Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk tre store kviser på brystet i mai en gang, og de etterlot seg tre stygge røde flekker/arr. Jeg begynner å bli redd de aldri skal forsvinne - det er jo allerede juli! Er det noen som vet om noe som kan hjelpe meg? Det er så stygt, og passer veldig dårlig nå som det er sommer og jeg gjerne skulle gått i singlet. Tør ikke kle av meg nå. :(

Anonym poster: be50232eec71c0a9765807884eec9f30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Estee Lauder advanced night repair serumet og på meg funker det kjempebra. Jeg får noen kviser i måneden og tidligere har det alltid vært slikt at det røde merket trenger opp til 6mnd på å forsvinne, men med serumet så har det tatt rundt 2 uker. Men jeg vet ikke hvordan det funker når det allerede har gått så lang tid - jeg bruker jo serumet hele tiden så arrvevet får ikke "sette seg" hvis det gir mening :P Det har falmet gamle arr til en viss grad, men de er fremdeles synlige i sterkt lys.

Skrevet

Du tør ikke kle deg i singlett pga tre flekker? Jøss...

Jeg har mange slike flekker i kinnene, og de har vært der i noen år nå. De har bleknet litt, men de er fortsatt litt røde. Bare smør deg med tålmodighet...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...