Gå til innhold

Savn............

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg savner en å dele livet med............... en å holde i handa - en armkrok å krype inn i - en skulder å gråte på - en klem - noen å snakke med - noen å være nær. Jeg føler meg mislykket som person............

Livet er ikke enkelt for tiden.......... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da.. Høres ut som du har det tungt! Vært alene lenge? Hva med å legge inn profil på en nettside for dating? Der kan du jo treffe mange med samme interesser etc..Også kan du bli kjent med de før du treffer dem! Mange som finner seg kjæreste på nettet om dagen :-)

Etter 2 misslykkede samboerforhold, tvang en venninne meg til å legge inn profil på Spray.no.. Der traff jeg mannen i mitt liv..Om 3 mnd gifter jeg meg...

Det finnes håp, og en der ute for deg :-)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner en å dele livet med............... en å holde i handa - en armkrok å krype inn i - en skulder å gråte på - en klem - noen å snakke med - noen å være nær. Jeg føler meg mislykket som person.........

Off, da.. Er ikkje mykje kjekt.. :trøste:

Veit ikkje om det er noko trøst, men dei fleste har vel slike perioda av og til. Ein kan ofte føle at ein ikkje betyr noko, når ein ikkje har ein kjærast eller venner som forteller oss de. MEn ein er faktisk veldig verdifull og det er DU også. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner en å dele livet med............... en å holde i handa - en armkrok å krype inn i - en skulder å gråte på - en klem - noen å snakke med - noen å være nær. Jeg føler meg mislykket som person............

Livet er ikke enkelt for tiden.......... :cry:

Nei desverre livet er ikkje alltid berre fryd og gammen. Og det er klart at når man er trist og lei er det kjekt å kunne dele det med noen. Om ikke du får fysisk kontakt i KG så er det utrolig mange gode mennesker her, som kan gi deg råd og støtte.

Du får ivertfall en god :klem2: av meg. Stå på husk du er unik :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere tok dere tid til å svare meg.............

Kan man bli syk av mangel på fysisk kontakt med mennesker.................. jeg higer etter litt kroppskontakt - nærhet!

Har vært alene leeenge........ er redd for å virke panisk.

Er heller alene enn å havne i et dårlig forhold...........

Men savnet ligger der som en vond klomp inni meg ................ hele tiden.

:cry::cry::cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om man kan bli fysisk syk av det - ,men man jeg kjenner iallefall noen ganger at jeg lengter vanvittig etter det og nesten blir syk på sjelen i mangel på det ...(da er det greit å jobbe i barnehage .- for der er det alltid noen å ta på fanget og kneke og kose med ) :wink:

Nå savner jeg det veldig. Bare det å ha to armer rundt seg og bli holdt - kunne bare slappe av og nyte det ....puste roligere .......

Kjæredyr hjelper litt :wink: - man blir avslappet av å stryke på de .....men får jo ikke akkuratt så mye tilbake av strying selv da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...