Gå til innhold

Brystvorter

vl800

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg kaller dem h.h.v ekspeditrise og sekretær jeg, hva skulle jeg ellers kalle dem??? De er jo for pokker KVINNER på lik linje med deg og meg...... eller forresten, på lik linje med de fleste av oss.

Du kaller dem horer - jeg betviler sterkt at du i det hele tatt vet hva en hore er jeg Milla - og det er jo ikke så rart, du er jo så ung, rene fjortisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kinga

Anoynm flau medsøster skriver:

"Dette handler ikke bare om en enkelt brysvorte som syns igjennom BH'en og blusen, men om folk som bevist kler seg utfordrende for å få oppmerksomhet fordi de blir kåte av denne oppmerksomheten"

Godt du skriver "bare" her, Anonym, for diskusjonen omhandler også det at brystvorter kan synes igjennom klærne - uten at man går rundt og er kåt og ute etter en spesiell type oppmerksomhet. Det er å gå for langt å sette likhetstegn mellom kåthet og synlige brystvorter.

Så vidt jeg har sett i denne tråden, er det et eneste innlegg som underbygger denne påstanden om kåthet, det kommer fra jenta på 21 i klesbutikk. Det er så synd at slike innlegg skal bli normstyrende og sluke all oppmerksomhet; jenta får jo akkurat den oppmerksomheten hun ber om!

Vi andre som skulle komme til å avsløre våre brystvorter under klærne uten å bli kåt blir fullstendig satt i bås. Både av noen medsøstre og noen menn.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

10na ..jeg kunne ikke sagt det bedre selv..

Milla du er ferdig...ingen vits å diskutere med deg mer..

Hilsen meg som nyter å få fine komplementer for HELE meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2002-05-30 14:51, anonym wrote:

Jeg kaller dem h.h.v ekspeditrise og sekretær jeg, hva skulle jeg ellers kalle dem??? De er jo for pokker KVINNER på lik linje med deg og meg...... eller forresten, på lik linje med de fleste av oss.

Du kaller dem horer - jeg betviler sterkt at du i det hele tatt vet hva en hore er jeg Milla - og det er jo ikke så rart, du er jo så ung, rene fjortisen.

Sorry - glemte å logge meg inn...... dette var fra meg12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg mener ordet "hore" er ett dekkende begrep når man snakker om kvinner som liker å gå rundt og vise at de er kåte. Hva ellers skulle vi kalt dem?

Jeg er 25 år med egen jobb, leilighet og bil... absolutt ingen fjortis.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Milla:

Jeg bruker din egen metode for argumentasjon. Det er forskjell på brystvorter som synes igjennom klærne og at man bevisst "viser frem puppene" sine, (jamfør dine innlegg om pupper som velter over skrivebordet o.l.).

Forøvrig er "hore" en annen "spissformulering" fra din side. Den er fullstendig upassende.

Det tror jeg du vet selv også.

Vibeke icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Vibeke den 2002-05-30 15:14 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVordan får du til at en som viser seg fram er hore. En hore er en som tar betalt for seksuelle tjenester, det trodde jeg du visste Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Vel... er det bedre hvis jeg sier "billig kjerring!" helt i orden for meg, men en slik kvinne fortjener uansett ikke respekt.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla, i mine øyne er du det - en fjortis.

Du innehar etter min mening ALLE fjortis faktene...... intelligensnivå under pari, stort markeringsbehov, benytter deg av ord som f.eks hore når du skal komme deg ut av hjørnet du har blitt trengt opp i, og en holdning til andre menneskers preferanser innenfor ulike temaer som ikke hører hjemme noe sted.

Du er forlovet sier du, vet forloveden din at du til daglig frekventerer KG???? Og ikke minst hvem du er her inne??? Og har du samme holdningen og moralen hjemme hos dere?????12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening fortjener heller ikke du særlig med respekt Milla - å kalle kvinner for horer ene og alene grunnet at de gjør noe som lille Milla finner støtende, er helt uakseptabelt.

Håper at du får den bittebittebittelille respekten du nesten ikke fortjener......12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Han leser mesteparten av det jeg skriver ja.. og jeg tror ikke du vet hva en fjortis er. Synes du jeg virker som en usikker person icon_biggrin.gif hi hi hi

V|800; Jeg jobber i Telenor.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jajajadda Milla...... Fjortis har jeg ingen problemer med å vite hva er Milla..... du er jo et strålende eksempel på den definisjonen.

Avslutter herved "debatten" for min del med ønske om en strålende kveld til alle, og et pansret liv fylt med minimalt respekt til Milla.....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Hadde jeg vært fjortis hadde jeg postet "Kan man bli gravid av å kline"- innlegg på Seksualitet. Jeg hadde gått på ungdomsskolen og hatt anoreksi så jeg kunne bruke Miss Sixty størrelse 11 år.

