AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Hva synes vi om menn som tydeligvis er litt nervøse på første date? Turn-off? Anonym poster: cf99f36108baaffa3daaa268738b0f56
Gjest _Blomsten_ Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Absolutt ikke turnoff. Synes det er sjarmerende jeg. 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #3 Skrevet 4. juli 2012 Er verden delt inn i turn ons og turn offs? Enten blir du tent eller avtent liksom? Anonym poster: bf41c10306a9732700a241f187d46de5 1
Explosive Skrevet 4. juli 2012 #4 Skrevet 4. juli 2012 Hva er galt med at menn blir nervøse? Hvem blir vel ikke det i blant? Ikke turnoff for min del iallefall. Samtidig synes jeg heller ikke det er sjarmerende, men det er jo da man heller må hjelpe han "over" det, ta litt kontroll/i hans tempo, til han blir mer sikker. 1
Gjest Søgni Skrevet 4. juli 2012 #5 Skrevet 4. juli 2012 Er verden delt inn i turn ons og turn offs? Enten blir du tent eller avtent liksom? Anonym poster: bf41c10306a9732700a241f187d46de5 Godt spørsmål, mye er tydeligvis svart-hvitt her inne Men for å svare på spørsmålet, så tror jeg egentlig på å være litt raus og ikke overtolke sånt som nervøsitet og usikkerhet helt i begynnelsen. Selv om jeg er enig i at den berømmelige kjemien må være der, så har jeg et inntrykk av at mange forventer at alt skal være "perfekt", helt fra starten. Jeg synes det er litt lite realistisk, og jeg tror man kan gå glipp av ganske mye bra ved å forhåndsdefinere veldig stramme rammer for hvordan den andre skal være, reagere og oppføre seg, og hvordan "forholdet" skal utvikle seg. Spesielt i starten. 2
Gjest _Blomsten_ Skrevet 4. juli 2012 #6 Skrevet 4. juli 2012 Grunnen til at jeg tenker det er positivt er fordi det som regel betyr at han er oppriktig interessert.
martler Skrevet 4. juli 2012 #7 Skrevet 4. juli 2012 Det at menn er nervøse før første date viser jo bare at de bryr seg nok til å ville gjøre et godt førsteinntrykk, og forhåpentligvis gode inntrykk etter det også. Jeg synes det er sjarmerende : -) 1
Flanør Skrevet 4. juli 2012 #8 Skrevet 4. juli 2012 Godt spørsmål, mye er tydeligvis svart-hvitt her inne Men for å svare på spørsmålet, så tror jeg egentlig på å være litt raus og ikke overtolke sånt som nervøsitet og usikkerhet helt i begynnelsen. Selv om jeg er enig i at den berømmelige kjemien må være der, så har jeg et inntrykk av at mange forventer at alt skal være "perfekt", helt fra starten. Jeg synes det er litt lite realistisk, og jeg tror man kan gå glipp av ganske mye bra ved å forhåndsdefinere veldig stramme rammer for hvordan den andre skal være, reagere og oppføre seg, og hvordan "forholdet" skal utvikle seg. Spesielt i starten. Som vanlig sier du vetige ting. Stiller meg bak dette. Selv har jeg datet myyyyyye, og var ikke spesielt nervøs. Men jentene jeg traff var ofte det. Hvis jeg ikke hadde gitt dem en sjanse fordi de var nervøse hadde jeg ikke gitt meg selv en sjanse heller til å bli kjent med dem. Men nå mistenker jeg at TS er ei sånn dobbeltmoralsk dame som gjerne er nervøs selv, men som forventer at mannen ikke er det. Men is supposed to take all in their stride, slik at kvinnen kan få være svak, og alt det der. 1
Gjest .-L-. Skrevet 4. juli 2012 #9 Skrevet 4. juli 2012 Er kanskje litt nervøs før daten, men dersom jeg virker nervøs under daten så er det fordi damen setter meg ut. Det er ikke helt den samme følelsen som nervøsitet vil jeg si
Gjest Maruwan Skrevet 4. juli 2012 #10 Skrevet 4. juli 2012 Ser det er en del som påstår at det ikke er turn-off, men personlig tror jeg faktisk det er det. Når jeg er nervøs så blir jeg ihvertfall sånn at jeg ikke tør å spøke, ikke tør å ha meninger og sier minst mulig av ting som faktisk snurrer rundt oppi hodet mitt. Fremstår sikkert i det hele som en temmelig platt og kjedelig person da, og har full forståelse for at dette kan være turn-off. 1
Cleopatra Skrevet 4. juli 2012 #11 Skrevet 4. juli 2012 Syns det er ganske søtt at menn blir nervøse på daten, vise bare at de ikke er så vant med damer rundt seg
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #12 Skrevet 4. juli 2012 Jeg er av og til så nervøs før date at jeg nesten bæsjer på meg... Men når det først kommer til stykket, så er det null problem :-) Anonym poster: 7c4ee99a445a8aa118ad79dd7542ea1d
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #13 Skrevet 4. juli 2012 Jeg har ingen problemer med et nevrotisk vrak på første date, det synes jeg er litt søtt. Hvis han derimot er slik når vi har kjent hverandre i et år blir det litt slitsomt. Jeg har nettopp møtt en fyr som overtenker alt han gjør og føler han dummer seg ut hele tiden, men han spøker veldig med det og det er kjempesjarmerende. Satser på det ikke vedvarer når vi blir mer komfortable med hverandre, dog. Anonym poster: 878b81cb34564b05ea8e70130883fe27
Gjest Mog Skrevet 4. juli 2012 #14 Skrevet 4. juli 2012 Sånn som jeg ser det etter egen erfaring, så er det jo fordi man har noen forventninger, og håper at det kanskje blir noe ut av det senere. Det vil si enten et nytt treff med dama eller mye bedre en fremtidig kjæreste. En annen påvirkning er jo personligheten hans også. Kanskje han er sjenert, usikker på seg selv eller har dårlig selvbilde? Det er mange faktorer som spiller inn her. 1
Cordelia Skrevet 4. juli 2012 #15 Skrevet 4. juli 2012 Nei, selfølgelig ikke. Det er bare menneskelig. Det er klart er det så ille at man etter flere møter ikke kan kommunisere ordentlig er det jo en litt annen ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå