Rampoline Skrevet 28. mai 2002 #1 Del Skrevet 28. mai 2002 Jeg har ryddet ut av kjøkkenskapet, og helt bakerst fant jeg en termos som har stått der i et par år. Og inni er den selvfølgelig brun og grumsete... Hvordan kan jeg få bort dette? Jeg vil jo gjerne kunne bruke termosen igjen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa Skrevet 28. mai 2002 #2 Del Skrevet 28. mai 2002 Bruk litt oppvaskmaskinpulver og varmt vann - la stå en halvtimes tid. Skyll termosen godt og den er som ny!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kit-kat Skrevet 28. mai 2002 #3 Del Skrevet 28. mai 2002 Ha i bakepulver og vann, og rist og la virke litt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. mai 2002 #4 Del Skrevet 28. mai 2002 Oppvaskmaskinpulver er kjempeeffektivt, ja!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 29. mai 2002 #5 Del Skrevet 29. mai 2002 heisann Jeg har alltid en flaske med krystallsoda stående i skapet. Vasker thermoser og kaffekannen med dette. De blir som nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 29. mai 2002 #6 Del Skrevet 29. mai 2002 Leste i en annen tråd her at Cola var kjempeeffektivt for "fastgrodd" brunt belegg i do. Prøvde det, og det virket kjempegodt! Kanskje det fungerer å helle Cola i termosen også? La det stå over natta før du vasker ut av den med vanlig såpe.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå