Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lager en historie. En bruker skriver litt (en setning eller to, et avsnitt eller to - hva enn h*n vil) og neste fortsetter

Her er min unike begynnelse:

Det var en gang....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bitteliten gutt, ved navn Marcelius. Bittelille Marcelius var svært glad i å sitte for seg selv og se på alle de rare menneskene i den store verdenen, men en gang..

Skrevet

kom en kjempediger mann bort til ham og satte seg på benken ved siden av ham.

Skrevet

Bittelille Marcelius synes det var noe kjent med denne kjempedigre mannen, men han kunne ikke komme på hvor han hadde sett ham før ...

Gjest utoginn
Skrevet

Den store mannen undret på hva han het og hva han satt her og tenkte på. Marcelius svarte som sant var at han satt og så på folk som gikk forbi og at de ga ham ideer til eventyret han drev og tegnet på. Marcelius sendte spørsmålet tilbake, og da kunne den kjempestore mannen fortelle at....

Skrevet

han var på utkikk etter små gutter han kunne koke suppe på.

Skrevet

Marcelius ble først vettskremt, men etterhvert begynte han heller å lure på hva denne suppen kunne smake. Lille Marcelius tittet forsiktig opp på den store mannen og spurte..

Skrevet

"Får jeg være med å lete?"

Den store mannen så ned på gutten og leppene krøp utover i et smil så de gjenværende gule tennene ble synlige.

"Det kan du vel", svarte den store mannen, og foreslo at lille Marcelius ble med ham hjem til lunsj.

Skrevet

De gikk lenge i total stillhet. Tankene til Marcelius kretset fortsatt rundt suppe, og den store mannen funderte på hvor langt de kunne gå før lille Marcelius ble sliten i de små bena sine. Etter en veldig lang stund merket den store mannen at Marcelius hang med hodet, så han spurte;

Gjest Gjest20
Skrevet (endret)

lol.

Endret av Gjest20
Gjest Maruwan
Skrevet

- Skal vi ta en pause?

Marcellius nikket åndsfraværende mens han skuet ut over det ekstravagante mangfoldet. Mannen var litt skremmende, men det var samtidig noe ukjent og mystisk ved ham.

"Kom og hvil deg på fanget mitt", sa den store mannen mens han knappet opp buksesmekken sin.

Gjest Solsmil
Skrevet

"jeg skal bare på do først, men i mellomtiden kan du jo vente her. Så kan vi hvile litt etterpå", sa mannen. Marcelius nikket og så på at mannen gikk mot en liten bygning som var skiltet som toaletter like ved.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...