Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er født i 1995 og har snakket litt med en som er født i 1985. Han er kjempehyggelig og virker som en veldig bra fyr, og jeg føler at vi er veldig på bølgelengde til tross for aldersforskjellen. Faktisk virker det som om han er interessert i meg :sjenert: Han flørter i hvert fall en del, og jeg synes det er gøy. Og jeg må vel si jeg er litt betatt jeg også. Men er aldersforskjellen for stor?

Anonym poster: ebc4439ded4701f5df1836d0d0cb14dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, når du bare er 17 år så er aldersforskjellen altfor stor.

Gutten bør da ikke være mer enn 1-2 år eldre enn deg.

• Liker 1
Gjest Maruwan
Skrevet

Men er aldersforskjellen for stor?

Det er det bare du som bestemmer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo stille deg et spm TS, hvorfor er en voksen mann interessert i en som ikke kan kjøre bil engang?

Noe skurrer.

Anonym poster: 895eae3849fe9c7af5bc1f31cb3dcf03

• Liker 1
Skrevet

Jeg var forelska i en fyr (før jeg så homolyset :fnise: ) da jeg var 15-17 som var ti år eldre enn meg. Han var hyggelig og grei når vi møttes, men det var helt klart at han ikke tenkte om meg på den måten. Aldersforskjellen var veldig stor med ti år, syns jeg. Og da jeg kom i tjueåra selv kunne jeg aldri tenkt sånn om noen som var ti år yngre. Det er veldig stor forskjell på hvor man er i livet når man er i midten av tenåra og når man er i midten av tjueåra.

Gjest Maruwan
Skrevet

Du kan jo stille deg et spm TS, hvorfor er en voksen mann interessert i en som ikke kan kjøre bil engang?

Noe skurrer.

Kanskje han kan kjøre bil selv. Det trenger ikke å være onde hensikter med i bildet bare fordi mannen er den som er eldst, vet du,

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

Det er en snart 50 sider lang tråd i en annen del av forumet om samme tema som noen desverre vekte til live igjen i går, så du kan lese gjennom den og se om du blir noe klokere.

Normalt ser jeg ikke på ti års forskjell som noen big deal, men når du er under 18 år, så er jeg naturlig skeptisk selv om det alltid finnes unntak for regelen.

:)

• Liker 1
Skrevet

Alder er bare et tall.

Jeg er også født i 95, har hatt følelser for folk med enda større aldersforskjell enn det.

• Liker 2
Skrevet

Alder er bare et tall.

Jeg er også født i 95, har hatt følelser for folk med enda større aldersforskjell enn det.

Nei, alder er faktisk ikke bare et tall. Dessverre! hehe

Og det kommer du til å finne ut når du nærmer deg min alder også ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er født i 85 og det kunne ikke falt meg inn i halvsøvne å ha ett forhold til noen som var 10 år yngre enn meg.

Når min søster var 16 så ble hun sammen med en på 27. Han var ganske hyggelig med familien men egentlig var han ganske psyko. Da min søster dumpet han så brøt han seg inn hos oss mens min søster var alene hjemme, truet henne på livet mens hun gjemte seg på toalettet og stakk av meg X-boxen og en bunke med filmer og spill.

Når man er så ung så blir det knot når aldersforskjellen er så stor. Man er på forskjellige steder i livet og vil kanskje helt forskjellige ting. Du kan jo ikke være med han på byen... Eller nyte ett glass vin til maten under en romatisk middag.

Og til Blod: nei alder er ikke bare ett tall. Det er noe tenåringer sier for å rettferdigjøre forhold med mye eldre mennesker...

• Liker 3
Skrevet

Er sikkert noen som mener det, men i enkelte situasjoner er alder bare et tall... Er nok sjeldent det faktisk finnes et par med stor aldersforskjell som passer sammen, men det finnes. Og hva andre synes betyr ingenting så lenge de har det bra sammen.

• Liker 1
Skrevet

Er sikkert noen som mener det, men i enkelte situasjoner er alder bare et tall... Er nok sjeldent det faktisk finnes et par med stor aldersforskjell som passer sammen, men det finnes. Og hva andre synes betyr ingenting så lenge de har det bra sammen.

Det finnes alltid unntak ifra enhver regel, ja.

Men det betyr ikke at man skal satse på å være unntaket.

Det ender nemlig som regel ikke bra.

Skrevet

Jeg personlig syntes at når man er under 20 år så har alder endel å si.

Hva mener folk med 21 og 31?

Skrevet

Alder er bare tall helt til du blir eldre og skjønner at alder har masse å si. For min del kunne jeg aldri ha falt for yngre menn.

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge en er under 20 så har alder noe å si syns jeg, og 10 år er altfor mye.

Er selv sammen med en som er en del år eldre enn meg, og vi bli sammen når jeg var 18. Det har gått men det har ikke vært lett.

Anonym poster: 524c1cc4f39f0008034cc2c559a70d60

Skrevet

Jeg er født i 1995 og har snakket litt med en som er født i 1985. Han er kjempehyggelig og virker som en veldig bra fyr, og jeg føler at vi er veldig på bølgelengde til tross for aldersforskjellen. Faktisk virker det som om han er interessert i meg :sjenert: Han flørter i hvert fall en del, og jeg synes det er gøy. Og jeg må vel si jeg er litt betatt jeg også. Men er aldersforskjellen for stor?

Vel, det var 13 års forskjell mellom besteforeldrene mine... Og de var gift til mormor gikk bort.

• Liker 2
Gjest Solsmil
Skrevet

det er umulig å si noe om et spesifikt tilfelle man ikke vet noe om, og noen ganger kan slike forhold funke også, selv om ts er bare 17. Men i de aller, aller, aller fleste tilfeller vil det være noe som skurrer hvis en en fyr i slutten av 20-årene/30-årene/40-årene whatever begynner å interessere seg for en under atten. I ca 99% av tilfellene vil jeg påstå. Men selvsagt, man skal aldri si aldri. Det KAN finnes unntak. Men de er nok ganske sjeldene.

AnonymBruker
Skrevet

Noe skurrer.

Anonym poster: 895eae3849fe9c7af5bc1f31cb3dcf03

Er det liksom definisjonen på å være moden? At man kan kjøre bil?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er født i 85 og det kunne ikke falt meg inn i halvsøvne å ha ett forhold til noen som var 10 år yngre enn meg.

Men nå er du jente da. Jeg vil påstå at det er litt mer naturlig for jenter å falle for eldre gutter. Jeg synes at mine jevnaldrende fortsatt ikke har forlatt barnestadiet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er født 1995 og er sammen med en som er født 1989. Litt mindre forskjell der, men vi har det kjempe fint sammen og har vært sammen i 1 år. :)

Anonym poster: 1428f8de159f81963ab79c7fd8888415

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...