Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som jobber natta her? Ser at deter en del her midt på natta.

Anonym poster: 189d267e5e543fb6e3cd0cf994221cce

Videoannonse
Annonse
Gjest finurlig
Skrevet

Jeg er innlogget på mobilen, så står alltid som pålogget uansett.. tror nok det er mange som gjør det samme :)

• Liker 1
Skrevet

Begynner gjerne jobben på morgenen og holder på forbi midnatt, hvis det teller? :)

Skrevet

En del natt her for tiden ja.

AnonymBruker
Skrevet

Jobber natt jeg og, men jeg tror flesteparten som sitter her inne på natta ikke gjør det pga nattejobb, men fordi de er trygdet, så legger de seg i 04 tiden, og står opp i 14 tiden og sånn går noe dagene, istedenfor å bidra til samfunnet, så bare suger de penger ut av det. Kom dere opp og jobb.

Anonym poster: c171daa477687ac25dfde67aa8f94394

• Liker 2
Gjest villrev
Skrevet

Jobber natt jeg og, men jeg tror flesteparten som sitter her inne på natta ikke gjør det pga nattejobb, men fordi de er trygdet, så legger de seg i 04 tiden, og står opp i 14 tiden og sånn går noe dagene, istedenfor å bidra til samfunnet, så bare suger de penger ut av det. Kom dere opp og jobb.

Jeg er ofte her om natta, men jobber ikke, er heller ikke trygdet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stikk fingeren i jorda.

Jeg er såkalt trygdet. Går på aap. Er oppe kl. 6 i ukedagene for å få opp unger og få de ut av huset tidsnok. Foreløpig bidrar jeg med å være mamma samt å gå til behandling for en kronisk sykdom.

Anonym poster: 6332800c2b00b050fab8994a36521adc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ups tråkket jeg på noen tær? jeg bryr meg ikke med de som går på NAV eller er trygdet av EKTE grunner, så det er ikke noe vits i å henge seg opp i det, jeg snakker om de som ikke gidder å løfte på ræva og finner opp unnskyldninger for å ligge å dra seg hele dagen, føler du deg støtt? ja, da er det vel en grunn til det.

• Liker 1
Gjest villrev
Skrevet (endret)

ups tråkket jeg på noen tær? jeg bryr meg ikke med de som går på NAV eller er trygdet av EKTE grunner, så det er ikke noe vits i å henge seg opp i det, jeg snakker om de som ikke gidder å løfte på ræva og finner opp unnskyldninger for å ligge å dra seg hele dagen, føler du deg støtt? ja, da er det vel en grunn til det.

Føler meg ikke støtt, skulle bare si at ikke alle som er her om natta går på NAV uansett om det er ekte eller dårlige grunner til det. eller hvem svarte du til egentlig?

Endret av villrev
Gjest Hjertego`
Skrevet

Hm jobber natt jeg også men sitter da ikke på på forum og slikt når jeg jobber. Utenom, slik som nå så er jeg våken litt utover natta for å opprettholde en døgnrytme som gjør at jeg klarer å holde meg opplagt på nattskiftet. Ellers elsker jeg å være våken til langt ut på natt i fritida. Og da er det vel koselig og underholdende å kikke innom KG syns jeg. Så jeg syns innlegget ditt var litt umodent og lite gjennomtenkt. Du kan bedre enn det der. Håper jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobber natt ja, men ikke hver natt naturligvis. Men jeg holder den nattrytmen uansett, så jeg kan godt være en av de folk mistenker å være trygdet fordi jeg aldri skriver før klokka er 14.

Anonym poster: 905834404b8b8b80fd081a3eef6a9e90

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må legge til at det er spesielt å tro at bare nattarbeidere og trygdede sitter oppe om natten.

Anonym poster: 905834404b8b8b80fd081a3eef6a9e90

Skrevet

Eller så jobber man skift.

Ellers: Det AB før meg sa.

Gjest Søgni
Skrevet

Haha, siden jeg oftest er her på kvelden og natta selv, så er jeg trolig blant dine "mistenkte". Kan jeg spørre hva det er som får deg til å tro dette? Jeg synes det er rimelig arrogant av deg å tro at de fleste som er her på natta (men ikke du da selvsagt, som representerer unntaket ;) ) har lav arbeidsmoral?

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobber ofte kveldsvakter, og da blir det fort en times tid med nettkikking om natten etter jobb :)

Skrevet

Jobber ikke natta selv, men har en skikkelig ræva døgnrytme pga en mann som jobber skift. :fnise:

Gjest Solsmil
Skrevet

haha, det er utrolig hvordan noen klarer å vri en tråd som handler om nattejobbing over til en tråd som handler om trygdesnylting :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...