kristin1901 Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 her er et lite dikt jeg skrev akuratt nå basert på min situasjon godt å få det ut slik. for meg handler det om å tro man endelig har funnet sin sjelevenn, men at det bare var noen som ville stjele tid fra livet ditt.. Hjertet i fryseren Et blunk et smil en klem en vakker stemme sier - vil du være med meg hjem? sitte på fanget kjøre bil alt kan sies med fire øyne - og sjenerte smil En flaske på bordet to føtter bundet sammen En blir en kvinne,den andre er mannen. verden er hinannen. snu deg - og se, hva som kommer nå, hva du trodde du kunne unngå: tåke i september og tomt kjøleskap klokken som går telefonen som ikke blir tatt. Hjerter ligger i fryseren, på vent. noen der ute skylder deg en natt.
Gjest Anna.S Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Så fint dikt!! Håper noen kommer å tar ut hjertet fra fryseren og varmer det opp igjen snart <3
Steinar40 Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Fint dikt, ja Men det å få hjertet ut av fryseren igjen er nok TS sin oppgave. Og neste gang er det nok smartere å ikke legge hjertet rett på hoggestabben med en gang, tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå