AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Jeg kjøpte modem fra ICE i slutten av forrige uke. De første dagene hadde jeg full dekning. Men på mandagskvelden, i går og hittil i dag har dekningen variert fra 1-3 i styrke (5 er best). Når jeg først kommer meg på nett går det ekstremt tregt. Noen ganger har den gått helt opp på 5 og under 1. Hvorfor er det så ustabilt? Jeg bor på et sted der det egentlig skal være god dekning. Sjekket på dekningskartet til ICE og han jeg snakket med i butikken jeg kjøpte sa det skulle være veldig bra. Hvordan funker bordantennen som skal gi bedre dekning? Det er ledning til den, men den passer ikke noe sted i laptopen min... Så ut som at det hjalp å bare ha den i nærheten av laptopen, men det var bare tilfeldig at dekningen var god en stund da. Nå er det bare flaks at jeg er på nett og kan skrive dette innlegget. Vil ikke ha ICE lenger jeg... Kan jeg da bare levere tilbake det jeg kjøpe i butikken, og så ordner de med "avbestilling" hos ICE? Jeg har allerede kastet bort et par hundre kr på kundesenteret hos dem uten at det hjalp noe som helst på problemer jeg hadde med ICEmodemet allerede dagen jeg kjøpte det, og dagen etter.... Anonym poster: 8db984b818a5a1baf1c666af99a83065
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå