Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville dere styrt unna en jente som starter "Drømmepartner"-seksjonen på Sukker med

Vi starter med utseendet ditt: fedme, rødt hår og nagler/lakk er ting som IKKE tiltaler meg. Så da er det ute av verden.

?

Anonym poster: e4a2e5e79809b73a019a0a46254cba0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville vært skeptisk om jeg var en mann. Hvorfor gidder hun å skrive det? Hun kan jo bare la vær å svare de som hun ser har det.

• Liker 1
Gjest Isberg
Skrevet (endret)

Ja, det hadde jeg gjort. Kjerring.

Endret av Isberg
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville vært skeptisk om jeg var en mann. Hvorfor gidder hun å skrive det? Hun kan jo bare la vær å svare de som hun ser har det.

Var det jeg også tenkte. Og så er det jo veldig overfladisk å si nei til alle som har rødt hår, uansett hvor bra de er ellers. Nei, jeg styrer unna bitchen.

Anonym poster: 239cde2efe5540835c24a8180557c28e

• Liker 2
Skrevet

Jeg vill ha styrt unna folk, uavhengig av nettside og formål, som fremstiller seg slik.

Skrevet

Ville dere styrt unna en jente som starter "Drømmepartner"-seksjonen på Sukker med

?

Personlig syns jeg ikke dette er urimelig i seg.

Alle har personlige preferanser, og det er bedre å få vite hva de er med en gang.

• Liker 2
Skrevet

Personlig syns jeg ikke dette er urimelig i seg.

Alle har personlige preferanser, og det er bedre å få vite hva de er med en gang.

Du forstår som vanlig ikke poenget. Cluet er ikke preferanser, men hvordan du formidler dem. For øvrig hadde hun ikke trengt å skrive dem ned heller, hun kunne like så godt ha gitt personer med slike egenskaper en høflig avvisning hvis de skriver til henne.

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hun er hvert fall ærlig da. Like greit at hun viser at hun er overfladisk og dum med en gang, så slipper man å bli skuffa senere :)

• Liker 1
Skrevet

Du forstår som vanlig ikke poenget. Cluet er ikke preferanser, men hvordan du formidler dem. For øvrig hadde hun ikke trengt å skrive dem ned heller, hun kunne like så godt ha gitt personer med slike egenskaper en høflig avvisning hvis de skriver til henne.

Poenget er at det ikke er noen vits for mannfolk med fedme, rødt hår og nagler/lakk å kaste bort sin tid på henne.

Og det syns jeg må være greit. Selv om sarte sjeler sikkert ikke liker måten det blir formidlet på.

Hadde folk klart å være ærlige, og ikke mist at dette ble akseptert, så hadde menneskets verden vært en bedre plass å leve.

AnonymBruker
Skrevet

Man kan ikke noe for at man har rødt hår.

Skrevet

Jeg liker henne allerede

Gjest Bandit
Skrevet

Hun er hvert fall ærlig da. Like greit at hun viser at hun er overfladisk og dum med en gang, så slipper man å bli skuffa senere :)

Enig. Positivt at man får vite slik med en gang, så man bare kan styre unna.

Skrevet

Hadde skippet videre fortere enn svint, selv om jeg ikke passer beskrivelsen i det hele tatt. En slik innstilling til mennesker sier i grunnen alt det jeg trenger å vite.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingenting av det denne dama beskriver, men at hun skriver det er turn off.

• Liker 2
Gjest Tidssone
Skrevet

Det er bedre at hun skriver veltrent, slank, mørk med dress som ønske, enn å skrive hva hun ikke vil ha?

Jeg burde logge meg på nett og vise dere noen manneprofiler og kravene de stiller. Eller. Vent. Prototypen på en mannetekst er: " "

Skrevet

Jeg har ingenting av det denne dama beskriver, men at hun skriver det er turn off.

Hvorfor er det turn off at folk er ærlige?

Er det bedre at hun juger?

Skrevet

Kanskje hun har en egen evne til å tiltrekke seg rødhårete menn med nagler, og er drittlei dette og vil ha det i klartekst at hun ikke liker de!!

Hahaha..... :gjeiper:

Skrevet

?

Sånn rent bortsett fra at jeg er kvinne og dermed styrer unna uansett, så ville jeg helt klart latt være å svare henne hvis jeg hadde vært feit, hatt rødt hår og en hang til lakk og nagler.

Ellers ikke, så fremt resten av profilen hennes tyder på at hun er en OK dame.

Er helt enig med Steinar40 her. Damen vet hva hun (ikke) vil ha og sier klart fra om det. Det er da fair nok?

Om hun ikke liker feite menn,vel, det er da nok av menn som ikke liker feite damer heller. Det ser vi da ca. hver dag på forumet her. Siden hun har en slik preferanse så er det like greit å ikke prøve seg på henne hvis man siger utover. Det er da nok av damer som "søker en trygg og staut bamse".

Å ikke like rødt hår synes jo jeg høres helt merkelig ut, men damen har tydeligvis "et issue" der også. Ikke verre enn å styre unna om man er rødhåret heller. Jeg tror de færreste kvinner er så bastante på noe så uvesentlig som hårfarge.

Damen er ærlig og sier hva hun ikke ønsker seg hos en mann. Verre er det faktisk ikke.

Gjest Tidssone
Skrevet

Sånn rent bortsett fra at jeg er kvinne og dermed styrer unna uansett, så ville jeg helt klart latt være å svare henne hvis jeg hadde vært feit, hatt rødt hår og en hang til lakk og nagler.

Ellers ikke, så fremt resten av profilen hennes tyder på at hun er en OK dame.

Er helt enig med Steinar40 her. Damen vet hva hun (ikke) vil ha og sier klart fra om det. Det er da fair nok?

Om hun ikke liker feite menn,vel, det er da nok av menn som ikke liker feite damer heller. Det ser vi da ca. hver dag på forumet her. Siden hun har en slik preferanse så er det like greit å ikke prøve seg på henne hvis man siger utover. Det er da nok av damer som "søker en trygg og staut bamse".

Å ikke like rødt hår synes jo jeg høres helt merkelig ut, men damen har tydeligvis "et issue" der også. Ikke verre enn å styre unna om man er rødhåret heller. Jeg tror de færreste kvinner er så bastante på noe så uvesentlig som hårfarge.

Damen er ærlig og sier hva hun ikke ønsker seg hos en mann. Verre er det faktisk ikke.

Det er mange damer som har preferanser til hår. Menn har også det. Hvor ofte ser man ikke på menns profiler at de foretrekker damer med langt, lyst hår?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...