var jeg med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, si det.. Jeg kjente tilfeldigvis de som startet opp firmaet, og ble spurt om å være med. Så spurte jeg videre noen jeg kjente, og det gjorde de andre og... Så vi ble en gjeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

liv.. har veldig lyst til å gjøre noe slikt jeg også! har sett på nettet under jobbsøkingmen der er det mer salg det er snakk om... si i fra om du vet noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jep- Tydligvis ingen som har noe aktuelt til oss..

Hvordan tjener dere penger uten om den faste jobben dere som trenger litt ekstra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og er interessert!! :-)

Ser for meg å sitte og se Hotel Cæsar og annet unødvendig trash på TV samtidig som jeg pakker konvolutter eller noe. :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får stadig vekk lapper i postkassa fra NorPost. Men der er det snakk om å dele ut reklame i nabolaget en gang i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Lovlig, seriøst "ekstraarbeide", ja putte ting i konvolutter eller noe slikt (eller noe ved pc'n, men ikke slik salg eller noe de jeg måtte oppsøke mennekser og "påprakke dem ting") ville jeg også likt. Ja, for å stappa ting i konvolutter mens jeg ser tv kan jeg da sannelig lett gjøre, da ville jeg ha unnskyldninger for å se disse tingene som jeg ikke egentlig bryr meg om heller.

Men finnes det noen som betaler meg for å gjøre noe som altså ikke er noe problem å gjøre da? Hørtes ut som en drøm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med å stappe ting i konvolutter er bare noe tull. Kontaktet et sånt " firma" engang. Ikke gå på det folkens.

Tror egentlig ikke det finnes noen slike lettvinne jobber som kan utføres hjemme jeg. I så fall er jeg også veldig intressert i en slik jobb :-) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får stadig vekk lapper i postkassa fra NorPost. Men der er det snakk om å dele ut reklame i nabolaget en gang i uka.

NorPost er IKKE morsomt.. jeg jobba der når jeg var 14-15 :P og lønna var DÅRLIG jeg tjente ca 200-300mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, helt seriøst: IKKE se på sånne annonser om å fylle konvolutter (der er mange, mange f.eks. på TV2 Torget) - det er bare tull!!! Forbrukerrådet går ut og advarer mot slike, det er bare på grensen til lovlig og du får absolutt ikke så mye penger som de sier...

Jeg er også veldig på utkikk etter ett eller annet jeg kan jobbe med hjemmefra, men det eneste jeg egentlig finner er konvoluttfylling og nettverksmarkedsføring... Sukk...

Jeg tror nok det finnes noe seriøst og bra der ute, men det er jammen ikke lett å finne det... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Jeg er på utkikk etter noe av det samme, og fikk tilbud om konvoluttfylling. MEN jeg måtte sende 200 kr i cash til et firma i Canada først, før jeg fikk tilsendt noe som helst... Guuuud, hvor dumme tror de jeg er??? Nei, det skal godt gjøres å finne en slik jobb som kan utgjøre en lønn det går an å leve på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Nå er ikke jeg på jakt etter noe å leve av da, jeg HAR en jobb. Ville baer vært kjekt med litt ekstra...

Men jeg trur jeg må begynne å gå med aviser eller noe slikt da. Bare at jeg ikke ORKER å stå opp klokka halv seks, så da får det heller bare være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg student og som fredagsbarn heller ikke på jakt etter noe levebrød. Bare noe jeg kan tjene ca 2000kr mnd på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...