Åhhhhhhh icon_biggrin.gif

Milla

PS: Som du hittil har ignorert er det visst ikke bare jeg som reagerer på vulgær bekledning på en arbeidsplass.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dere er så lei av diskusjonen at dere er nødt til å få den stengt, kunne dere ikke heller latt være å diskutere?

Det kan hende andre kunne tenkt seg å fortsatt diskusjonen på ett saklig nivå, men med den direkte hetsen dere sender mot hverandre her så VET dere jo at det bare er ett tidsspørsmål før tråden stenges!

Ønsker dere personlige krangler om hverandres oppfatning av motdebatanten så kunne der kranglet på personlig, istedenfor å ødelegge tråder! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvorfor er det bare Milla som blir hengt ut her??????

10na og dere andre som kaster dere over Milla, vi er faktisk flere i denne tråden som har gitt utrykk for langt på vei de samme holdningene som Milla..... ikke ta en bare fordi dere har noe uopgjort fra før.

Det er feigt rett og slett.

Hilsen en Mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

og som svar til vl800:

Du spør igjen om hvorfor vi ikke bare kan tenke vårt, handle det vi skal ha og komme tilbake neste gang.

svar: (som gitt tidligere)

Når jeg skal handle i en klesbutikk som ikke er typen H&M, så jobber personalet også i butikke for å serve meg dersom jeg trenger hjelp/tips eller andre ting rundt klær/mote etc.

Jeg som kunde får ikke veldig stor tillit til denne veiledende servicen når personen som liksom skal yte den til meg helt klart ikke klarer å se hva h*n har på seg selv engang, eller bevisst viser meg som kunde sine bryster/brystvorter.

Jobber man i en butikk, skal man yte service til kunden, man skal være representant for butikken man jobber i og man bør derfor klare å kle seg slik at det passer til kundene som kommer inn i butikken.

Jeg tror faktisk det er ganske mange kvinner som forventer respektable ekspeditører der de handler sine klær og andre remedier, vi betaler for varene men i tillegg betaler vi for en tjeneste.

Tror du du og andre menn hadde vært overlykkelig over å bli "fast kunde" i en butikk hvor ekspeditøren hadde smekken oppe, uten underbukse, hvor du kunne skimte penis meget lett? Og dersom du så at han likte at du så det, hadde du "bare tenkt ditt" og kommet tilbake like lykkelig da?

Eller er det noe heeeeeelt annet?

Hvordan er det helt annerledes i tillfelle?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aline.

Der har vi det igjen , du setter alt helt på spissen. Det er litt forskjell på penis og en pupp. MEn viss tilfelle hadde vært der, så hadde jeg faktiskt ikke brydd meg så veldig mye om det. Jeg henger meg faktiskt ikke opp i slike ting.

Og dessuten så får du det til å høres ut som jenter som jobber i butikk og ikke pakker seg inn, ikke gjør en god jobb. Det er ikke spesielt gjennomtenkt tror jeg.

Nå gir jeg meg for idag, så får vi se om noen av dere har fått tenkt igjennom alt dere har sagt her inne. Det er jo greit å høre andres meninger også, så kanskje man blir litt mere oppdatert på hvordan ting egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg anser herved dette emnet som ferdig diskutert.

Milla

Vil bare fortelle dere noe som min forlovede sa i går, han sa at jeg er KG's egen Eminem... we all need a little controversy cause it feels so empty without me icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjære mann.

Du mener dette er en privat feide mot Milla.

Det er det ikke på noen måte. Men jeg vil ha meg frabedt å bli kalt for hore bare for det jeg faktisk foretrekker å gå uten truse.

Det er ingen andre enn min mann som vet at jeg ikke har det på.

Og i min jobb situasjon har jeg på en helt respektabel uniform, men grunnet store bryster hender det at mine brystvorter er lett å se igjenom uniformen.

Jeg kan velge mellom akjørt som går til leggen eller over kneet.

Jeg har valgt det lengste grunnet jeg synes at det er mye mer elegant.

Gjør disse tingene meg til en hore...

Når Milla selv bringer diskusjonen ned på et så lavt nivå så må hun regne med å få pepper for det.

Det var aldri sankk om damer som viser hele puppen, men uskyldige konturer igjenom normale klær. Men en del datt hvist ut der.

Og til alle dere som mener at en jente som liker å vise at hun er fornøyd med puppene sine synes ikke jeg er noe verre enn en som lakker tærene sine og tar på seg høyhelte sko eller sandaler.

Men det er nå engang sånn.

Med en gang en kvinne synes det er deilig å vise seg litt frem så er hun visst en hore eller lett på tråden i følge Milla og da er vel det slik da.

Så dette er ingen vandetta mot Milla men mot hennes måte og angripe jenter på som ikke følger hennes stander.

Vi er ikke like alle sammen, og det har visst hun vanskelig med å godta.

Saklige kommentarer taes i mot og svares på med glede.

Men usaklig dittslenging er noe helt annet.

Og det er den veien Milla har valgt å gå.

Derfor pepperen til henne.

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...