Gjest Kinga Skrevet 30. mai 2002 #121 Del Skrevet 30. mai 2002 Til en Mann: Sitter du inne med samme holdninger som Milla når det gjelder å stemple medmennesker som "horer" over en lav sko: Værsågod, føl deg truffet av kritikken hun får, du også. Så langt har jeg ikke sett noe slikt fra deg, det du ikke aksepterte var kvinner som skulle vise deg at de var opphisset på jobb. Brystknopper synlig igjennom klæren er ikke det samme som å gå rundt å være opphisset. Og jeg er faktisk skjønt enig med deg at å påtvinge andre sin eventuelle kåtskap på jobb ikke hører hjemme noe sted.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stein Skrevet 30. mai 2002 #122 Del Skrevet 30. mai 2002 Her går debatten videre Vil bare skyte inn et pr ting jeg. aline jeg mener ikke at damer med string som "tyter" over buksen er fint var ikke det jeg mente, men det er faktisk litt sexy når ja du ser bitte litt, vel vel, det er en manne ting. De fleste menn jeg kjenner er enige. Men jeg mente ikke de som tyter langt over buksa, det blir for mye og for teit..... En ting til jeg er faktisk enig med deg i denne diskusjonen Jeg tror det handler om etikk og moral jeg, har du en jobb der det gjelder og selge noe, uansett kebab eller reklame for millioner. Er en interesert i å tjene bør en vise profesjonalitet og service overfor kunden. Jeg jobber selv i byggevarebutikk om dagen, og tror ikke vi hadde solgt mere om vi hadde hatt ei "berte" med dyp utrigning og stringen langt opp på magen/ryggen. Vi får kunder ved og yte service og fagkunnskaper om eventuelle problemstillinger kunden måtte ha. Ang utestedet jeg jobber på, jo kanskje menn hadde kjøpt masse mere drinker om dama bak disken hadde dyp utringning, men som alle i denne bransjen vet. Hadde ikke vært så masse damer der da tror jeg. Og alle vet at et sted uten damer er et sted uten folk, der det er damer kommer det menn. Det var bare det jeg ville si, uansett er det opp til hver enkelt hva en vil gjøre, ha på seg. Mvh Stein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vl800 Skrevet 31. mai 2002 Forfatter #123 Del Skrevet 31. mai 2002 Det var jo en kjempe respons på denne diskusjonen, men jeg tror nok vi aldrig hadde blitt enige. Så vi får bare leve med at vi er forskjellige. Og takk for det. Ha en god dag alle sammen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2002 #124 Del Skrevet 31. mai 2002 Fint å se antydning til brystvortene, og sømmene i behåen. Det same gelder trusen. Alltid spennende å se etter hva slag truse hun bruker. Nydelig med V en under bukselinningen bak. Ser etter når hun bøyer seg ned eller sitter på huk. Fargen vises ofte da. Og da gjerne stoffet, blonder eller glatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå