Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Jeg har akkurat ødelagt min Galaxy S2, og skal kjøpe meg ny.

Jeg er ikke spesielt teknisk anlagt til å forstå sånn masse virrvarr om mobilene. Men jeg skjønner jo hva som må gjøres og slikt. Men er ikke noe flink til å fjerne ting fra mobil etc.

Var helt greit fornøyd med S2en min, og har aldri hatt iPhone før.

Egentlig er det stor spørsmålet, hvem mobil?

Når jeg leser forskjellige ting, så kommer alle med forskjellig utgangspunkt.

Jeg trenger en som har gode muligheter til e-mail, internett og å tekste meldinger.

Trenger altså ikke så mye. Også er jeg veldig glad i sånne app'er da.. Hehe.

Skal kjøpe meg den imorgen. (ja, jeg vet at jeg finner masse tester av disse to mot hverandre på internett, men greier liksom ikke å bestemme meg..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant et tråd nå, som gjør ting litt enklere. Leser den nå, men gjerne kom med innspill her.

Skrevet

Jeg har selv en Galaxy s2, og er kjempefornøyd med den.. Hvis du ikke er så veldig flink til mobil så kan det hende at det er en fordel å fortsette å brukke Galaxy telefonene. Da er du litt kjent med systemet + at det er jo kjempegode mobiler! : -) Og forresten, ene venninnen min, har Galaxy s3, og for å si det mildt: Det er en magisk telefon!

• Liker 2
Skrevet

Du høres ut som en iphone type, da kan du ringe, skjekke mail og spille angry birds. Veldig enkel og grei telefon som ikke har så mye "virrvarr".

AnonymBruker
Skrevet

Heisann. Jeg har akkurat ødelagt min Galaxy S2, og skal kjøpe meg ny.

Jeg er ikke spesielt teknisk anlagt til å forstå sånn masse virrvarr om mobilene. Men jeg skjønner jo hva som må gjøres og slikt. Men er ikke noe flink til å fjerne ting fra mobil etc.

Var helt greit fornøyd med S2en min, og har aldri hatt iPhone før.

Egentlig er det stor spørsmålet, hvem mobil?

Når jeg leser forskjellige ting, så kommer alle med forskjellig utgangspunkt.

Jeg trenger en som har gode muligheter til e-mail, internett og å tekste meldinger.

Trenger altså ikke så mye. Også er jeg veldig glad i sånne app'er da.. Hehe.

Skal kjøpe meg den imorgen. (ja, jeg vet at jeg finner masse tester av disse to mot hverandre på internett, men greier liksom ikke å bestemme meg..)

Hvorfor ikke kjøpe en ny Galaxy S2? Galaxy S3 er nok for stor for de fleste jentehender, og med mindre du surfer en masse må på mobilen trenger du virkelig ikke en 4.7" skjerm...

Galaxy S2 er jo fortsatt råbra, og mye billigere enn før. Du kan få den får 3000 kroner ny på Lefdal. iPhone synes jeg er litt kjedelig, og skjermen altfor liten til at den kan forsvare prisen den går for nå.

Anonym poster: 8ff160fb6743dc2dbe2a69acb89abb1d

Skrevet

Jeg har iPhone og er superfornøyd. Jeg synes imidlertid ikke at Samsung virker noe dårligere, men selv S2 er altfor stor i pinglehendene mine - og S3 er betraktelig større.

Derfor: Velg den du synes ligger best i hendene!

(Jeg liker ikke å holde i iPhone uten "bumper" rundt, forresten. Tenk litt over sånt.)

Skrevet (endret)

Takk for det folkens. Tror kanskje jeg tar meg turen ned etterpå!

Er fortsatt litt usikker, men skal "prøveligge" den i hendene mine.

Har tenkt på det med en ny S2, men vil det være lønnsomt med abononoment da? Unnskyld, ved skrivefeil. :fnise:

God sommerferie.

Endret av Nyyx
Skrevet

Den nyeste iPhonen er jo "gammel og utdatert" i forhold til en S3..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

S3 er større enn S2, men den ser større ut når man ser den på bilde eller alene enn den er når man legger dem oppå hverandre. Målene er 136.6 x 70.6 x 8.6mm mot 125.3 x 66.1 x 8.49mm.

Anonym poster: a27fca816b215c673022d41f61cfd47d

Skrevet

Den nyeste iPhonen er jo "gammel og utdatert" i forhold til en S3..

Ja, fordi iPhone 4S ble lansert i oktober 2011, og Samsung Galaxy S III i mai i år. Det er +/- 9 måneders forskjell. Mye utvikling har skjedd siden i fjor.

Skrevet

S3 by far.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har det samme problemet og aner ikke hvilken jeg skal kjøpe. Jeg ønsker å kunne skru av kameralyden på tlf, er det mulig på noen av de? Jeg vil gjerne ha smileys au.

Vinler fra Iphone til Samsung 3 hele tiden... Blææææh

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke kjøpe en ny Galaxy S2? Galaxy S3 er nok for stor for de fleste jentehender, og med mindre du surfer en masse må på mobilen trenger du virkelig ikke en 4.7" skjerm...

Galaxy S2 er jo fortsatt råbra, og mye billigere enn før. Du kan få den får 3000 kroner ny på Lefdal. iPhone synes jeg er litt kjedelig, og skjermen altfor liten til at den kan forsvare prisen den går for nå.

Anonym poster: 8ff160fb6743dc2dbe2a69acb89abb1d

For stor for jentehender? Jeg har en Samsung Galaxy Note som er 5.3 tommer, og den passer perfekt! Kanskje for stor for å bruke en hånd, men går helt supert når man venner seg til det. Nettsurfing, filmer/serier og lesing av tekst etc. har aldri vært enklere på en mobil :)

Ville nok gått for Galaxy S3. "ALLE" har iphone nå for tiden, kjedelig! Selv om Galaxy serien begynner å bli voldsomt populært nå.

Anonym poster: e1d9bbf48c2a212fb9f5f9e9de712714

• Liker 1
Skrevet

Som sagt, jeg er TS så kan bare snakke for meg selv.

VELDIG fornøyd med S3 min, den er tynn og snerten! "Alle" sier de skulle ønske de heller hadde kjøpt den istedet for iPhone.

Jeg har skrudd av kameralyden på min! Syntes kameraet har meget bra kvalitet. Den er veldig enkel, i og med jeg hadde S2en også. Har lastet ned masse apper og er egentlig ganske fornøyd jeg!

Og den var heller ikke for stor for mine hender, og jeg får alltid kommentaren "for noen små søte babyhender du har!"

Er veldig glad for at jeg valgte S3en min ja :)

• Liker 2
Skrevet

Åssen skrudde du av lyden? På min Samsung Galaxy 2 er det helt umulig.. :(

Skrevet

Jeg fikk det ikke til på min S2! Jeg gikk til mannen i kiosken og sa at den var forferdelig irriterende, fordi "alle" kikker når jeg tar bilde.

Han bare lo og fikset det :)

Skrevet

Galaxy S3 er en bedre telefon enn Iphone 4S. Men mye av grunnen til dette ligger i et mer åpent system som igjen krever mer innsats fra deg som bruker. Iphone mer av typen som liker å ta valgene for deg - altså er du fornøyd med å ikke ha egne krav og ønsker om hvordan den skal operere og bare blir imponert om ting funker så er det et kurant kjøp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...